TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.3.2025.

 

Prijateljstvo je poput začina koji svakodnevnici daje okus i boju. Bez njega, život bi bio poput jela bez začina:blag i bezizražajan, ali kako izraziti koliko nam prijatelji znače?

Jedan od najjednostavnijih načina je kroz moćne citate koji odražavaju dubinu i ljepotu tih veza.


Prijateljstvo: Zašto su citati o prijateljstvu važni?  

Prijateljstvo je dragocjeno i zaslužuje biti proslavljeno. Citati su poput malih dragulja mudrosti, sažimajući složene emocije u nekoliko riječi. Kada pronađemo citat koji odražava naše osjećaje, osjećamo se povezani s autorom i s drugima koji dijele slična iskustva. To je kao da pronalazimo odjeka vlastitih misli u svijetu oko nas.

 




Prijateljstvo: Najljepši citati o prijateljstvu  

Evo nekoliko citata koji će vam sigurno izmamiti osmijeh:

  • "Prijatelj je neko ko sve zna o tebi i još te uvijek voli." - Elbert Hubbard
  • "Pravo prijateljstvo nastaje kada je tišina između dvije osobe ugodna." - David Tyson
  • "Prijateljstvo je jedini cement koji će ikada držati svijet zajedno." - Woodrow Wilson
  • "Prijatelj je osoba pred kojom mogu biti iskren i misliti na glas." -Ralph Waldo Emerson
  • "Prijateljstvo je najteže objasniti na svijetu. To nije nešto što se uči u školi, ali ako nisi naučio značenje prijateljstva, stvarno nisi ništa naučio." - Muhammad Ali
  • "Prijatelj je osoba koja dolazi kada cijeli svijet odlazi." - Grace Pulpit
  • "Prijateljstvo kao vrijednost iznad svih drugih vrijednosti." - Milan Kundera
  • "Tvoje prijateljstvo bilo je sunčeva svjetlost koja je neopozivo promijenila moj život!" - Pam Brown
  • “Prijateljice imaju veće telefonske račune nego što ih imaju holivudski bogatuni.” - Pam Brown

     




Prijateljstvo: Kako koristiti citate u svakodnevnom životu?  

Citate možete koristiti na razne načine:

  • Čestitke i pokloni: Dodajte citat u rođendanske čestitke ili kao personaliziranu poruku uz poklon.

  • Društvene mreže: Podijelite omiljeni citat na svom profilu kako biste inspirisali prijatelje.

  • Razgovori: Ubacite citat u razgovor kako biste izrazili svoje osjećaje ili stavove.






Njega prijateljstva: Kako održati i njegovati prijateljstva  

Prijateljstvo poput biljke, zahtijeva njegu i pažnju. Evo nekoliko savjeta kako održati i njegovati prijateljstva:

  • Komunikacija: Redovno komunicirajte s prijateljima, dijelite svoje misli i osjećaje.

  • Podrška: Budite tu za svoje prijatelje u dobrim i lošim vremenima.

  • Zajednički trenuci: Provedite vrijeme zajedno, bilo da je riječ o izlascima, putovanjima ili jednostavnim razgovorima.

  • Razumijevanje: Pokažite razumijevanje i strpljenje prema svojim prijateljima.

  • Iskrenost: Budite iskreni i otvoreni u svojim odnosima.


Podijelite ove citate s prijateljima, porodicom i voljenima. Neka ovi izrazi ljubavi i zahvalnosti budu podsjetnik na važnost prijateljskih veza u vašem životu.

* * * 
Foto: unsplash.com


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!