TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 11.9.2023.
Kvalitetna priprema za razgovor s nadređenim može vam pomoći da ostvarite produktivnu i pozitivnu interakciju koja će biti korisna u karijeri i komunikaciji koja je pred vama.
Negativne emocije prilikom pomisli na komunikaciju s nadređenim i razgovor o poslu potpuno su bezrazložno nametnute. Upravo je to ono što vas može sabotirati prilikom dokazivanja i prezentovanja rezultata svog rada u najboljem svjetlu. Postoji nekoliko načina da se opustite i kvalitetno pripremite za small talk ili razgovor o vašim rezultatima i unapređenju.
Razmislite unaprijed o razgovoru
Da li je razgovor iniciran od strane vašeg nadređenog ili vi želite iskomunicirati određena polja razvoja? U svakom slučaju pripremite pitanja za sagovornika, ali pokušajte razmisliti o potencijalnim pitanjima koja će biti upućena vama. Ako na umu imate određeni izazov ili konflikt o kojem želite razgovarati, potrudite se biti smireni i komunicirajte tako da pokažete svoje dobre namjere. Pasivno - agresivna komunikacija i povišen ton neće unaprijediti komunikaciju.
Imajte na umu da je preko puta vas također osoba, sa svojim nesavršenostima i izazovima i u poslu i u komunikaciji.
Ključne informacije
Ako je vaš razgovor povezan s projektom ili temom, pripremite se tako da možete pružiti relevantne informacije i podatke. Pregledajte informacije koje su vam dostupne i u vašoj nadležnosti kako biste u potpunosti predstavili svoje rezultate ili cilj za naredni period. Ovo će rezultirati razgovorom koji ima jasan cilj i tok informacija kojim ćete uštedjeti na vremenu.
Samopouzdanje i spremnost na povratne informacije
Budite spremni prihvatiti povratne informacije, kako pozitivne tako i konstruktivne kritike. To je dodatna prilika za vaš lični i profesionalni rast. Ostanite smireni i fokusirani na vaš zajednički cilj. Veoma je važno da kroz posao i u poslovnom okruženju naučite razdvojiti emocije od radnih obaveza i prijateljskih odnosa. Dobra komunikacija, zajednički ručak ili smisao za humor ne podrazumijevaju da vam nadređeni ne može uputiti konstruktivnu kritiku na vaš rad.
Sažetak
Važno je da budete svjesni činjenice da je i vaš nadređeni osoba koja u toku dana ima svoje radne obaveze i vjerovatno također odgovara nekome za iste. Ovo će vam pomoći da izgradite osjećaj zahvalnosti za vrijeme koje je izdvojeno za razgovor.
* * *
Naslovna fotografija: @ariviere
TEKST: Bonjour.ba
Svaka od nas je barem jednom osjetila potrebu da krene dalje, ali nije znala odakle. Da nauči više, da pronađe podršku, da neko iskreno kaže… možeš i ti.
Upravo zato su dm drogerie markt i Bonjour.ba pokrenuli akademiju, mjesto gdje se učenje spaja s podrškom, a nova znanja s vjerom u sebe i zajednicu koja razumije kroz što prolazimo.
Ovaj edukativni program donosi konkretne alate, savjete i znanja koja svaka učesnica može odmah primijeniti, bilo da pokreće vlastiti projekat, razvija karijeru ili tek traži smjer u kojem želi rasti.
Zašto nam je trebala akademija?
Tokom rada s mladim ženama iz cijele zemlje, prepoznali smo isto, a to je da postoji ogroman potencijal, ali i nedostatak prilika za kvalitetno, dostupno i savremeno učenje.
Zato akademija okuplja 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine i nudi im priliku da uče direktno od stručnjakinja, poduzetnica i liderki koje su već prošle slične izazove.
Ovaj dan je osmišljen kao prilika za stvarno učenje i rast. Kroz predavanja, radionice i mentorsku podršku, učesnice će steći znanja i vještine koje pomažu da ideje prerastu u projekte, a nesigurnost u samopouzdanje koje se gradi korak po korak.
akademija nije teorija, već praksa. Znanje koje inspiriše, ali i usmjerava. To je prilika da dobiješ odgovore na pitanja koja dugo stoje po strani, da pronađeš mentoricu koja razumije tvoj put i podršku koja traje i nakon što se vrata sale zatvore.
Šta donosi ovaj dan?
akademija će se održati 27. novembra u Europskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, a učešće je potpuno besplatno.
Kroz ovaj program, 100 žena će imati priliku da u sigurnom i podržavajućem okruženju istraže svoje potencijale, povežu se s drugim učesnicama i naprave svoj prvi (ili novi) korak naprijed.
Prijave su otvorene do 20. novembra, stoga iskoristite priliku i osigurajte svoje mjesto ovdje.
Ovaj dan donosi prostor za učenje, povezivanje i sve one razgovore koji nas mijenjaju. Prijavi se jer svaki novi početak počinje vjerom da možeš više i hrabrošću da to sebi i dokažeš.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt.
Produkcija: Bonjour.ba
Art direkcija: Emina Smaka
Asistentica na setu: Adelisa Mašić
Fotografija: Maja Topčagić
Video: Marko Jovančić
Makeup: Maja Talović
Modeli: Amina Džindo, Ajla Pustahija i Ajla Smajlović
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!