Ovakva priprema za razgovor će vam pomoći da izgradite kvalitetan odnos s nadređenim - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Ovakva priprema za razgovor će vam pomoći da izgradite kvalitetan odnos s nadređenim

Tekst:

Nevena Divčić

POSLOVNI SAVJETI
22.10.2023.

Kvalitetna priprema za razgovor s nadređenim može vam pomoći da ostvarite produktivnu i pozitivnu interakciju koja će biti korisna u karijeri i komunikaciji koja je pred vama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Negativne emocije prilikom pomisli na komunikaciju s nadređenim i razgovor o poslu potpuno su bezrazložno nametnute. Upravo je to ono što vas može sabotirati prilikom dokazivanja i prezentovanja rezultata svog rada u najboljem svjetlu. Postoji nekoliko načina da se opustite i kvalitetno pripremite za small talk ili razgovor o vašim rezultatima i unapređenju.


Razmislite unaprijed o razgovoru

Da li je razgovor iniciran od strane vašeg nadređenog ili vi želite iskomunicirati određena polja razvoja? U svakom slučaju pripremite pitanja za sagovornika, ali pokušajte razmisliti o potencijalnim pitanjima koja će biti upućena vama. Ako na umu imate određeni izazov ili konflikt o kojem želite razgovarati, potrudite se biti smireni i komunicirajte tako da pokažete svoje dobre namjere. Pasivno - agresivna komunikacija i povišen ton neće unaprijediti komunikaciju. 

Imajte na umu da je preko puta vas također osoba, sa svojim nesavršenostima i izazovima i u poslu i u komunikaciji.


Ključne informacije

Ako je vaš razgovor povezan s projektom ili temom, pripremite se tako da možete pružiti relevantne informacije i podatke. Pregledajte informacije koje su vam dostupne i u vašoj nadležnosti kako biste u potpunosti predstavili svoje rezultate ili cilj za naredni period. Ovo će rezultirati razgovorom koji ima jasan cilj i tok informacija kojim ćete uštedjeti na vremenu.

 



Samopouzdanje i spremnost na povratne informacije

Budite spremni prihvatiti povratne informacije, kako pozitivne tako i konstruktivne kritike. To je dodatna prilika za vaš lični i profesionalni rast. Ostanite smireni i fokusirani na vaš zajednički cilj. Veoma je važno da kroz posao i u poslovnom okruženju naučite razdvojiti emocije od radnih obaveza i prijateljskih odnosa. Dobra komunikacija, zajednički ručak ili smisao za humor ne podrazumijevaju da vam nadređeni ne može uputiti konstruktivnu kritiku na vaš rad.


Sažetak

Važno je da budete svjesni činjenice da je i vaš nadređeni osoba koja u toku dana ima svoje radne obaveze i vjerovatno također odgovara nekome za iste. Ovo će vam pomoći da izgradite osjećaj zahvalnosti za vrijeme koje je izdvojeno za razgovor.

 

* * *
Naslovna fotografija: @ariviere

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno