TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.9.2023.
Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Europi, s više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu.
Prve Pepco prodavnice u Bosni i Hercegovini će zvanično biti otvorene u Sarajevu 14. septembra, u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. Poznati maloprodajni lanac porodicama nudi širok spektar raznovrsnih proizvoda, uključujući odjeću za djecu i odrasle, modne dodatke, igračke, dekoracije, tekstil i predmete za domaćinstvo. Cilj Pepca je pružiti savršen spoj kvaliteta, cijena i pogodnosti.
"Naša ponuda je osmišljena tako da našim kupcima pružimo najbolje moguće opcije za kupovinu i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, da bismo odjenuli čitavu porodicu te ukrasili i opremili njihove domove. Veliko interesovanje vlada na svim tržištima na kojima smo prisutni - poput Hrvatske i Slovenije, gdje naše prodavnice postoje od 2017. godine ili Srbije gdje smo od 2020. godine otvorili više od stotinu prodavnica. Jednako pozitivan prijem očekujemo i na bh. tržištu", izjavio je Aleksandr Cikaidze, direktor maloprodaje Pepca.
Kupci u Pepcu mogu pronaći proizvode kao što je naprimjer bodi od organskog pamuka za bebe za 10 KM, mirisna sojina svijeća za 10 KM ili recimo proizvode Natural Green kolekcije već od 12 KM. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, što je spontano istakla većina kupaca (65%). Pepco prodavnice su praktične i pružaju profesionalnu i prijateljsku uslugu. Indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama poput Zvijezde kvalitete usluge.
"Veoma smo uzbuđeni što ovog mjeseca otvaramo prve Pepco prodavnice u Sarajevu i jedna čekamo da dovedemo Pepco u Bosnu i Hercegovinu. S obećanjem kvaliteta, najboljih cijena na tržištu i visoko ocijenjenom korisničkom uslugom, uvjereni smo da će naša ponuda ispuniti očekivanja i potrebe kupaca", rekao je Tomislav Bekavac, regionalni direktor Pepca.
Pepco je toplo dočekan u svim zemljama gdje je prisutan, kako od kupaca tako i od stručnjaka iz industrije. Brend već posjeduje više od milion kvadratnih metara maloprodajnog prostora širom Evrope, ali neprestano traži potencijalne lokacije s prosječnom maloprodajnom površinom od 500 m2. To mogu biti tržni centri ili maloprodajni parkovi, ali i lokacije blizu glavnih saobraćajnih ruta u glavnim ulicama, s pristupom stambenim područjima, na vidljivim mjestima i s pristupom s glavnih puteva.
Pepco trenutno zapošljava više od 29.000 osoba širom Europe i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne modele i beneficije za zaposlene. Tokom prve godine prisustva u Bosni i Hercegovini, kompanija planira zaposliti 120 radnika i nudi promocije i mogućnosti rasta - čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno.
Više informacija o brendu, proizvodima i zapošljavanju, kao i prilike za saradnju s vlasnicima nekretnina, možete pronaći na web stranici www.pepco.ba.
* * *
Foto: Pepco PR
TEKST: Ada Ćeremida
Holandski MVRDV gradi “The Grand Ballroom”, ogromnu sferu koja spaja arenu, stanove, hotel i park i već sada najavljuje novu eru urbanog dizajna u regionu.
U posljednjih nekoliko godina Tirana je postala poligon za velike međunarodne arhitektonske kuće: od ikoničnih stambenih zgrada do javnih prostora koji mijenjaju ritam grada.
Sada stiže i možda najglasniji projekt do sada: ogromna sfera koja će zamijeniti postojeću dvoranu Asllan Rusi i ponuditi mješavinu arene, hotela, stanova i prizemnih sadržaja otvorenih prema gradu.
Za regionalni kontekst ovo je važna vijest jer rijetko viđamo ovako snažno oblikovane urbane objekte koji su zaista multifunkcionalni.
The Grand Ballroom: Nova ikona bez uglova
Zamišljena kao ogromna kugla, visoka više od 100 metara, nova zgrada djeluje kao arhitektonska metafora igre referenca na loptu, ali i na arhitektonske utopije prosvjetiteljstva. No, njena forma nije samo vizuelni potpis. Kružni oblik omogućava da zgrada nema “stražnju fasadu” nema iza, nema periferiju. Svaka strana komunicira s gradom podjednako, otvara se prema ulicama i stvarnim životima ljudi oko nje.
Upravo u toj ideji jednakosti, MVRDV pronalazi balans između urbanog spektakla i svakodnevne funkcionalnosti. Na relativno maloj parceli uspjeli su složiti čitav mali svijet: arena u središtu, hotel iznad nje, stambeni prostori u višim zonama, a prizemlje otvoreno svima.
Kako se sfera sužava pri dnu, oslobađa prostor za trgove, male parkove i vanjske sportske terene koji će, barem prema vizijama arhitekata,ostati dostupni i djeci iz komšiluka.
Donji dio sfere kao da se utisnuo u teren, stvarajući amfiteatarske stepenice i kafiće koji će funkcionisati i kada nema utakmica.
Sve to zajedno čini da The Grand Ballroom ne djeluje kao izolovana arena, već kao živa zgrada koja diše s gradom, koja ima ritam svakodnevice, a ne samo ritam sportskih događaja.
Interijer sfere: Vrt, arena i hotel u jednom
Kada se uđe u unutrašnjost sfere, prvo što dočekuje pogled je ogromni oculus, stakleni otvor koji na vrhu propušta svjetlost i povezuje različite slojeve zgrade.
U središtu je arena s 6.000 sjedišta, okružena tribinama i prostorima koji se mogu koristiti i za druge događaje. Iznad nje, u neobičnom arhitektonskom obratu, smješten je hotel čije sobe gledaju direktno na teren. Neki gosti će, doslovno, moći gledati utakmicu iz kreveta.
Još više fascinira ono što se krije iznad hotela: stambeni prstenovi koji formiraju dvostruku ljusku sfere. U toj debljini zida razvija se unutrašnji vrt, gotovo kao obrnut odraz arene ispod, mjesto s drvećem, klupama i tišinom. Taj prostor, iako unutar sfere, djeluje kao park pod nebom.
Kako se zgrada sužava prema vrhu, rastu i terase. Vanjski zidovi stanova blago su uvučeni unutar konstrukcije, pa svaka etaža iznad stvara prirodan hlad. Na samom vrhu nalaze se dupleksi s privatnim krovnim terasama i sky-bar koji obećava panoramski pogled na Tiranu, novu tačku s koje će se posmatrati grad koji ne prestaje da raste.
Život oko sfere
Jedna od najvećih prednosti projekta leži u prizemlju prostoru koji je MVRDV pretvorio u park i javni trg. Kako se sfera sužava, otvara se prostor za sedenje, kafu, igru i druženje. Na betonskim platoima i zelenim “džepovima” očekuje se svakodnevni život: studenti s laptopima, djeca s lopticama, i svi oni koji žele biti dio grada čak i kada se ništa spektakularno ne dešava.
Sve je osmišljeno da se kreće pješke, polako. Kružne staze oko prizemlja vode posjetioce prema ulazu u arenu, ali i omogućavaju laganu šetnju za one koji samo prolaze. Zgrada ‘’diše'' sa velikim otvorima između slojeva sfere koji stvaraju prirodnu ventilaciju, dok debeli betonski prstenovi prave hlad i štite od ljetnog sunca.
Tirana je u posljednjih nekoliko godina otvoreno pozvala međunarodne arhitekte da eksperimentišu. The Grand Ballroom se savršeno uklapa u taj niz kao svojevrsna kulminacija ideje da arhitektura može biti i skulptura i infrastruktura istovremeno.
Za region koji često zazire od velikih arhitektonskih gesti, ovo je ohrabrujući primjer. Pokazuje da monumentalnost ne mora biti hladna, da arena može postati kvart, da sfera može postati komšinica. Sve zavisi od toga hoće li Tirana uspjeti održati duh javnosti oko nje ako to pođe za rukom, The Grand Ballroom bi zaista mogao postati ono što mu i ime sugeriše: velika, zajednička dvorana grada.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!