TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.9.2023.
Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Europi, s više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu.
Prve Pepco prodavnice u Bosni i Hercegovini će zvanično biti otvorene u Sarajevu 14. septembra, u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. Poznati maloprodajni lanac porodicama nudi širok spektar raznovrsnih proizvoda, uključujući odjeću za djecu i odrasle, modne dodatke, igračke, dekoracije, tekstil i predmete za domaćinstvo. Cilj Pepca je pružiti savršen spoj kvaliteta, cijena i pogodnosti.
"Naša ponuda je osmišljena tako da našim kupcima pružimo najbolje moguće opcije za kupovinu i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, da bismo odjenuli čitavu porodicu te ukrasili i opremili njihove domove. Veliko interesovanje vlada na svim tržištima na kojima smo prisutni - poput Hrvatske i Slovenije, gdje naše prodavnice postoje od 2017. godine ili Srbije gdje smo od 2020. godine otvorili više od stotinu prodavnica. Jednako pozitivan prijem očekujemo i na bh. tržištu", izjavio je Aleksandr Cikaidze, direktor maloprodaje Pepca.
Kupci u Pepcu mogu pronaći proizvode kao što je naprimjer bodi od organskog pamuka za bebe za 10 KM, mirisna sojina svijeća za 10 KM ili recimo proizvode Natural Green kolekcije već od 12 KM. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, što je spontano istakla većina kupaca (65%). Pepco prodavnice su praktične i pružaju profesionalnu i prijateljsku uslugu. Indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama poput Zvijezde kvalitete usluge.
"Veoma smo uzbuđeni što ovog mjeseca otvaramo prve Pepco prodavnice u Sarajevu i jedna čekamo da dovedemo Pepco u Bosnu i Hercegovinu. S obećanjem kvaliteta, najboljih cijena na tržištu i visoko ocijenjenom korisničkom uslugom, uvjereni smo da će naša ponuda ispuniti očekivanja i potrebe kupaca", rekao je Tomislav Bekavac, regionalni direktor Pepca.
Pepco je toplo dočekan u svim zemljama gdje je prisutan, kako od kupaca tako i od stručnjaka iz industrije. Brend već posjeduje više od milion kvadratnih metara maloprodajnog prostora širom Evrope, ali neprestano traži potencijalne lokacije s prosječnom maloprodajnom površinom od 500 m2. To mogu biti tržni centri ili maloprodajni parkovi, ali i lokacije blizu glavnih saobraćajnih ruta u glavnim ulicama, s pristupom stambenim područjima, na vidljivim mjestima i s pristupom s glavnih puteva.
Pepco trenutno zapošljava više od 29.000 osoba širom Europe i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne modele i beneficije za zaposlene. Tokom prve godine prisustva u Bosni i Hercegovini, kompanija planira zaposliti 120 radnika i nudi promocije i mogućnosti rasta - čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno.
Više informacija o brendu, proizvodima i zapošljavanju, kao i prilike za saradnju s vlasnicima nekretnina, možete pronaći na web stranici www.pepco.ba.
* * *
Foto: Pepco PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako bismo morali sažeti sve dileme u kabini u tri riječi, to bi bilo: kroj, dužina, cipela. Zato smo testirali pet najtraženijih krojeva, straight, wide leg, flare, bootcut, slim i za svaki dodali brzi stil vodič i konkretan model koji vrijedi isprobati.
Najbolje stoji većini jer ravna linija od kuka do ruba vizualno produžava nogu i izgleda uredno i na patike i na čizme. Ako tražimo poslovniji dojam, biramo tamniji wash bez efekata. Odlično se slaže s uvučenom košuljom i blejzerom, a vikendom s mekanim kardiganom. Dužina neka “dohvati” obuću bez stvaranja nabora.

Radi fantastično kada želimo “podignuti” vertikalu i izdužiti figuru bez potpetice. Visoki struk i ravna “kolona” tkanine daju uredan pad i balansiraju jači donji dio tijela. Najbolje izgleda uz užu obuću koja prati zglob ili uz stabilnu blok-potpeticu. Porub može blago prelaziti preko vrha cipele.

Kroj koji izjednačava proporcije: suženje do koljena i blagi zvon pri dnu stvara “pješčani sat” efekt i stanjuje struk. Traži puniju dužinu i obuću sa špicem ili elegantnu gležnjaču. Idealno kada želimo urednu liniju preko čizama bez nabiranja.

Diskretan “zvon” pri dnu osmišljen je baš za kombinacije s čizmama – nogavica klizi preko, a silueta ostaje čista. Odličan izbor za sve koji žele svakodnevni kroj koji radi i za posao i za vikend. Najljepše izgleda uz Chelsea ili “sock” gležnjače i tamniji, jednoličan wash.

Prati nogu bez pretjeranog stezanja, pa zadržava klasičan i uredan izgled. Lako se stilizira: košulja i sako za ured, džemper i loafers za casual. Najbolje izgleda kada završetak diskretno otkriva zglob ili mirno “sjedne” na obuću, bez viškova tkanine.

Na kraju, tajna “jeans hlače koje stoje svima” nije u magičnom broju, nego u skladnoj igri kroja, dužine i obuće. Kad god zapnete u kabini, vratite se na ova tri pitanja: da li kroj pravi čistu, izduženu liniju, da li porub mirno dodiruje obuću, i da li obuća prati siluetu nogavice. Uz to, svaki od pet krojeva ima svoju supermoć: straight smiruje, wide leg izdužuje, flare balansira, bootcut voli čizme, a slim daje definiciju bez “stiskanja”.
Foto: @darjabarannik
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!