TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 5.9.2023.

Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Europi, s više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu.

Prve Pepco prodavnice u Bosni i Hercegovini će zvanično biti otvorene u Sarajevu 14. septembra, u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. Poznati maloprodajni lanac porodicama nudi širok spektar raznovrsnih proizvoda, uključujući odjeću za djecu i odrasle, modne dodatke, igračke, dekoracije, tekstil i predmete za domaćinstvo. Cilj Pepca je pružiti savršen spoj kvaliteta, cijena i pogodnosti.


"Naša ponuda je osmišljena tako da našim kupcima pružimo najbolje moguće opcije za kupovinu i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, da bismo odjenuli čitavu porodicu te ukrasili i opremili njihove domove. Veliko interesovanje vlada na svim tržištima na kojima smo prisutni - poput Hrvatske i Slovenije, gdje naše prodavnice postoje od 2017. godine ili Srbije gdje smo od 2020. godine otvorili više od stotinu prodavnica. Jednako pozitivan prijem očekujemo i na bh. tržištu", izjavio je Aleksandr Cikaidze, direktor maloprodaje Pepca.


Kupci u Pepcu mogu pronaći proizvode kao što je naprimjer bodi od organskog pamuka za bebe za 10 KM, mirisna sojina svijeća za 10 KM ili recimo proizvode Natural Green kolekcije već od 12 KM. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, što je spontano istakla većina kupaca (65%). Pepco prodavnice su praktične i pružaju profesionalnu i prijateljsku uslugu. Indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama poput Zvijezde kvalitete usluge.


"Veoma smo uzbuđeni što ovog mjeseca otvaramo prve Pepco prodavnice u Sarajevu i jedna čekamo da dovedemo Pepco u Bosnu i Hercegovinu. S obećanjem kvaliteta, najboljih cijena na tržištu i visoko ocijenjenom korisničkom uslugom, uvjereni smo da će naša ponuda ispuniti očekivanja i potrebe kupaca", rekao je Tomislav Bekavac, regionalni direktor Pepca.


Pepco je toplo dočekan u svim zemljama gdje je prisutan, kako od kupaca tako i od stručnjaka iz industrije. Brend već posjeduje više od milion kvadratnih metara maloprodajnog prostora širom Evrope, ali neprestano traži potencijalne lokacije s prosječnom maloprodajnom površinom od 500 m2. To mogu biti tržni centri ili maloprodajni parkovi, ali i lokacije blizu glavnih saobraćajnih ruta u glavnim ulicama, s pristupom stambenim područjima, na vidljivim mjestima i s pristupom s glavnih puteva.

Pepco trenutno zapošljava više od 29.000 osoba širom Europe i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne modele i beneficije za zaposlene. Tokom prve godine prisustva u Bosni i Hercegovini, kompanija planira zaposliti 120 radnika i nudi promocije i mogućnosti rasta - čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno.

Više informacija o brendu, proizvodima i zapošljavanju, kao i prilike za saradnju s vlasnicima nekretnina, možete pronaći na web stranici www.pepco.ba.

* * *
Foto: Pepco PR


Bonjour

Ralph Lauren blagdani: Kako postići taj nostalgični stil u domu čak i bez luksuznog budžeta?

TEKST: Ada Ćeremida

Ralph Lauren blagdani: Kako postići taj nostalgični stil u domu čak i bez luksuznog budžeta? Ralph Lauren blagdani: Kako postići taj nostalgični stil u domu čak i bez luksuznog budžeta?

Ralph Lauren godinama njeguje estetiku doma koja jednako pripada filmovima, starim romantičnim kućama u američkoj divljini i porodičnim albumima koji se prenose generacijama.

Njegovi praznični interijeri nisu samo dekor, nego mali rituali tople rasvjete, teških materijala, tartana, drva i tekstura koje mirišu na nostalgiju. U svijetu u kojem se dekor često mijenja iz sezone u sezonu, Ralph Lauren ostaje dosljedan ideji da dom treba da izgleda kao nešto što ima dušu i kontinuitet. 

 



Kroz godine, njegov stil postao je prepoznatljiv po atmosferi starog engleskog kluba, brvnare u snijegu i njujorškog apartmana s bibliotekama koje sežu do stropa. 

Malo ko spaja modu, arhitekturu i interijere tako prirodno: isti osjećaj koji daju njegovi kašmir džemperi, daju i njegove deke, jastuci, lampe i sve druge sitnice koje stvaraju taj “lived-in luxury” dojam. I upravo zato taj stil uvijek iznova postaje inspiracija za praznične interijere čak i kada koristimo samo ono što već imamo u domu.


Kako u svoj interijer unijeti Ralph Lauren praznični stil?  

Ralph Lauren ne gradi stil kroz glamur, nego kroz slojevitost. Počinje od palete — tamne, smirene i umirujuće — koja služi kao pozadina za sve ostalo. Materijali se biraju tako da svaki ima svoju ulogu: baršun za luksuz, vuna za toplinu, koža za karakter, drvo za stabilnost, metal za suptilni sjaj. Uzorci kao što su tartan i riblja kost ubacuju ritam i pokret, ali se drže iste palete kako ništa ne bi djelovalo vizuelno “glasno”.

Atmosfera je ono što sve povezuje: prigušeno svjetlo, puno tekstura, detalji koji izgledaju kao da su naslijeđeni. Jastuci mogu podsjećati na džempere iz njegovih kolekcija, stolnjak može izgledati kao kaput iz stare engleske lovačke priče, a drvena polica kao dio kuće u Aspenu. To je svijet u kojem moda, arhitektura i interijer pričaju istu priču, samo kroz različite elemente.

 



Topla, zasićena paleta boja  

Ralph Lauren praznični dom nikada ne izgleda brzo i svijetlo nego duboko, zasićeno i toplo. Zelena je tamna poput borovine, crvena ide prema burgundiji, a plava prema noćnom nebu. 

Ako želite replicirati taj senzibilitet, ne morate kupovati ništa novo: možda već imate tamnu deku, bordo svijeće, stari drveni okvir ili jastučić u nijansi lovačke zelene. Poenta je u stvaranju harmonične, smirene palete koja izgleda kao da pripada istom filmu.

 



Materijali koji mirišu na klasiku  

Ralph Lauren koristi materijale koji imaju težinu i taktilnost: baršun, vuna, koža, drvo, mesing. Oni nisu tu da budu ukras nego da pričaju priču. Baršun odmah unosi toplinu i eleganciju, vuna i pletenine prizivaju osjećaj zime i intime, a kožne detalje samo jedna lampica pretvara u scenu iz planinske kuće. 

Ako želite da vaš dom dobije tu notu, kombinujte teksture, čak i samo jedan komad može promijeniti atmosferu prostora.

 

 

Uzorci koji nose naslijeđe  

Tartan, pepita, riblja kost, sitni cvjetni printovi u britanskom stilu, to su obrasci koji čine osnovu Ralph Lauren estetike. Ne morate imati cijeli set, često je dovoljno dva-tri detalja da unesu ritam i karakter. 

Tartan stolnjak, štitnik za ruke u kuhinji, jastučić, pa čak i stari šal mogu postati element prazničnog dekora. Ralph Lauren estetika voli ponavljanje, ali nikada uniformnost.


 

 

Atmosfera trpezarije kao “srca doma”  

Ralph Lauren interijer teško je zamisliti bez trpezarije koja u praznično vrijeme preuzima ulogu centralnog mjesta prostora gdje se priče prepliću, gdje svijeće gore duže nego što traje večera i gdje svaki predmet izgleda kao da je tu već godinama.

U ovom pristupu, praznični sto ne mora biti savršeno simetričan niti besprijekorno stiliziran. Naprotiv, ljepota je upravo u prirodnom rasporedu predmeta, u mješavini starog i novog, u neočekivanim detaljima koji unose toplinu i karakter.

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @ralphlaurenhome


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!