TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 5.9.2023.

Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Europi, s više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu.

Prve Pepco prodavnice u Bosni i Hercegovini će zvanično biti otvorene u Sarajevu 14. septembra, u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. Poznati maloprodajni lanac porodicama nudi širok spektar raznovrsnih proizvoda, uključujući odjeću za djecu i odrasle, modne dodatke, igračke, dekoracije, tekstil i predmete za domaćinstvo. Cilj Pepca je pružiti savršen spoj kvaliteta, cijena i pogodnosti.


"Naša ponuda je osmišljena tako da našim kupcima pružimo najbolje moguće opcije za kupovinu i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, da bismo odjenuli čitavu porodicu te ukrasili i opremili njihove domove. Veliko interesovanje vlada na svim tržištima na kojima smo prisutni - poput Hrvatske i Slovenije, gdje naše prodavnice postoje od 2017. godine ili Srbije gdje smo od 2020. godine otvorili više od stotinu prodavnica. Jednako pozitivan prijem očekujemo i na bh. tržištu", izjavio je Aleksandr Cikaidze, direktor maloprodaje Pepca.


Kupci u Pepcu mogu pronaći proizvode kao što je naprimjer bodi od organskog pamuka za bebe za 10 KM, mirisna sojina svijeća za 10 KM ili recimo proizvode Natural Green kolekcije već od 12 KM. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, što je spontano istakla većina kupaca (65%). Pepco prodavnice su praktične i pružaju profesionalnu i prijateljsku uslugu. Indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama poput Zvijezde kvalitete usluge.


"Veoma smo uzbuđeni što ovog mjeseca otvaramo prve Pepco prodavnice u Sarajevu i jedna čekamo da dovedemo Pepco u Bosnu i Hercegovinu. S obećanjem kvaliteta, najboljih cijena na tržištu i visoko ocijenjenom korisničkom uslugom, uvjereni smo da će naša ponuda ispuniti očekivanja i potrebe kupaca", rekao je Tomislav Bekavac, regionalni direktor Pepca.


Pepco je toplo dočekan u svim zemljama gdje je prisutan, kako od kupaca tako i od stručnjaka iz industrije. Brend već posjeduje više od milion kvadratnih metara maloprodajnog prostora širom Evrope, ali neprestano traži potencijalne lokacije s prosječnom maloprodajnom površinom od 500 m2. To mogu biti tržni centri ili maloprodajni parkovi, ali i lokacije blizu glavnih saobraćajnih ruta u glavnim ulicama, s pristupom stambenim područjima, na vidljivim mjestima i s pristupom s glavnih puteva.

Pepco trenutno zapošljava više od 29.000 osoba širom Europe i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne modele i beneficije za zaposlene. Tokom prve godine prisustva u Bosni i Hercegovini, kompanija planira zaposliti 120 radnika i nudi promocije i mogućnosti rasta - čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno.

Više informacija o brendu, proizvodima i zapošljavanju, kao i prilike za saradnju s vlasnicima nekretnina, možete pronaći na web stranici www.pepco.ba.

* * *
Foto: Pepco PR


Bonjour

Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi. Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi.

S dolaskom sunčanijih dana, sve više nas privlači laganija šminka koja diše s kožom. Nekako prirodno, kao da i lice traži predah u smislu manje slojeva, manje napora, ali da opet izgleda svježe i sjajno.

Baš u tom raspoloženju, između razgovora o glow efektu i scrollanja kroz makeup savjete na društvenim mrežama, počeo se vrtjeti jedan proizvod. 

 

 

Tečni bronzer o kojem svi pišu, koji se pojavljuje u rutini influencerica i koji izgleda na licu kao dobar filter i to onaj osunčani, ali bez minute provedenih na direktnom suncu.

Bez pudera, bez težine i samo taj sjaj koji svi primijete

U moru tečnih bronzera koji dolaze i odlaze s trendovima, ovaj se posebno zadržao. Ne zato što ima savršen PR tim, nego jer žene koje ga koriste ostaju pri njemu. Razlog? Tekstura. Lagan je, skoro vodenkast, ali s dovoljno pigmenta.

 

 catrice-melted-sun-bronzer54_bonjour_ba
 

Nema osjećaja težine, nema tragova, nema potrebe za dodatnim korektorima. Dovoljno je nekoliko kapljica i koža već izgleda svježije kao da ste baš sada izašli iz prijatne šetnje po suncu.

 

catrice-melted-sun-bronzer50_bonjour_ba
 

Stopi se s kožom tako prirodno da niko ne bi rekao da nosite bronzer. Nema praškastih tragova samo baršunasti finiš koji izgleda kao dobar dan za vašu kožu.

 

 

Zašto svi pričaju o njemu?

Jer nije samo za lice. Jagodice, kapci, dekolte gdje god ga stavite, ten izgleda bolje, ali ne napadno i još jedan bonus: odlično se slaže s hidratantnim kremama i SPF-om pa ga lako ubacite i u najminimalniju jutarnju rutinu.

 

catrice-melted-sun-bronzer52_bonjour_ba
 

Uz to, veganska je formula, bez parabena i mikroplastike, a nijanse su birane tako da odgovaraju različitim tonovima tena od svjetlijih do onih s maslinastim podtonom.

Sada onaj dio koji vas vjerovatno najviše zanima… postojanost. Ovaj bronzer ostaje na mjestu. Ne klizi, ne oksidira i ne zahtijeva popravke tokom dana.

 

catrice-melted-sun-bronzer55_bonjour_ba
 

Glow koji izgleda kao vaša koža, samo bolje

U danima kada želite izgledati dotjerano, a da ne provedete pola jutra pred ogledalom, ovakvi proizvodi su pravo otkriće. 

Sve ono što ljeti tražimo od šminke: lagana tekstura, zdravi sjaj i osjećaj da ništa ne nosimo, a sve izgleda bolje. 

Da, možete ga nositi bez pudera, čak i bez rumenila. Možda uz malo maskare i SPF-a i to je to.

Naslovna fotografija: @laraspengler


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!