TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.9.2023.
Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Europi, s više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu.
Prve Pepco prodavnice u Bosni i Hercegovini će zvanično biti otvorene u Sarajevu 14. septembra, u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. Poznati maloprodajni lanac porodicama nudi širok spektar raznovrsnih proizvoda, uključujući odjeću za djecu i odrasle, modne dodatke, igračke, dekoracije, tekstil i predmete za domaćinstvo. Cilj Pepca je pružiti savršen spoj kvaliteta, cijena i pogodnosti.
"Naša ponuda je osmišljena tako da našim kupcima pružimo najbolje moguće opcije za kupovinu i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, da bismo odjenuli čitavu porodicu te ukrasili i opremili njihove domove. Veliko interesovanje vlada na svim tržištima na kojima smo prisutni - poput Hrvatske i Slovenije, gdje naše prodavnice postoje od 2017. godine ili Srbije gdje smo od 2020. godine otvorili više od stotinu prodavnica. Jednako pozitivan prijem očekujemo i na bh. tržištu", izjavio je Aleksandr Cikaidze, direktor maloprodaje Pepca.
Kupci u Pepcu mogu pronaći proizvode kao što je naprimjer bodi od organskog pamuka za bebe za 10 KM, mirisna sojina svijeća za 10 KM ili recimo proizvode Natural Green kolekcije već od 12 KM. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, što je spontano istakla većina kupaca (65%). Pepco prodavnice su praktične i pružaju profesionalnu i prijateljsku uslugu. Indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama poput Zvijezde kvalitete usluge.
"Veoma smo uzbuđeni što ovog mjeseca otvaramo prve Pepco prodavnice u Sarajevu i jedna čekamo da dovedemo Pepco u Bosnu i Hercegovinu. S obećanjem kvaliteta, najboljih cijena na tržištu i visoko ocijenjenom korisničkom uslugom, uvjereni smo da će naša ponuda ispuniti očekivanja i potrebe kupaca", rekao je Tomislav Bekavac, regionalni direktor Pepca.
Pepco je toplo dočekan u svim zemljama gdje je prisutan, kako od kupaca tako i od stručnjaka iz industrije. Brend već posjeduje više od milion kvadratnih metara maloprodajnog prostora širom Evrope, ali neprestano traži potencijalne lokacije s prosječnom maloprodajnom površinom od 500 m2. To mogu biti tržni centri ili maloprodajni parkovi, ali i lokacije blizu glavnih saobraćajnih ruta u glavnim ulicama, s pristupom stambenim područjima, na vidljivim mjestima i s pristupom s glavnih puteva.
Pepco trenutno zapošljava više od 29.000 osoba širom Europe i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne modele i beneficije za zaposlene. Tokom prve godine prisustva u Bosni i Hercegovini, kompanija planira zaposliti 120 radnika i nudi promocije i mogućnosti rasta - čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno.
Više informacija o brendu, proizvodima i zapošljavanju, kao i prilike za saradnju s vlasnicima nekretnina, možete pronaći na web stranici www.pepco.ba.
* * *
Foto: Pepco PR
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!