TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 5.9.2023.
Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Europi, s više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu.
Prve Pepco prodavnice u Bosni i Hercegovini će zvanično biti otvorene u Sarajevu 14. septembra, u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. Poznati maloprodajni lanac porodicama nudi širok spektar raznovrsnih proizvoda, uključujući odjeću za djecu i odrasle, modne dodatke, igračke, dekoracije, tekstil i predmete za domaćinstvo. Cilj Pepca je pružiti savršen spoj kvaliteta, cijena i pogodnosti.
"Naša ponuda je osmišljena tako da našim kupcima pružimo najbolje moguće opcije za kupovinu i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, da bismo odjenuli čitavu porodicu te ukrasili i opremili njihove domove. Veliko interesovanje vlada na svim tržištima na kojima smo prisutni - poput Hrvatske i Slovenije, gdje naše prodavnice postoje od 2017. godine ili Srbije gdje smo od 2020. godine otvorili više od stotinu prodavnica. Jednako pozitivan prijem očekujemo i na bh. tržištu", izjavio je Aleksandr Cikaidze, direktor maloprodaje Pepca.
Kupci u Pepcu mogu pronaći proizvode kao što je naprimjer bodi od organskog pamuka za bebe za 10 KM, mirisna sojina svijeća za 10 KM ili recimo proizvode Natural Green kolekcije već od 12 KM. Niske cijene su ključna snaga Pepco prodavnica, što je spontano istakla većina kupaca (65%). Pepco prodavnice su praktične i pružaju profesionalnu i prijateljsku uslugu. Indeks zadovoljstva kupaca iznosi 88%, što se ogleda u redovno osvajanim nagradama poput Zvijezde kvalitete usluge.
"Veoma smo uzbuđeni što ovog mjeseca otvaramo prve Pepco prodavnice u Sarajevu i jedna čekamo da dovedemo Pepco u Bosnu i Hercegovinu. S obećanjem kvaliteta, najboljih cijena na tržištu i visoko ocijenjenom korisničkom uslugom, uvjereni smo da će naša ponuda ispuniti očekivanja i potrebe kupaca", rekao je Tomislav Bekavac, regionalni direktor Pepca.
Pepco je toplo dočekan u svim zemljama gdje je prisutan, kako od kupaca tako i od stručnjaka iz industrije. Brend već posjeduje više od milion kvadratnih metara maloprodajnog prostora širom Evrope, ali neprestano traži potencijalne lokacije s prosječnom maloprodajnom površinom od 500 m2. To mogu biti tržni centri ili maloprodajni parkovi, ali i lokacije blizu glavnih saobraćajnih ruta u glavnim ulicama, s pristupom stambenim područjima, na vidljivim mjestima i s pristupom s glavnih puteva.
Pepco trenutno zapošljava više od 29.000 osoba širom Europe i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere, uz fleksibilne radne modele i beneficije za zaposlene. Tokom prve godine prisustva u Bosni i Hercegovini, kompanija planira zaposliti 120 radnika i nudi promocije i mogućnosti rasta - čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno.
Više informacija o brendu, proizvodima i zapošljavanju, kao i prilike za saradnju s vlasnicima nekretnina, možete pronaći na web stranici www.pepco.ba.
* * *
Foto: Pepco PR
TEKST: Ada Ćeremida
S prvim hladnijim danima i sve kraćim popodnevima, svaka od nas ima onaj mali ritual koji dom čini toplijim topli kakao, čaj ili kafa servirani u šolji koja odmah stvara osjećaj mira.
A ako pritom izgleda kao da je stigla iz neke cozy božićne priče, još bolje. Ove sezone, Pepco je donio kolekciju šolja koje nose baš taj osjećaj malo nostalgije, malo zimskog šarma i puno topline.
To su oni modeli koji te prate kroz tihe jutarnje rutine, popodnevne pauze ili večernje filmove pod dekicom, i svaki put izgledaju kao mali praznični detalj koji uveseli cijeli dan.
U ponudi se mogu pronaći šolje od keramike u mat i glaziranim završnicama, ukrašene motivima jelki, irvasa, mašnica i zimskih ilustracija. Među njima su i modeli u vintage milk bar stilu, oni sa tankim zlatnim rubom koji podsjećaju na starinske servise, te preslatke šolje s poklopcem koje izgledaju kao mini kutije za kolačiće.
Ovo su one šolje zbog kojih se čini da čak i običan čaj miriše na praznike a to je ujedno i razlog zašto su savršen detalj za dom, poklon ili mali bijeg od svakodnevice.
Neutralne bež nijanse i crni ilustrativni motivi idealni su za ljubiteljice prirodnog, rustikalnog i hygge stila. Za one koje vole malo bajkovitiji pristup, tu su šolje sa zelenim zimskim pejzažima i šumskim životinjama. A ako vaša zimska rutina traži mrvu razigranosti, modeli sa mašnicama i rozim reljefnim detaljima izgledaju kao slatkiš koji se ne pije, nego čuva.





Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!