TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 29.3.2020.
Iako većina nas u ovom periodu radi od doma, to ne mora značiti da od kuće ne možete raditi na poboljšanju svoje karijere i postizanju poslovnog uspjeha.
Dapače, možda upravo ovo vrijeme doma može biti itekako sjajna prilika da se posvetimo stvarima za koje smo ranije koristili izliku da nemamo dovoljno vremena.
Ovaj ostanak doma idealan je za buđenje kreativnosti, otkrivanje novih ili buđenje starih hobija te posvećivanje stvarima do kojih nam je iznimno stalno.

Tako ovo vrijeme možete iskoristiti za kreiranje sadržaja uz pomoć kojeg ćete se moći bolje promovirati ili ga uložiti u usavršavanje putem online kanala.
Također, ovo je jedinstvena prilika da ulaštite svoje online profile, kreirate zavidne životopise, uredite te blogove.
Opcija je mnogo, a njih 5 najefektivnijih otkrivamo u nastavku.
OSVJEŽITE INFORMACIJE NA VAŠIM DRUŠTVENIM MREŽAMA I LINKEDINU
Ovo vrijeme idealno je da se posvetite nekim rutinskim aktivnostima za koje ranije niste imali vremena ili dovoljno fokusa. Upravo zato iskoristite vrijeme da uredite vaše društvene mreže, promijenite kontakte ukoliko je potrebno, osvježite portfolio novim radovima ili dodate neke nove vještine i iskustva koje ste postigli u posljednjem periodu.
Možete promijeniti i svoje profilne fotografije te prilagoditi opis profila po želji i učiniti vaše profile reprezentativnijima.

UČITE O STVARIMA KOJE VAS ZANIMAJU ONLINE
Kako biste vrijeme doma učinili što produktivnijim, vrijeme možete uložiti u učenje i usavršavanje novih vještina.
Bilo da je riječ o radu u Excellu, učenju novog jezika ili programiranju, ove stranice vam mogu u tome pomoći, a neke od njih će vam i dodijeliti certifikat za uspješno dovršene tečajeve.

ZAPOČNITE PROMOCIJU KROZ SVOJ BLOG ILI WEBSITE
Nikada nije bilo idealnije vrijeme da pokrenete kotačiće svoje kreativnosti i svoj hobi ili stalni posao preselite u online nebo i tamo kreirate neko posebno mjesto za sebe.
Kreirajte postove, izgradite portofolio i započnite izgradnju svog branda kroz online kanale.

ZAPOČNITE PROJEKT KOJI VAS VODI VAN VAŠE KOMFOR ZONE
Kada radimo od dana do dana, trčimo doma da spremimo večeru, budemo sa svojim najbližima i još kreiramo vrijeme za sebe, izazovno je posvetiti se nekim novim projektima, pogotovo ako nose dozu rizika sa sobom.
No, sada vrijeme doma možete iskoristiti da se bolje pripremite za te projekte i prihvatite ih objeručke, bilo da je riječ o projektu na poslu, izgradnji branda koji smo spominjali u točki iznad ili jednostavno o redizajnu doma.
Ovako realiziran projekt pomoći će vam da steknete više iskustva i na poseban način izgradite svoje samopouzdanje.

ČITAJTE POSLOVNE KNJIGE
Učenje kroz knjige i uz pomoć tuđih poslovnih iskustava ujedno je produktivan, ali i opuštajući hobi koji je idealan za realizaciju inicijative #OstaniKući. Za preporuke što čitati tijekom samoizolacije klik ovdje.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!