TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 6.3.2020.

Ako ste jedna od onih osoba koja želi pretvoriti svoj hobi u stalni posao ili jednostavno volite neko područje rada, no niste imali priliku naučiti nešto više o njemu, ove stranice vam mogu pomoći.

U zamjenu za vaše vrijeme, video tečajevi na ovim web adresama pomoći će vam naučiti osnove i detalje o području koje vas zanima, prateći najnovije trendove i pružajući vam odgovore kroz tutorijale koji idu korak po korak.

Pošto je riječ o video sadržajima možete pauzirati i nastaviti kada god imate vremena, za većinu tečajeva ćete dobiti i materijale uz koje možete vježbati, a neke od ovih tečajeva možete dobiti i besplatno ili po vrlo niskoj cijeni. 

Foto: unsplash.com

Ono što definitivno osvaja brojne korisnike ovih platformi je činjenica da su vidjeli napredak u svojoj karijeri po završetku tečaja. Uz to, video tečajevi se koncentriraju na najvažnije stvari i pomažu vam razmišljati na pravi način. Jedina dilema pred kojom ćete se naći je koji tečaj prvi izabrati.
Zašto je investiranje u ovakav način educiranja potencijalno dobra ideja i za vas, otkrijte kroz informacije o web stranicama koje izdvajamo u nastavku.  

Lynda.com

Lynda.com je internetska platforma za učenje koja vam pomaže da naučite poslovne, softverske, tehnološke i kreativne vještine za postizanje osobnih i profesionalnih ciljeva. Kroz razne tipove pretplate, članovi imaju pristup Lynda.com videoteci zanimljivih, vrhunskih tečajeva kroz koje podučavaju priznati stručnjaci iz industrije. Imate pravo na mjesec dana besplatnog probnog roka, a pored toga imaju i svoju aplikaciju pa svoje edukativne video sadržaje možete gledati bilo kada i bilo gdje. Bazični plan koji vam omogućava pristup svim video sadržajima na ovoj stranici košta 25 USD mjesečno ili 19,99 USD mjesečno ukoliko birate godišnji plan.

Udemy.com

Udemy.com je svjetski popularna adresa za podučavanje i učenje koje povezuje milijune učenika s vještinama koje su im potrebne za uspjeh. Ima više od 57 000 učitelja, preko 150 000 kurseva na različite teme na 65+ jezika. Tečaji se kupuju zasebno, izuzetno su temeljiti i obrađuju teme jasno i precizno omogućujući vam da učite tempom koji vama odgovara. Uglavnom dolaze po cijenama koje dostižu i do 200 USD po tečaju, no, skoro svaki mjesec imaju popuste u kojima iste te tečaje možete kupiti za nešto manje od 12 USD, što i nije neka velika cijena za učenje svih osnova iz predmeta koji želite usavršiti. Pored toga, uvijek vam dostave i materijale uz koje možete vježbati te i ova stranica ima svoju aplikaciju uz koju možete učiti bilo kada i bilo gdje.  

Coursera.com

Svaki tečaj na coursera.org predaju vrhunski instruktori sa poznatih sveučilišta i iz uspješnih kompanija, tako da možete naučiti nešto novo, bilo kada i bilo gdje. Stotine besplatnih tečaja omogućavaju vam pristup video predavanjima na zahtjev (opcija audit course), vježbama domaćih zadataka i forumima za raspravu. Plaćeni tečajevi nude dodatne kvizove i projekte, kao i podjelu certifikata po završetku tečaju. Na ovoj stranici je već registrirano preko 65 milijuna ljudi koji usavršavaju vještine na različitim područjima, a 87% ljudi priznaje kako su primijetili napredovanje u svojoj karijeri nakon završavanja njihovih tečajeva bilo da je riječ o promaknuću, povišici ili početku nove karijere.

 ***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Dijana Ćavar


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!