TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 6.2.2024.
Kaftan Studio, domaći dizajnerski duo, ponovno je uljepšao crveni tepih svojom kreacijom.
Na 66th Grammy Awards prošetala se i Maggie May Baird, majka pjevačice Billie Eilish. Billie i Finneas O'Connell su na Grammy dodjeli nagrada osvojili onu za pjesmu godine - “What Was I Made For?”, pjesma kreirana za film Barbie.
Foto: @maggiembaird
Njena majka pojavila se u upečatljivoj kreaciji Kaftan Studia u vibrantnoj boji ciklame i plijenila poglede dok je kročila pored svoje kćeri.
Kreacija podsjeća na elegantni trenchcoat širokog ovratnika i revera, s dugim preklopima nalik na šalove koji ovaj model pretvaraju u kombinaciju kaputa i večernje haljine. Nježni odsjaj saten tkanja dao je dodatnu magiju i profinjenost njihovom odvažnom i jedinstvenom dizajnu.
Foto: @kaftanstudio
Kreacija u ovako jedinstvenoj nijansi savršeno je upotpunila nježan i neutralan make up i isticala se kao kontrast sivim pramenovima kose. Modni detalji poput torbice i nakita također su zadržali akromatski sivi ton, kako bi fokus ostao na samoj kreaciji koja se svakako isticala u masi.
Ovako volimo vidjeti bh. dizajn predstavljen u svijetu. Čestitke našem domaćem brendu za niz uspjeha koje nižu.
* * *
Naslovna fotografija: @kaftanstudio
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!