TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 30.3.2023.
Pop kulturu 90-ih godina ne možemo opisati bez popularnih serija kao što su Melrose Place, Baywatch, The Nanny te posebno bez popularne serije Beverly Hills, 90210.
Serija se prikazivala od 1990-2000. prateći život mladih ljudi u srednjoj školi pa do odraslih osoba. Popularnost serije je jasna i iz broja godina prikazivanja, a u godinama nakon su kreirane serije u sličnom stilu.
Zvijezda ove serije, sigurno ćete se sjetiti, je i Tori Spelling, koja se sinoć prošetala u kreaciji bh. brenda Kaftan Studio. Ovaj domaći brend nas ne prestaje oduševljavati svojim kreacijama, ali i sa sve više suradnji sa velikim zvijezdama Hollywooda. Kaftan haljine kradu pažnju gdje god se pojave, bilo da je to u svjetskim modnim magazinima, dodjeli Zlatnog Globusa ili Sarajevo Film Festivalu. Tako je bilo i ovaj put.
Naime, prijateljica Tori Spelling, Laura Rugetti, frizerka poznatih osoba iz Hollywooda je sinoć imala predstavljanje svoje nove linije preparata za kosu pa su se njih dvije odlučile za isto izdanje.
Tori Spelling je nosila crnu, plisiranu suknju brenda Kaftan Studio, a za kombinacije je zaslužna stilistkinja Lisa Cera. Duga plava kosa, pink boja i prepoznatljiva suknja Kaftan Studia, sinoć su nam donijela dozu nostalgije iz 2000 -ih. Who wore it better?
* * *
Naslovna fotografija: @lisacstyles
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?

Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!