TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.1.2020.
Na crvenom tepihu ceremonije dodjele Zlatnih Globusa u Los Angelesu, jučer smo uz haljine brojnih svjetski poznatih dizajnerskih imena, imali priliku vidjeti i kreaciju domaćeg brenda – Kaftan Studio, iza kojeg stoji dizajnerski duo Nermina Hodžić i Emina Hodžic Adilović.
Allegra Riggio u kreaciji Kaftan Studija
Glumac Jared Harris, koji je bio nominiran za najboljeg glumca za ulogu u seriji Černobil, koja je ujedno osvojila i nagradu Zlatni Globus za najbolju tv seriju, na crvenom tepihu svečane dodjele nagrada pojavio se u društvu supruge Allegre Riggio koja je za ovu priliku odabrala dizajn bh brenda Kaftan studio.

Allegra je izgledala elegantno u crnoj kreaciji s ovratnikom koja je u donjem dijelu suknje prekrivena upečatljivim metalik detaljima koji su kreaciji dali dodatnu glamuroznu notu. Kroj haljine suptilno je otkrivao njene ruke, a uz kreaciju, Allegra je birala clutch torbicu i sandale u metalik tonovima.
Jared je izgledao stilski usklađeno uz leptir mašnu koja se slagala s Allegrinom haljinom te crno Dior odijelo.
Nakon prošlogodišnje dodjele Oscara kada smo zahvaljujući ovom kreativnom i uspješnom dvojcu Kaftan studija, po prvi put u povijesti bh. modne scene imali i priliku vidjeti bh. dizajn na jednom itekako važnom svjetskom događaju, s red carpeta Zlatnog Globusa stiže nova potvrda vrhunskog kvaliteta Kaftan studio dizajna. Time se i ponovno ispisuje povijest modne scene u BiH, budući da je ovo ujedno i prvi put da se bh. dizajn pojavljuje na dodjeli Zlatnih Globusa.
Kaftan studio je još jednom potvrdio status koji uživa među ljubiteljima mode i još jednom se predstavio kao jedan od najboljih promotora bh. kreativnih snaga u svijetu.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!