TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.3.2021.

Svi oni koji prate rad domaćeg dizajnerskog  dvojca, Nermine Hodžić i Emine Hodžić Adilović, znaju da su kreacije Kaftan Studija postale prepoznatljive po ženstvenom dizajnu i couture detaljima, kao i da dame marljivo rade na izgradnji brenda i na međunarodnom tržištu.

Nakon što smo pisali o njihovim haljinama koje su se upisale u povijest crvenog tepiha dodjele Oscara, ali i Zlatnih Globusa, dame potvrđuju svoj status među istinskim ljubiteljima mode i kroz modne magazine na čijim se stranicama, tik uz svjetske modne kuće, nalaze i kreacije bh. brenda.

Ne samo da su odlične promotorice bh.modne scene, nego i kroz editorijale i naslovnice svjetskih modnih magazina dokazuju da iza #MadeinBiH etikete stoje kvaliteta, pomno osmišljen dizajn, strast i talent.
Jedna od posljednjih modnih suradnja koja nam je privukla pažnju upravo je za vijetnamsko izdanje magazina Harper's Bazaar čije stranice krase upravo kombinacije koje donose miks artikala s Kaftan Studio etiketom te brenda Charles & Ron.

Model Alina Kozyrka pozirala je u outfitima koji pokazuju volumeniziranost i raskošnost materijala, lepršavost krojeva, ali i zavodljivost koja je postignuta volanima, detaljima i izborom nijansi. Uz to, posebnu notu iznimno ženstvenim kombinacijama daje tamna pozadina i raskošni šeširi koji kreiraju sasvim novo modno raspoloženje i dokazuju sposobnost transformacije jedne Kaftan Studio kreacije kroz razne modne ere i priče.
Pogledajte!

 

***
Odjeća: Kaftan Studio & Charles & Ron
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Tommy Chung


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!