TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.4.2020.
Nova naslovnica američkog magazina u potpunosti je drugačija od svih drugih naslovnica magazina u 128 godina dugoj povijesti.
U skladu s izazovnom situacijom u kojoj se našao gotovo cijeli svijet, uredništvo magazina odlučilo je kreirati izdanje koje će se fokusirati na solidarnost.
Na sličan podvig odlučilo se i uredništvo talijanskog, portugalskog, kao i arapskog Vogue magazina.
Uz osoblje magazina koje je u karanteni, nemogućnost putovanja i organiziranja snimanja, Vogue je odgovorio s naslovnicom koja predstavlja simbol ljepote, nade i ponovnog buđenja.
Naime, Vogue je zavirio u arhivu i među neobjavljenim fotografijama njihovog dugogodišnjeg suradnika i fotografa Irvinga Penna, pronašli su sliku ruže. Smatrali su da ovaj cvijet savršeno dočarava više važnih poruka.
Kako su i napisali u uvodnoj riječi, ruža predstavlja i simbol vjere u lijepu budućnost i podsjeća nas na važnost brige za prirodu, baš kako je to činila i ruža Malog princa u slavnoj knjizi Antoinea de Saint-Exupéry.
Ova fotografija nastala je kao dio portfolija koji je između 1967. i 1971. godine fotograf snimio za magazin.
Serija fotografija uključivala je i kadrove tulipana i suncokreta, a kasnije je i objavio knjigu radova posvećenu upravo cvijeću i njegovoj prisutnosti u našoj svakodnevici nazvanu Flowers.
Fotografija snimljena 1948. godine
Unutar korica magazina naći ćete sadržaj koji su Vogue suradnici kreirali od doma 'Postacrd from home' o kojem više možete čitati ovdje.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!