TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.4.2020.

„U ovakvim vremenima, vjerujemo da tiha naslovnica govori mnogo više od bilo koje riječi ili slike. Bijela je univerzalna poruka snage, čistoće, poštovanja i nade.“ – ovo su riječi s kojima je Ferdinando Verderi, kreativni direktor Vogue magazina dao mali uvod zašto naslovnica talijanskog Vogue magazina dolazi u bijeloj boji.

Naime, shodno globalnoj pandemiji koja je ostavila neizbrisiv trag u Italiji, iako, prvotno imajući u vidu potpuno drugi sadržaj i priču, kompletno uredništvo talijanskog Vogue magazina posljednjih par tjedana radilo je kako bi kreirali magazin koji će sadržajem odgovoriti na situaciju u kojoj se svi nalazimo.

 

JEDNOSTAVNA NASLOVNICA KOJA ŠALJE SNAŽNU PORUKU

Prije nešto manje od dva tjedna trebali smo tiskati broj koji smo planirali već neko vrijeme i koji je također uključivao L'Uomo Vogue, u naš sestrinski projekt. Ali govoriti o bilo čemu drugom - dok ljudi umiru, liječnici i medicinske sestre riskiraju svoje živote, a svijet se zauvijek mijenja - nije u DNK Vogue Italia. U skladu s tim, odložili smo naš projekt i krenuli ispočetka, s namjerom da napravimo tri stvari.
Prvo, pokušati gledati van ove gungule i pokušati zamisliti kartu svijeta koji nas očekuje, objavljujući mišljenja stručnjaka i ne prepuštajući se samosažaljenju (postoji i bit će još toliko posla kojeg treba završiti da bismo gubili vrijeme gledajući nostalgično u prošlost). 
Drugi je ojačavanje naše zajednice. Preko 40 umjetnika, raštrkanih po svijetu i u potpunosti zaključani, bili su nam dostupni u svojim domovima kako bi stvorili ono što je zapravo prava fotografija modnog časopisa koji je objavio jedan novi svijet – svi smo daleko, no, nitko nije sam.
Treća je možda najteža: odluka da prvi put u našoj povijesti ispisujemo potpuno bijelu naslovnicu. Ne zato što je nedostajalo slika - upravo suprotno.
Bijela boja istovremeno označava mnoge stvari.
Bijela je prije svega poštovanje.
Bijela je ponovno rođenje, svjetlost nakon tame, zbroj svih boja.
Bijela je boja uniforme koju nose oni koji su svoj život postavili na crtu kako bi spasili naše.
Predstavlja prostor i vrijeme za razmišljanje, kao i za šutnju.
Bijela je za one koji ovo prazno vrijeme i prostor ispunjavaju idejama, razmišljanjima, pričama, stihovima, glazbom i brigom za druge.
Bijele se prisjećamo i kada je nakon krize 1929. godine ova besprijekorna boja bila prihvaćena za odjeću kao izraz čistoće u sadašnjosti i nade u budućnost.
Bijela označava neprospavane noći onih koji su radili na ovom pitanju, s obje strane oceana i u kompliciranim uvjetima. Zahvalan sam svakom od njih.
Iznad svega: bijelo nije predaja, već prazan list koji čeka da bude napisan, naslovna stranica nove priče koja upravo treba započeti
.“ -stoji u pismu urednika, Ferdinanda Vedera.

Osim naslovnice koja na suptilan način govori puno toga, unutar stranica magazina također se nalazi jednako inspirativan i kreativan svijet.

Više od 40 različitih umjetnika pomoglo im je iz udobnosti svojih domova da ovo vrlo osobno izdanje sadrži svježe priče o modi i dizajnu u doba korona virusa, među kojima su Steven Klein, David Sims, Harley Weir, Oliver Hadlee Pearch, Emilie Kareh, Thomas De Kluvyer, Ibrahim Kamara, Charlotte Wales, Jack Davison, Max Pearmain, Laura Nash, Tyrone Lebon, Mert Alas , Marcus Piggott, Joe McKenna, Chris Simmonds, Larissa Hoffman, Drew Vickers, Tyler Mitchell, Roe Ethridge, Brianna Capozzi, Haley Wollens, Bella Hadid i mnogi drugi. 

Još jednom je talijanski Vogue nastavio svoju ulogu snažnog društvenog medija koji kroz svaku stranicu magazina osluškuje potrebe svojih čitatelja i govori o aktualnim problemima, istovremeno šaljući poruke empatije i nade.


Bonjour

Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH

TEKST: Bonjour.ba/PR

Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH Večer inovacije i stila u Sarajevu: Prva godišnjica glo uređaja u BiH

Uređaj glo, prepoznat kao jedno od rješenja u segmentu bezdimnih proizvoda, proslavio je godinu dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, i to na način koji odražava njegov identitet: urbano, elegantno i potpuno drugačije.

U srcu Sarajeva, u prostoru Evropske kuće kulture i nacionalnih manjina, održan je događaj koji je spojio tehnologiju, dobru energiju i stil. 

 

glo_party_godišnjica_112_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_104_bonjour_ba
 

Veliki broj uzvanika, partnera, punoljetnih korisnika i predstavnika kompanije BAT, uživalo je u večeri ispunjenoj muzičkim nastupima, interaktivnim zonama i prezentacijama koje su slavile sve što glo predstavlja: alternativu, nova rješenja i iskustvo.

 

glo_party_godišnjica_111_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_108_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_107_bonjour_ba
 

BAT je na ovom tržištu napravio strateški iskorak. Naime, Bosna i Hercegovina je među zemljama gdje su punoljetnim korisnicima dostupne sve kategorije proizvoda smanjenog rizika* iz BAT portfolija: uređaji za zagrijavanje duhana, e-cigarete i oralni nikotinski proizvodi.

„Ova godina za nas je bila potvrda da tržište Bosne i Hercegovine prepoznaje kvalitet, tehnologiju i mogućnost izbora. Punoljetni korisnici sve više pokazuju interes za proizvode koji ne uključuju sagorijevanje duhana“, izjavio je Johan Baguca, direktor BAT-a BiH.

 

glo_party_godišnjica_109_bonjour_ba

Johan Baguca, direktor BAT-a BiH  
 

 

BAT kontinuirano ulaže u nauku i razvoj čime doprinosi globalnom cilju stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Također, cilj ovih ulaganja jeste razvoj tehnološki naprednih proizvoda koji odgovaraju savremenim navikama korisnika i visokim standardima kvaliteta.

 

„Naša ulaganja su vođena odgovornim pristupom razvoju tržišta. BiH se pokazala kao izuzetno otvorena za inovacije, i s ponosom gledamo na ono što smo postigli u prethodnih 12 mjeseci“, izjavio je Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera.

 

 

glo_party_godišnjica_114_bonjour_ba

Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera  
 

Do kraja 2023. godine, BAT je imao 23,9 miliona punoljetnih korisnika proizvoda koji ne sagorijevaju duhan, s ciljem da do 2030. godine taj broj poraste na 50 miliona.

 

Danas su modeli glo HYPER PRO i glo HYPER dostupni širom zemlje, putem iNovine mreže i drugih ovlaštenih maloprodajnih kanala. Njihov elegantan dizajn, funkcionalnost i jednostavnost korištenja čine ih savremenim izborom za punoljetne korisnike koji traže alternativu tradicionalnim proizvodima.

 

Događaj u Sarajevu još jednom je pokazao da uređaj glo nudi pažljivo osmišljeno iskustvo koje prati ritam modernog života.

 

 *Na osnovu težine dokaza i pod pretpostavkom potpunog prelaska sa pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju zavisnost.

 

Još nekoliko fotografija s eventa pogledajte u nastavku.

 


glo_party_godišnjica_111_bonjour_ba-1
 

glo_party_godišnjica_115_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_105_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_100_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_101_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_106_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_110_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_102_bonjour_ba

glo_party_godišnjica_113_bonjour_ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!