TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.10.2018.
Na adresi Isevića sokak 45, u Sarajevu, mnoge dame koje cijene dobar stil, individualizam i zdravu kosu posjećuju frizerski salon 'Hair with Character'. Ensar Dervišbegović, vlasnik je ovog frizerskog salona u kojem nastaju prekrasne frizure, ali i uspomene. Kada zakoračite u salon, osjećate se kao da ste krenuli na putovanje kroz različite ere, a svaki detalj krade vam pozornost i poziva v
Koja je najvažnija lekcija koju si naučio u 18 godina rada u frizerskoj industriji?
Kažu da je Greta Garbo svaki dan šetala 17 km po New Yorku u nadi da će naći omiljenu boju crvenog Estee Lauder karmina koji je prestao da se proizvodi. Nikada ga nije našla, ali je šetala... E to je moja najvažnija lekcija koju sam naučio o frizerskom zanimanju. Bitno je istraživati, biti slobodan i prepustiti se svojoj profesiji. Prihvatiti zanimanje kao način života, nikako kao obavezu. Dozvoliti sebi i neke loše odluke i iz toga naučiti i krenuti dalje. Shvatiti da nekada i nekreativan dan ima svoj cilj i pouku.
Edukacija je itekako važan segment svakog posla. Kroz koje kanale najviše učiš o novostima i trendovima u svijetu frizura?
Jako je bitno da frizer pronađe svoj stil koji će biti prepoznatljiv i komercijalan kako bi mogao da svoj “proizvod” proda klijentu. Generacijama unazad velika frizerska imena su se etablirala zahvaljujući prepoznatljivosti. Ja sam svoje edukacijsko utočiste našao u Londonu koji je mene i formirao stilski. Veliki sajmovi, seminari su genijalan izvor frizerskih noviteta. Ja ih sa zadovoljstvom posjećujem i samim tim imam mogućnost da se družim sa kolegama, razmjenjujemo iskustva i dobijemo uvid u sve nove tokove frizerstva.
Bio si dio brojnih modnih i beauty snimanja, crvenih tepiha, setova…
Najdraži projekt na kojem si dosada radio?
Moja najveća sreća je bila da sam svoje početke krenuo kod velikog bh.frizera Elvira Bajrića koji je i tada radio sa bh. modnim dizajnerima, glumcima, javnim ličnostima. Početkom 2000. godine se krenuo raditi Sarajevo Fashion Week u organizaciji Amele Radan. Tadašnji Sarajevo Fashion Week je dovodio eminentna imena iz modnog svijeta. Manekenke iz tog perioda su napravile velike inostrane karijere, dizajneri su radili dva puta godišnje kolekcije i sve je mirisalo na velike uspjehe. Ja sam već tada želio da moja karijera ne bude koncetrisana samo na frizerski salon nego na shvatanje frizerstva kao jedne od glavnih komponentni u modnoj industriji. Od tada pa do danas bio sam angažiran u velikom broju modnih editorijala, snimanja, muzičkih spotova, ali ono što i dalje najviše volim jesu avangardni editorijali koje radimo za svoju dušu Maja Talović, Vanja Lisac, Renata Ponjević, Edvin Kalić i ja.
Što je po tebi ključno kako bi se dame i muškarci prepustili u tvoje ruke s punim povjerenjem?
Frizeri moraju imati vještine komunikacije i slušanja. To su dva faktora koja se ja trudim da imam kao frizer. Također, svaki klijent mora imati povjerenje u odabranog frizera.
Frizeri se osjećaju nesigurno kada klijent sa nesigurnošću i nepovjerenjem ulazi u komunikaciju sa frizerom. Ja kao frizer želim da postignem maksimum od kose. Želim da napravim najbolju moguću verziju frizure. Želim da udahnem u kosu čarobnu prašinu koja će mirisati na samopouzdanje. Također je bitno da klijent ima realna očekivanja od frizera i kose što je u eri “Instagram frizera” jako teško...
Kako u salonu stvoriti toplu i ugodnu atmosferu?
Osmjehom, muzikom, dobrom kafom, Proseccom i slobodom…
Što je bila inspiracija za preuređenje salona? Tko potpisuje uređenje salona?
Kada putujem volim da posjetim objekte koji imaju društvenu angažiranost. Koji šalju poruku i koji ti dopuštaju da pobjegneš u neki kutak koji je drugačiji od svakodnevnice. Uvijek sam želio da moj salon ima tu poruku i u tome sam i uspio. Moj salon nije samo mjesto gdje se ljudi friziraju nego gdje ljudi mogu biti slobodni i svoji. Volim kada ljudi dođu u salon i kažu da se ne osjećaju kao da su u Sarajevu. To mi uvijek bude potvrda da pojedinci mijenjaju svijet na bolje. Moja kreativna duša odbija da dugo boravi u istom prostoru pa samim tim ja sebi dozvolim da kreiram sebi prostor u kojem ću boraviti. Drago mi je što ljudi pozitivno reaguju na to.
Najdraži ukras/kutak u salonu?
Ja sam strastveni skupljač modnih magazina, tako da je to moj najdraži kutak - onaj gdje se čuvaju magazini. Vogue, i-D, Love, Dazed and Confused, another… neki i po 30 godina stari.
Najčešće greške koje bh.dame rade kada je u pitanju njega i stiliziranje kose?
Na žalost, nemanje autentičnosti Na to se nadovezuje manjak inventivnosti. Djevojčice od 15 godina i žene u zrelijim godinama imaju iste želje za izgled kose. Era Instagrama je uništila individualnost. Veselim se svakoj ženi koja u eri Instagram ljepote želi biti svoja. Kate Moss je najbolji primjer toga. Žena sa osrednjim kvalitetom kose je godinama imperativ dobre frizure. Veliki sam protivnik “klonirane estetike”, iste obrve, isti način odijevanja, šminkanja…ista boja i frizura.
Koje su najveće mane, a koje su najveće prednosti ovog posla?
Mana frizerstva je ujedno i vrlina. Frizerstvo je lekcija koju nikada ne naučite. Knjiga je konstantno otvorena. Vremenom se umorite, ali ne možete prestati. Kada sve sklonite, frizerstvo je uslužna djelatnost. Nekada bude teško udovoljiti svim zahtjevima klijenata, ali isto tako moja najbolja prijateljstva su krenula iz frizerskog salona. Volim slogan koji kaže da je frizer čovjek koji više dira dušu nego kosu.
U kojoj su hair transformaciji u salonu najviše uživao?
Ja volim vidjeti kada minimalna tehnička, a maksimalna kreativna akcija napravi veliku promjenu. Kao kada iz tople plave boje za 45 minuta pređete u neki bakreni ton. Moj tim i ja često se služimo tim trikovima.
S kojom bi poznatom ličnosti rado sjeo na kavu? A koga bi volio frizirati?
Na kafi sa Kanyeom Westom, Timom Walkerom i Grace Coddington....Moja pubertetska želja za saradnju su Cher i Daphne Guinness.
Za kraj, reci nam kojem se jesenskom trendu najviše veseliš?
Prije svega želim da zahvalim MODAMO timu koji nesebično radi na promociji bh.frizerstva...
Također, svake godine imate genijalnog bh.frizera Stipu Filipovića koji radi izvještaj sa najvećeg londonskog sajma frizera. Tako da ovaj oktobar kada se vratimo sa friškim informacijama i trendovima vaši čitatelji budu informisani o trendovima za 2019. Ono što želim najaviti kao trend za 2019. godinu i za sve sljedeće godine koje dolaze... da lijepa i zdrava kosa nikada ne izlazi iz mode.
Foto: Aida Redžepagić, privatni album
TEKST: Emina Smaka
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!