TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 6.6.2023.
Ostalo je još nekoliko dana do zvaničnog početka OREA Art Market-a — to jest, kada planiramo posjetiti tradicionalno okupljanje poduzetnika i kreativaca sa posebnim ponudama originalnih, ručno rađenih artikala koji će krasiti naše domove.
Ali vi ih već znate, pa ih nećemo previše otkrivati za vas, osim male napomene da je Art Market projekat OREA platforme, najveće online platforme koja predstavlja prvu multi vendor platformu u našoj zemlji.

Na Bonjour.ba smo već imali priliku podijeliti mali sneek peek o tome šta nas očekuje i kakve nam novitete pripremaju u razgovaru sa Senitom Slipac, jednom od osnivačica OREA platforme, ali ovaj put smo odlučili razgovarati sa 3 brenda koji će se predstaviti 11.06. od 11 do 18h u Zemaljskom muzeju, a koji, vjerujemo, zaslužuju dodatnu pažnju.
Upoznajte Gea Heal
Možete li nam opisati svojim riječima vaš brend, gdje pronalazite inspiraciju i šta ga čini posebnim?
Gea Heal inspiraciju pronalazi u divljinama i ljekovitom izobilju hercegovačke regije. Nježni proizvodi su u potpunosti ručno rađeni. Bazirani na lokalnom aromatičnom bilju, štite kožu od prejakog sunca ljeti i naleta bure u zimskim danima. Kod nas možete pronaći ljekovite, mirisne meleme, balzame, eterična ulja, sapune, sokove i druge miomirisne pripravke.
Biste li nam otkrili šta nam pripremate za OREA Art Market? Koji će proizvodi biti u fokusu i možemo li očekivati neki novitet?
Ove godine na OREA Art market dolazimo sa novim Gea Heal dizajnom, u potpunosti inspirisanim prirodom i njenim procesima. Donosimo i nekoliko novih proizvoda koji će sigurno biti privlačni OREA Art market ljubiteljima.
Ovaj put smo po prvi put pripremili i radionicu za dječiji kutak te ćemo sa djecom praviti svjetlucave repelente. Radujemo se predstojećem vikendu i druženju na OREA Art marketu!
Upoznajte brend Tufna

Možete li nam opisati svojim riječima vaš brend, gdje pronalazite inspiraciju i šta ga čini posebnim?
Tufna je brend ručno rađenog nakita od polimerne gline i medicinskog čelika što ga čini izuzetno laganim i što mi je posebno drago, nosivim osobama sa alergijama na bižuteriju. Kada me pitaju kako bih opisala Tufnu volim da se sjetim jedne sjajne reakcije mušterije koja je rekla da joj je sav nakit jako lijep i nadasve optimističan i baš bih voljela da je optimizam prva stvar koja se primjeti i osjeti kada nosite Tufnu.
Nastavljamo bojiti instagram u zeleno ? Treći dostupan model je ujedno i poslednji u zelenim i zlatnim nijansama....
Posted by Tufna on Saturday, 15 April 2023
Sva ta raznolikost boja, oblika i samog karaktera nakita, omogućava svakom da pronađe nešto za sebe i ispolji svoju jedinstvenost noseći unikatan rad ispunjen ljubavlju i dobrom energijom.
Šta nam pripremate za OREA Art Market i koji će proizvodi biti u fokusu?
Za ovaj OREA Art Market pripremam dosta novih modela koji će biti premijerno izloženi, ali i dio već poznatih i vidjenih Tufna klasika.
Današnji dan ljubavi i to sunčan, savršen je da vam bolje ufotkam ovaj model u koji sam zaljubljena preko ušiju ?? Ali i...
Posted by Tufna on Tuesday, 14 February 2023
Upoznajte Amaranthine
Možete li nam opisati svojim riječima vaš brend i šta ga čini posebnim?
Amaranthine je hrvatski brend ručno izrađenog nakita za svaki dan. U izradi koristimo poludrago kamenje, plemenite metale i satenske trake raznih završnih obrada. Svaki komad Amaranthine nakita malo je umjetničko djelo na onome tko ga nosi.
Šta nam pripremate za OREA Art Market i koji će proizvodi biti u fokusu?
Kako se imamo priliku prvi puta uživo prezentirati publici u Sarajevu, pokušat ćemo imati što veću paletu svojeg nakita. To će biti izazov jer do sada imamo preko 130 modela nakita pa kad se tome dodaju još opcije s bojama to kupcima daje mogućnost da baš pronađu model za sebe.
Ali kako dolazi ljeto fokus će biti baš na njemu. Vidimo se u Sarajevu!
***
Naslovna fotografija: OREA Art Market PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!