TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 6.6.2023.

Ostalo je još nekoliko dana do zvaničnog početka OREA Art Market-a — to jest, kada planiramo posjetiti tradicionalno okupljanje poduzetnika i kreativaca sa posebnim ponudama originalnih, ručno rađenih artikala koji će krasiti naše domove.

Ali vi ih već znate, pa ih nećemo previše otkrivati ​​za vas, osim male napomene da je Art Market projekat OREA platforme, najveće online platforme koja predstavlja prvu multi vendor platformu u našoj zemlji.

 



Na Bonjour.ba smo već imali priliku podijeliti mali sneek peek o tome šta nas očekuje i kakve nam novitete pripremaju u razgovaru sa Senitom Slipac, jednom od osnivačica OREA platforme, ali ovaj put smo odlučili razgovarati sa 3 brenda koji će se predstaviti 11.06. od 11 do 18h u Zemaljskom muzeju, a koji, vjerujemo, zaslužuju dodatnu pažnju.

 

Upoznajte Gea Heal
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gea Heal (@gea.heal)


 

Možete li nam opisati svojim riječima vaš brend, gdje pronalazite inspiraciju i šta ga čini posebnim?


Gea Heal inspiraciju pronalazi u divljinama i ljekovitom izobilju hercegovačke regije. Nježni proizvodi su u potpunosti ručno rađeni. Bazirani na lokalnom aromatičnom bilju, štite kožu od prejakog sunca ljeti i naleta bure u zimskim danima. Kod nas možete pronaći ljekovite, mirisne meleme, balzame, eterična ulja, sapune, sokove i  druge miomirisne pripravke.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gea Heal (@gea.heal)


 

Biste li nam otkrili šta nam pripremate za OREA Art Market? Koji će proizvodi biti u fokusu i možemo li očekivati neki novitet?
 

Ove godine na OREA Art market dolazimo sa novim Gea Heal dizajnom, u potpunosti inspirisanim prirodom i njenim procesima. Donosimo i nekoliko novih proizvoda koji će sigurno biti privlačni OREA Art market ljubiteljima.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gea Heal (@gea.heal)


 

Ovaj put smo po prvi put pripremili i radionicu za dječiji kutak te ćemo sa djecom praviti svjetlucave repelente. Radujemo se predstojećem vikendu i druženju na OREA Art marketu!

 

Upoznajte brend Tufna


 


 

Možete li nam opisati svojim riječima vaš brend, gdje pronalazite inspiraciju i šta ga čini posebnim?


Tufna je brend ručno rađenog nakita od polimerne gline i medicinskog čelika što ga čini izuzetno laganim i što mi je posebno drago, nosivim osobama sa alergijama na bižuteriju. Kada me pitaju kako bih opisala Tufnu volim da se sjetim jedne sjajne reakcije mušterije koja je rekla da joj je sav nakit jako lijep i nadasve optimističan i baš bih voljela da je optimizam prva stvar koja se primjeti i osjeti kada nosite Tufnu.

 

Nastavljamo bojiti instagram u zeleno ? Treći dostupan model je ujedno i poslednji u zelenim i zlatnim nijansama....

Posted by Tufna on Saturday, 15 April 2023

 

Sva ta raznolikost boja, oblika i samog karaktera nakita, omogućava svakom da pronađe nešto za sebe i ispolji svoju jedinstvenost noseći unikatan rad ispunjen ljubavlju i dobrom energijom.

 

Šta nam pripremate za OREA Art Market i koji će proizvodi biti u fokusu?


Za ovaj OREA Art Market pripremam dosta novih modela koji će biti premijerno izloženi, ali i dio već poznatih i vidjenih Tufna klasika.

 

Današnji dan ljubavi i to sunčan, savršen je da vam bolje ufotkam ovaj model u koji sam zaljubljena preko ušiju ?? Ali i...

Posted by Tufna on Tuesday, 14 February 2023

 

Upoznajte Amaranthine

 


 

Možete li nam opisati svojim riječima vaš brend i šta ga čini posebnim?


Amaranthine je hrvatski brend ručno izrađenog nakita za svaki dan. U izradi koristimo poludrago kamenje, plemenite metale i satenske trake raznih završnih obrada. Svaki komad Amaranthine nakita malo je umjetničko djelo na onome tko ga nosi.

 



Šta nam pripremate za OREA Art Market i koji će proizvodi biti u fokusu?


Kako se imamo priliku prvi puta uživo prezentirati publici u Sarajevu, pokušat ćemo imati što veću paletu svojeg nakita. To će biti izazov jer do sada imamo preko 130 modela nakita pa kad se tome dodaju još opcije s bojama to kupcima daje mogućnost da baš pronađu model za sebe.

 

 

Ali kako dolazi ljeto fokus će biti baš na njemu. Vidimo se u Sarajevu!

 

***
Naslovna fotografija: OREA Art Market PR


Bonjour

Znamo šta o vama kaže kafa koju pijete. Evo kako smo to saznali.

TEKST: Bonjour.ba

Znamo šta o vama kaže kafa koju pijete. Evo kako smo to saznali. Znamo šta o vama kaže kafa koju pijete. Evo kako smo to saznali.

Da li ste ikada primijetili kako se ljudi izmijene kada pričaju o kafi? Odjednom postanu otvoreniji, topliji, kao da svako od njih nosi mali ritual koji čuva godinama.
 

grand-kafa-iskustvo-event-1-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-506-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-5-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-556-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-557-bonjour-ba


I tu se zapravo krije prva zanimljivost: većina nas pije kafu svaki dan, ali rijetko zaista razmisli šta ta kafa govori o nama. Zašto biramo baš tu jačinu? Tu aromu? Taj trenutak dana? I koliko zapravo poznajemo napitak koji nam obilježava jutra, pauze i povratke sebi?
 

grand-kafa-iskustvo-event-2-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-7-bonjour-ba


Upravo je to bilo polazište eventa uz Grand kafu. Ne samo da pijemo kafu, nego da je razumijemo. Da se prisjetimo šta volimo, kada to volimo i zašto. Da otkrijemo male nijanse svojih rituala koje svakodnevica lako sakrije.


grand-kafa-iskustvo-27-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-10-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-15-bonjour-ba


A onda se desilo nešto pomalo neočekivano: dok su se gosti smjenjivali pred kamerom, odgovarali na pitanja i zastajali tek sekund prije odgovora, shvatili smo da svako ima svoju priču o kafi, čak i ako toga nije bio/-la svjestan/-na.
 

grand-kafa-iskustvo-event-110-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-3-bonjour-ba
 


Tu počinje ova priča, priča o onome što kafa otkriva o nama, a što je Grand kafa uspjela nježno izvući na površinu.


Aroma ili čista klasika?


Zanimljivo je posmatrati kako se ljudima promijeni izraz lica kad ih pitate o aromama. Neko odmah zna odgovor, neko zastane kao da u glavi miriše sve kafe koje je ikada probao, a neko jednostavno kaže ono što je oduvijek znao.

Ena Dujmović, bez sekunde pauze: “Čista klasika.” Onaj tip osobe koji zna šta voli i ne mijenja recept bez razloga.
 

grand-kafa-iskustvo-526-bonjour-ba
 

“Trebaju mi dvije kafe prije nego se razbudim”, otkrio nam je Hajrudin Šišić (Harry Cooper) i to, čista klasika.
 

grand-kafa-iskustvo-520-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-534-bonjour-ba


Haris Saljević jednako odlučno bira klasiku, a ton glasa kao da dodaje da ni ne pokušavamo ga nagovoriti na drugo.
 

grand-kafa-iskustvo-540-bonjour-ba

Možda niste znali: Ako birate čistu klasiku, vi ste najčešće tip osobe koja cijeni stabilnost i prepoznatljivost. Ako ste pak tim aroma, obično ste otvoreniji za isprobavanje novih stvari i imate jači senzorni fokus. 

Bilo da volite aromu ili klasiku, pravi razlog zbog kojeg prepoznajete “onu svoju” kafu krije se i u svježini. Grand kafa svoje proizvode pakuje tako da maksimalno zadrže miris i okus do trenutka otvaranja jer je ambalaža osmišljena da smanji oksidaciju, pa svaka šoljica ima upravo onaj karakter koji ste izabrali.


Brzo ispijanje ili sporo uživanje?


Prvo što smo primijetili: tempo ispijanja kafe gotovo uvijek otkriva tempo života. Oni koji biraju sporo uživanje često to kažu uz osmijeh. Oni drugi uz smijeh, jer znaju da bi voljeli usporiti.

Lejla Ramović sa smiješkom kaže: „Sporo uživanje… ako imamo priliku.“ Rečenica koja je, realno, horoskop cijele generacije.
 

grand-kafa-iskustvo-537-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-12-bonjour-ba


I zaista, Šejla Ramović i Amina Efendić složile su se bez puno razmišljanja: sporo je ideal, kad god to dan dopusti.
 

grand-kafa-iskustvo-516-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-511-bonjour-ba-1


A u nastavku priče, Dejana Rosuljaš i Maja Miralem daju verziju koja savršeno opisuje život u BiH ritmu: “Polako vikendom, a na dnevnoj bazi… nedovoljno sporo.”

Ako je ikada postojala rečenica koja opisuje moderni tempo života, onda je to ta.
 

grand-kafa-iskustvo-522-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-524-bonjour-ba


Možda niste znali: Ako kafu pijete sporo, pripadate grupi ritualista tj. ljudi kojima je šoljica mala pauza, mentalni predah i trenutak odmaka. Ovakvi profili najčešće povezuju kafu s emocionalnim navikama.

Ako ste brza kafa tip obično ste osoba koja voli efikasnost i jasnu strukturu u danu. Kafa vam je gorivo, ne ceremonija i to je potpuno validan tip coffee personalityja.


Kafa uz posao ili uz knjigu?


Ovdje se dešavala mala magija, ljudi su se dijelili na “fokus” tipove i “bijeg u mir” tipove. I svako je imao svoju malu priču uz to.

Na ovo pitanje ljudi obično odgovore kao da biraju između dva raspoloženja. Jedno je fokus, drugo je bijeg. I oba imaju svoje savršene trenutke.

Magdalena Paradžik nije imala dilemu ni sekunde i odgovor je došao gotovo refleksno, uz onaj osmijeh koji se pojavi kad neko govori o stvarima koje ga stvarno raduju: “Kafa uz knjigu… uz Grand Gold.”
 

grand-kafa-iskustvo-500-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-513-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-514-bonjour-ba


Zvuči kao mali trailer za idealno popodne: tiho okretanje stranica, miris kafe koji se miješa sa pričom koju čitaš, i osjećaj da ti ništa drugo tog trenutka ne treba.

S druge strane, Amina Efendić, Šejla i Lejla Ramović gotovo istovremeno su klimnule glavom na stranu posla. Za njih je kafa radni ritual, mala mentalna priprema prije dnevnih zadataka i trenutak koji fokusira, umiri i vrati energiju tamo gdje treba.
 

grand-kafa-iskustvo-544-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-509-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-24-bonjour-ba


Možda niste znali: Ako birate kafu uz posao, vi ste najčešće funkcionalni ritualista. Kafa vam pomaže da se fokusirate i da klikne početak radnog moda.

Ako birate kafu uz knjigu, onda ste senzitivni hedonista: kafa vam nije alat nego ambijent. Volite da stvara atmosferu, a ne samo energiju.


Omiljena kafa?


Pitanje koje skoro uvijek izvuče lični detalj, jutarnju naviku, ritual s partnerom, način na koji dan počinje. Od Grand Gold do nježne Grand Arome, izbori su bili šareni koliko i karakteri gostiju.

Dejana Rosuljaš je vrlo sigurno stala na stranu aroma profila, dok je Maja Miralem odmah rekla Grand Gold, bez ijedne sekunde razmišljanja.
 

grand-kafa-iskustvo-17-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-112-bonjour-ba


Lejla Durmo je bila najiskrenija u praktičnosti: “Black'n'Easy My Way… brže, efikasnije, kafa u ruke i spremna za sve.” To je ona kategorija ljudi koji dan vole početi u pokretu, bez komplikacija, ali s jasnim očekivanjem da ih kafa pokrene.
 

grand-kafa-iskustvo-553-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-50-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-551-bonjour-ba
 

Možda niste znali: Ako birate Grand Aromu, najčešće ste osoba koja voli toplinu, mekoću i pitkost. To su ljudi koji vole ugodu i stabilnost, a ako birate Grand Gold, često ste odlučni, direktni i volite jačinu u svemu što radite pa i u kafi.

Ako birate Black’n’Easy My Way najčešće ste osoba koja voli da omiljene stvari pa tako i ukusi bude uz vas gdje god da ste. Ova kafa je mnogima omogućila da uživaju u poznatom, bogatom profilu domaće kafe i kad su daleko od kuće, u pokretu ili usred dana punog obaveza. My Way je zapravo izbor ljudi koji žele kontinuitet okusa, bez obzira na to gdje ih dan odvede.


Ujutro ili poslije posla?


Kod ovog pitanja najviše se vidi koliko je kafa lična stvar, gotovo kao mali kompas dana. Neko je treba da ga probudi, neko da ga smiri, a neko da mu napravi pauzu.

Zerina Suyabatmaz je to opisala najnježnije: “U sredini dana. Oko podne… jedan simpatičan ritual, trenutak samo za mene.”
Rekla je to kao neko ko tačno zna gdje u danu stane njen mali predah, ne prerano, ne prekasno, nego taman kad joj treba osvježenje i malo mira.
 

grand-kafa-iskustvo-532-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-558-bonjour-ba


A onda Ena Dujmović, potpuno druga energija, potpuno logičan nastavak: “Kafa ujutro, uvijek. Imam samo jednu dnevno i ona mora biti dobra.”

To je onaj tip osobe kod koje jutarnja šoljica ima status malog zakona i ništa je ne može zamijeniti, ništa je ne može poremetiti. Prva stvar koja mora “sjesti” da bi dan mogao početi.
 

grand-kafa-bonjour-ba_120
 

Možda niste znali: Ako ste jutarnji tip, obično imate čvrst ritam, jasne navike i volite da dan počne na vaš način. To je početni impuls, mala komanda koja kaže “Ok, sad sve može.”

Ako birate kafu poslije posla ili oko podne, najčešće ste osoba koja traži balans i mali mentalni bijeg usred dana. Kafa vam je granica između dvije faze dana i mali ritual vraćanja sebi.


Favorit nakon cuppinga?


Nakon što su prošli kroz šotove i upoznali nijanse jačine, tijela i aroma, pitali smo goste koja kafa im je iznenađujuće “sjela” najviše?

Emir Fejzić je imao vrlo jasan odgovor, skoro pa profesionalnu strategiju: “Kolumbija. To će mi biti baza, a ostale ću dodati samo pomalo.”
 

grand-kafa-iskustvo-504-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-502-bonjour-ba

grand-kafa-bonjour-ba-6-


U jednoj rečenici opisao je ono što su stručnjaci cijelu večer željeli pokazati, da se lični blendovi ne rađaju iz slučaja, nego iz instinkta. 

Još zanimljivih priča i ko je izdvojio Santos kao svoj favorit otkrijte na Instagram profilu.

Na kraju eventa, shvatili smo da svako od nas ima svoju malu kafu-priču. Kad smo krenuli postavljati pitanja, mislili smo da ćemo dobiti odgovore, a zapravo smo dobili male životne fragmente. Ritual jutra. Bijeg od buke. Podsjetnik na nekoga. Smijeh. Naviku. Naviku koja ima okus, miris i ritam. 
 

grand-kafa-iskustvo-event-104-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-518-bonjour-ba


Sve te priče stale su u Grand kafe koju su gosti držali u rukama i u nijanse koje su otkrivali, čak i sami sebi, možda po prvi put. 

Ostaje pitanje koji tip Grand kafe ste vi?

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Grand kafom
Bonjour.ba produkcija 
Organizacija eventa: Bonjour.ba    
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar    
Asistentica: Inka Šehić    
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović    
Grafičko oblikovanje: Marija Perić    
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah    
Fotografija: Enida Kajević i Sanela Zukić    
Video: Marko Jovančić  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!