TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.2.2021.

Prije točno četiri mjeseca predstavili smo #FEELGOODmajicu kroz video koji slavi važnost zajedništva i snagu svih žena koje vješto žongliraju između svih obveza i uloga u danu.

Brojni pozitivni komentari i prepun inbox pokazali su nam da smo započeli lijepu priču koja će kroz naredne tjedne dobiti još posebnije finese. 

Podsjećamo, BONJOUR.ba tim je u suradnji s dm drogerie markt kreirao i na tržištu predstavio Made in BIH majicu sa inspirativnom porukom , a njenom kupovinom u dm prodavnicama, donirali ste 2 KM za projekt #poduzetneZAJEDNO u potpisu domaće neprofitne organizacije Fondacija 787. Majica je još uvijek dostupna u dm drogerie markt prodavnicama i bit će sjajan poklon vama, ali i vašim frendicama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BONJOUR.ba (@bonjourba_)

Fotografije koje su nam slale dame širom BiH u svojoj #BONJOURsuperwoman majici dokazale su da je ovo univerzalan artikl za svaku ženu, neovisno o tome koliko godina ima, kojim poslom se bavi ili da li jutro započinje uz kavu, čaj ili omiljenom slasticom.

Foto: Aida Redžepagić

Presretni smo što smo zahvaljujući vama kroz ovaj projekt prikupili čak 10 000 KM za edukaciju i promociju više od 50 poduzetnica iz BiH o čijim ćete pričama i brendovima u koje je uloženo mnogo ljubavi, tradicije i vještine čitati već u narednim danima na bh. lifestyle portalu. Znate kojem. :)

https://www.youtube.com/watch?v=cI3e_u9OZ4s 

Prvi dio projekta su stručna usavršavanja za poduzetnice kroz webinare koji približavaju problematike i izazove koji su iznimno važni za rast i razvoj njihovih brendova. 
Obzirom da je većina njihove prodaje u ovom periodu usmjerena na online kupovinu, znali smo da je fotografija važan segment cijele priče. Upravo je zato prvi webinar na temu fotografije održala Ana Lukenda, poznata bh. fotografkinja koja je kroz svoje iskustvo i znanje poduzetnicama pokazale kako i same mogu kvalitetno napraviti fotografije s opremom koju imaju u svom domu i kreirati primamljive kadrove koji savršeno oslikavaju ljepotu njihovih artikala. 
Prije svega moram istaći koliko sam zahvalna na prilici koja mi je pružena. I iako ne volim javne nastupe (ako ovaj Zoom "nastup" možemo tako nazvati), uživam prenositi svoje znanje i iskustvo, jer sam mišljenja da svatko može sve naučiti, ako to zaista želi i ako se dovoljno potrudi. Jako mi se svidjelo što su učesnice u svojim komentarima rekle kako su zadovoljne prezentiranim i kako im je pomoglo da shvate neke elemente koje nisu razumjele do tada. I sama, kao žena i poduzetnica uvijek budem sretna kada imam priliku prisustvovati nekom tečaju kojim ću proširiti svoja znanja, bez obzira je li to iz polja koje poznajem površno ili ne poznajem nikako.

Ana Lukenda

Nekako i kad držim individualne tečajeve, bilo u polju grafičkog dizajna, bilo u polju fotografije, najbolji osjećaj je kad vidim rezultate napretka učesnika. Jer tada znam da su bar dio tog znanja usvojili i da sam ih zainteresirala da vježbaju i probaju. Kao i kod svakog učenja vježba i ponavljanje dovode do boljih rezultata.
Kako polaznice radionice nisu fotografkinje ili nisu netko tko se bavi fotografijom iz hobija, nego poduzetnice koje žele i trebaju unaprijediti svoje vještine fotografiranja, kako bi što bolje i kvalitetnije predstavile svoj proizvod, bilo mi je bitno da im što jednostavnije predstavim neke stručne termine. I objasnim da je fotografija osim umjetnosti i skup pravila koje treba poštovati, posebno u početničkoj fazi jer tek nakon naučenih i usvojenih pravila, možemo si dopustiti da ih kršimo."
- kroz razgovor nam je prokomentirala Ana.

Bh. poduzetnice također nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje da se i same uskoro okušaju u fotografiranju svojih proizvoda. 

Ana je uspjela na jednostavan i zanimljiv način objasniti i inspirisati me da se vratim i posvetim fotografiji inače mojoj velikoj ljubavi. Do sada se nisam koristila moodboard-om koji znatno olakšava osmišljavanje photoshootinga. Zahvaljujem se Ani kao i divnom organizacionom timu na ovoj prilici." - komentirala je Tajana Ćumurija, osnivačica brenda Bulbul Design.

„Obzirom da do ovog webinara nismo fotografisale svoje proizvode, koristile smo mockup, sam zadatak nam je bio zanimljiv i izazovan. Ana nas je uputila u fotografiju i njenu bitnost u ukupnom prezentovanju naših radova. Znale smo da je svjetlo jako bitno, ali nam je Ana detaljno i jasno objasnila kako postići da naše mape samim osvjetljenjem izgledaju privlačnije kupcima. Zahvaljujemo se Ani na ovom, a i svim ostalim pro tips u sklopu webinara, naravno i Fondaciji 787, dm BiH i BONJOUR.ba što ste i ovaj put super pogodili s temom i predavačem." - nadodale su Selma Vidimlić i Arnela Čolak, osnivačice kompanije "GIS Solutions BH" i brenda Maps Design.

Workshop s Anom Lukendom je bio fantastičan i za razvoj mog biznisa jako koristan. Flora nakit prodaje se samo online zbog toga nam je ključna dobra fotografija koja će pokazati svu posebnost nakita, fotografija koja će ga prikazati upravo onakvog kakav je uživo. Ono što je važno naglasiti jeste da kao start up često nisam u prilici angažovati profesionalnog fotografa i većinu fotkanja radim sama, stoga su mi Anini savjeti više nego korisni, posebno jer smo svi imali priliku raditi na vlastitim fotografijama i analizirati ih." - otkrila nam je Sunita Dizdar-Hodžić, osnivačica brenda Flora Handmade.

Sada kada su poduzetnice dodatno usavršile svoje vještine fotografiranja proizvoda, iduća edukacija u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO će biti kako svoje proizvode predstaviti u digitalnom svijetu. Naravno njihove dojmove i detalje webinara ćemo podijeliti s vama, a do tada se naš tim druži s poduzetnicama u sjajnom cooworking prostoru Ters House gdje radimo neke, ništa manje nego fenomenalne photosessione. Sve o njima čitajte od 8.2. na BONJOUR.ba. 

Jedva čekamo jer #ženemogusve! 

***
Tekst: BONJOUR.ba
Naslovna fotografija: Ana Lukenda


Bonjour

adidas gazelice ponovo dominiraju i iskreno, ne znamo u kojoj boji su nam ljepše.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

adidas gazelice ponovo dominiraju i iskreno, ne znamo u kojoj boji su nam ljepše. adidas gazelice ponovo dominiraju i iskreno, ne znamo u kojoj boji su nam ljepše.

Kultne retro tenisice, koje su obilježile sve od britanske indie scene do današnjeg street style lookova, sada su se vratile u neočekivano mekanijem izdanju. Doslovno.

Adidas Gazelle Indoor Fur Pack (JP8341) model prekriven je mekanim krznom u tonovima bež i crvene, pa na prvi pogled više podsjeća na statement modni dodatak nego na klasičnu sportsku obuću.

 

adidas-tene-6-bonjour-ba

Foto: @blondie_superior_style  
 

Ovo izdanje dolazi s prepoznatljivim gumiranim potplatom i suede detaljima, ali ono što ga izdvaja je tekstura kao kombinacija plišanog i vunastog materijala koja cijeli model čini toplim komadom za jesen. U trenutku kada su fuzzy i shearling materijali preplavili modne piste i ulice, adidas je savršeno uhvatio trenutak i pretvorio nostalgiju u trend koji izgleda i pomalo ironično i potpuno moderno.

 

adidas-tene-1-bonjour-ba

Foto: @unheardofbrand  
 

Iako bi na prvu mogli pomisliti da su „previše“, upravo ta neočekivana mekoća je ono što ih čini toliko privlačnima. Zamislite ih uz široke jeans hlače, vuneni kaput i omiljene cimet rolnice. 

Kolekciju čine dvije verzije: prva u kombinaciji zelene antilop baze i ružičaste linije, a druga u bež tonu s crvenim prugama. 
 

adidas-tene-2-bonjour-ba

Foto: @unheardofbrand  
 

adidas-tene-5-bonjour-ba

Foto: @blondie_superior_style  
 

Naravno, kao i svako limitirano izdanje, adidas Gazelle Indoor Fur Pack već se rasprodaje u nekim veličinama. Dakle, ako vas je već osvojila ta kombinacija udobnosti i modnog apsurda, sada je pravi trenutak da pronađete svoj par jer ako nas je historija Gazelle naučila nečemu, to je da se najposebniji modeli uvijek traže duže nego što traju na policama.
 

Foto: @blondie_superior_style


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!