TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.2.2021.
Prije točno četiri mjeseca predstavili smo #FEELGOODmajicu kroz video koji slavi važnost zajedništva i snagu svih žena koje vješto žongliraju između svih obveza i uloga u danu.
Brojni pozitivni komentari i prepun inbox pokazali su nam da smo započeli lijepu priču koja će kroz naredne tjedne dobiti još posebnije finese.
Podsjećamo, BONJOUR.ba tim je u suradnji s dm drogerie markt kreirao i na tržištu predstavio Made in BIH majicu sa inspirativnom porukom , a njenom kupovinom u dm prodavnicama, donirali ste 2 KM za projekt #poduzetneZAJEDNO u potpisu domaće neprofitne organizacije Fondacija 787. Majica je još uvijek dostupna u dm drogerie markt prodavnicama i bit će sjajan poklon vama, ali i vašim frendicama.
Fotografije koje su nam slale dame širom BiH u svojoj #BONJOURsuperwoman majici dokazale su da je ovo univerzalan artikl za svaku ženu, neovisno o tome koliko godina ima, kojim poslom se bavi ili da li jutro započinje uz kavu, čaj ili omiljenom slasticom.
Foto: Aida Redžepagić
Presretni smo što smo zahvaljujući vama kroz ovaj projekt prikupili čak 10 000 KM za edukaciju i promociju više od 50 poduzetnica iz BiH o čijim ćete pričama i brendovima u koje je uloženo mnogo ljubavi, tradicije i vještine čitati već u narednim danima na bh. lifestyle portalu. Znate kojem. :)
https://www.youtube.com/watch?v=cI3e_u9OZ4s
Prvi dio projekta su stručna usavršavanja za poduzetnice kroz webinare koji približavaju problematike i izazove koji su iznimno važni za rast i razvoj njihovih brendova.
Obzirom da je većina njihove prodaje u ovom periodu usmjerena na online kupovinu, znali smo da je fotografija važan segment cijele priče. Upravo je zato prvi webinar na temu fotografije održala Ana Lukenda, poznata bh. fotografkinja koja je kroz svoje iskustvo i znanje poduzetnicama pokazale kako i same mogu kvalitetno napraviti fotografije s opremom koju imaju u svom domu i kreirati primamljive kadrove koji savršeno oslikavaju ljepotu njihovih artikala.
„Prije svega moram istaći koliko sam zahvalna na prilici koja mi je pružena. I iako ne volim javne nastupe (ako ovaj Zoom "nastup" možemo tako nazvati), uživam prenositi svoje znanje i iskustvo, jer sam mišljenja da svatko može sve naučiti, ako to zaista želi i ako se dovoljno potrudi. Jako mi se svidjelo što su učesnice u svojim komentarima rekle kako su zadovoljne prezentiranim i kako im je pomoglo da shvate neke elemente koje nisu razumjele do tada. I sama, kao žena i poduzetnica uvijek budem sretna kada imam priliku prisustvovati nekom tečaju kojim ću proširiti svoja znanja, bez obzira je li to iz polja koje poznajem površno ili ne poznajem nikako.
Ana Lukenda
Nekako i kad držim individualne tečajeve, bilo u polju grafičkog dizajna, bilo u polju fotografije, najbolji osjećaj je kad vidim rezultate napretka učesnika. Jer tada znam da su bar dio tog znanja usvojili i da sam ih zainteresirala da vježbaju i probaju. Kao i kod svakog učenja vježba i ponavljanje dovode do boljih rezultata.
Kako polaznice radionice nisu fotografkinje ili nisu netko tko se bavi fotografijom iz hobija, nego poduzetnice koje žele i trebaju unaprijediti svoje vještine fotografiranja, kako bi što bolje i kvalitetnije predstavile svoj proizvod, bilo mi je bitno da im što jednostavnije predstavim neke stručne termine. I objasnim da je fotografija osim umjetnosti i skup pravila koje treba poštovati, posebno u početničkoj fazi jer tek nakon naučenih i usvojenih pravila, možemo si dopustiti da ih kršimo." - kroz razgovor nam je prokomentirala Ana.
Bh. poduzetnice također nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje da se i same uskoro okušaju u fotografiranju svojih proizvoda.
„Ana je uspjela na jednostavan i zanimljiv način objasniti i inspirisati me da se vratim i posvetim fotografiji inače mojoj velikoj ljubavi. Do sada se nisam koristila moodboard-om koji znatno olakšava osmišljavanje photoshootinga. Zahvaljujem se Ani kao i divnom organizacionom timu na ovoj prilici." - komentirala je Tajana Ćumurija, osnivačica brenda Bulbul Design.
„Obzirom da do ovog webinara nismo fotografisale svoje proizvode, koristile smo mockup, sam zadatak nam je bio zanimljiv i izazovan. Ana nas je uputila u fotografiju i njenu bitnost u ukupnom prezentovanju naših radova. Znale smo da je svjetlo jako bitno, ali nam je Ana detaljno i jasno objasnila kako postići da naše mape samim osvjetljenjem izgledaju privlačnije kupcima. Zahvaljujemo se Ani na ovom, a i svim ostalim pro tips u sklopu webinara, naravno i Fondaciji 787, dm BiH i BONJOUR.ba što ste i ovaj put super pogodili s temom i predavačem." - nadodale su Selma Vidimlić i Arnela Čolak, osnivačice kompanije "GIS Solutions BH" i brenda Maps Design.
„Workshop s Anom Lukendom je bio fantastičan i za razvoj mog biznisa jako koristan. Flora nakit prodaje se samo online zbog toga nam je ključna dobra fotografija koja će pokazati svu posebnost nakita, fotografija koja će ga prikazati upravo onakvog kakav je uživo. Ono što je važno naglasiti jeste da kao start up često nisam u prilici angažovati profesionalnog fotografa i većinu fotkanja radim sama, stoga su mi Anini savjeti više nego korisni, posebno jer smo svi imali priliku raditi na vlastitim fotografijama i analizirati ih." - otkrila nam je Sunita Dizdar-Hodžić, osnivačica brenda Flora Handmade.
Sada kada su poduzetnice dodatno usavršile svoje vještine fotografiranja proizvoda, iduća edukacija u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO će biti kako svoje proizvode predstaviti u digitalnom svijetu. Naravno njihove dojmove i detalje webinara ćemo podijeliti s vama, a do tada se naš tim druži s poduzetnicama u sjajnom cooworking prostoru Ters House gdje radimo neke, ništa manje nego fenomenalne photosessione. Sve o njima čitajte od 8.2. na BONJOUR.ba.
***
Tekst: BONJOUR.ba
Naslovna fotografija: Ana Lukenda
TEKST: Ada Ćeremida
Ako niste vidjeli ove modne parove sa Wimbledona, jeste li uopće pratili turnir?
Svake godine, Wimbledon osim teniskih mečeva donosi i modne mečeve i ništa ne izaziva više pažnje od parova koji se pojave u besprijekornom stilu.
Ovo je trenutak kada moda i ljubav igraju isti set, a svijet pažljivo promatra ko će “uzeti modni trofej”. Tradicionalno, jedan par ukrade pažnju svih, ali ove godine konkurencija je bila ozbiljna.
Najviše pažnje ove sezone pripalo je Oliviji Rodrigo i Louisu Partridgeu, koji su doslovno pokorili Wimbledon sa svojim preppy-meets-cool kombinacijama. Olivia u crvenoj gingham haljini s vintage vibeom, Louis u klasičnom sako-prugasta košulja-kravata spoju koji vrišti “britanski šarm”.
Andrew Garfield i njegova djevojka Monica Barbaro su odabrali tonalni bijeli Ralph Lauren look. Andrew u lanenim pantalonama i laganoj košulji, a Monica u satenskoj bijeloj slip haljini i minimalističkoj torbici, savršeno za londonsko ljeto.
Priyanka Chopra i Nick Jonas nastavili su s klasičnim glamom: Priyanka u haljini bez rukava s visokim ovratnikom, a Nick u dvorednom sako stilu u mornarskoplavoj, s kravatom i zlatnim satom. Čista sofisticiranost.
Lily Collins i Charlie McDowell odabrali su opušteni chic pristup: Lily u lepršavoj haljini s šarenim detaljima, dok je Charlie bio casual u šarenoj košulji i bordo pantalonama, dokaz da se udobno i moderno mogu voljeti.
Na kraju, Rainn Wilson i njegova supruga Holiday Reinhorn donijeli su artsy Wimbledon stil: ona s pletenicama i statement šeširom, on u bucket hat-u, blejzeru i prugastoj majici. Njih dvoje su izgledali kao da su na teniskom festivalu i to najkul mogućem.
Wimbledon je možda o tenisu, ali ljubav i stil su igrali jednako veliku ulogu. Ko je vaš favorit?
Foto: @wmag
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!