TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.2.2021.

Prije točno četiri mjeseca predstavili smo #FEELGOODmajicu kroz video koji slavi važnost zajedništva i snagu svih žena koje vješto žongliraju između svih obveza i uloga u danu.

Brojni pozitivni komentari i prepun inbox pokazali su nam da smo započeli lijepu priču koja će kroz naredne tjedne dobiti još posebnije finese. 

Podsjećamo, BONJOUR.ba tim je u suradnji s dm drogerie markt kreirao i na tržištu predstavio Made in BIH majicu sa inspirativnom porukom , a njenom kupovinom u dm prodavnicama, donirali ste 2 KM za projekt #poduzetneZAJEDNO u potpisu domaće neprofitne organizacije Fondacija 787. Majica je još uvijek dostupna u dm drogerie markt prodavnicama i bit će sjajan poklon vama, ali i vašim frendicama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BONJOUR.ba (@bonjourba_)

Fotografije koje su nam slale dame širom BiH u svojoj #BONJOURsuperwoman majici dokazale su da je ovo univerzalan artikl za svaku ženu, neovisno o tome koliko godina ima, kojim poslom se bavi ili da li jutro započinje uz kavu, čaj ili omiljenom slasticom.

Foto: Aida Redžepagić

Presretni smo što smo zahvaljujući vama kroz ovaj projekt prikupili čak 10 000 KM za edukaciju i promociju više od 50 poduzetnica iz BiH o čijim ćete pričama i brendovima u koje je uloženo mnogo ljubavi, tradicije i vještine čitati već u narednim danima na bh. lifestyle portalu. Znate kojem. :)

https://www.youtube.com/watch?v=cI3e_u9OZ4s 

Prvi dio projekta su stručna usavršavanja za poduzetnice kroz webinare koji približavaju problematike i izazove koji su iznimno važni za rast i razvoj njihovih brendova. 
Obzirom da je većina njihove prodaje u ovom periodu usmjerena na online kupovinu, znali smo da je fotografija važan segment cijele priče. Upravo je zato prvi webinar na temu fotografije održala Ana Lukenda, poznata bh. fotografkinja koja je kroz svoje iskustvo i znanje poduzetnicama pokazale kako i same mogu kvalitetno napraviti fotografije s opremom koju imaju u svom domu i kreirati primamljive kadrove koji savršeno oslikavaju ljepotu njihovih artikala. 
Prije svega moram istaći koliko sam zahvalna na prilici koja mi je pružena. I iako ne volim javne nastupe (ako ovaj Zoom "nastup" možemo tako nazvati), uživam prenositi svoje znanje i iskustvo, jer sam mišljenja da svatko može sve naučiti, ako to zaista želi i ako se dovoljno potrudi. Jako mi se svidjelo što su učesnice u svojim komentarima rekle kako su zadovoljne prezentiranim i kako im je pomoglo da shvate neke elemente koje nisu razumjele do tada. I sama, kao žena i poduzetnica uvijek budem sretna kada imam priliku prisustvovati nekom tečaju kojim ću proširiti svoja znanja, bez obzira je li to iz polja koje poznajem površno ili ne poznajem nikako.

Ana Lukenda

Nekako i kad držim individualne tečajeve, bilo u polju grafičkog dizajna, bilo u polju fotografije, najbolji osjećaj je kad vidim rezultate napretka učesnika. Jer tada znam da su bar dio tog znanja usvojili i da sam ih zainteresirala da vježbaju i probaju. Kao i kod svakog učenja vježba i ponavljanje dovode do boljih rezultata.
Kako polaznice radionice nisu fotografkinje ili nisu netko tko se bavi fotografijom iz hobija, nego poduzetnice koje žele i trebaju unaprijediti svoje vještine fotografiranja, kako bi što bolje i kvalitetnije predstavile svoj proizvod, bilo mi je bitno da im što jednostavnije predstavim neke stručne termine. I objasnim da je fotografija osim umjetnosti i skup pravila koje treba poštovati, posebno u početničkoj fazi jer tek nakon naučenih i usvojenih pravila, možemo si dopustiti da ih kršimo."
- kroz razgovor nam je prokomentirala Ana.

Bh. poduzetnice također nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje da se i same uskoro okušaju u fotografiranju svojih proizvoda. 

Ana je uspjela na jednostavan i zanimljiv način objasniti i inspirisati me da se vratim i posvetim fotografiji inače mojoj velikoj ljubavi. Do sada se nisam koristila moodboard-om koji znatno olakšava osmišljavanje photoshootinga. Zahvaljujem se Ani kao i divnom organizacionom timu na ovoj prilici." - komentirala je Tajana Ćumurija, osnivačica brenda Bulbul Design.

„Obzirom da do ovog webinara nismo fotografisale svoje proizvode, koristile smo mockup, sam zadatak nam je bio zanimljiv i izazovan. Ana nas je uputila u fotografiju i njenu bitnost u ukupnom prezentovanju naših radova. Znale smo da je svjetlo jako bitno, ali nam je Ana detaljno i jasno objasnila kako postići da naše mape samim osvjetljenjem izgledaju privlačnije kupcima. Zahvaljujemo se Ani na ovom, a i svim ostalim pro tips u sklopu webinara, naravno i Fondaciji 787, dm BiH i BONJOUR.ba što ste i ovaj put super pogodili s temom i predavačem." - nadodale su Selma Vidimlić i Arnela Čolak, osnivačice kompanije "GIS Solutions BH" i brenda Maps Design.

Workshop s Anom Lukendom je bio fantastičan i za razvoj mog biznisa jako koristan. Flora nakit prodaje se samo online zbog toga nam je ključna dobra fotografija koja će pokazati svu posebnost nakita, fotografija koja će ga prikazati upravo onakvog kakav je uživo. Ono što je važno naglasiti jeste da kao start up često nisam u prilici angažovati profesionalnog fotografa i većinu fotkanja radim sama, stoga su mi Anini savjeti više nego korisni, posebno jer smo svi imali priliku raditi na vlastitim fotografijama i analizirati ih." - otkrila nam je Sunita Dizdar-Hodžić, osnivačica brenda Flora Handmade.

Sada kada su poduzetnice dodatno usavršile svoje vještine fotografiranja proizvoda, iduća edukacija u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO će biti kako svoje proizvode predstaviti u digitalnom svijetu. Naravno njihove dojmove i detalje webinara ćemo podijeliti s vama, a do tada se naš tim druži s poduzetnicama u sjajnom cooworking prostoru Ters House gdje radimo neke, ništa manje nego fenomenalne photosessione. Sve o njima čitajte od 8.2. na BONJOUR.ba. 

Jedva čekamo jer #ženemogusve! 

***
Tekst: BONJOUR.ba
Naslovna fotografija: Ana Lukenda


Bonjour

Mališanima pristaje ovo: Bh. brend koji privlači pažnju unikatnim komadima

TEKST: Ada Ćeremida

Mališanima pristaje ovo: Bh. brend koji privlači pažnju unikatnim komadima Mališanima pristaje ovo: Bh. brend koji privlači pažnju unikatnim komadima

Na Bonjour.ba uvijek tragamo za brendovima koji nastaju iz iskrenih razloga, iz trenutaka koji se ne planiraju, već spontano rastu uz svakodnevicu.

Jedan od takvih je MARA, domaći brend dječije odjeće čiji svaki kaput, mantil ili mali zimski model izgleda kao da pripada nekoj nježnoj porodičnoj priči. I zapravo pripada.

Franka Zovko je po struci magistar prava, ali život je, kako sama kaže, “tiho otvorio novi prostor za kreativnost”. MARA nije nastala kao poslovna odluka nego kao prirodan nastavak majčinstva, stvaranja i želje za ljepotom u svakodnevici.


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_2-1
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_1

“Dugo sam mislila da svoj put moram smjestiti u unaprijed zamišljene okvire. Ali kreativnost uvijek pronađe svoj prostor, pa čak i kada je najtiša.” rekla nam je Franka.

Danas, taj prostor je MARA, mala radionica nježnih tonova, čistih linija i dječjih kaputa koji djeluju kao spoj skandinavske jednostavnosti i topline doma.


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_1-1
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_19

Ručni rad u kojem svaki detalj ima svoje mjesto  

MARA komadi izgledaju kao mali capsule garderober za djecu: kaputi u toplim jesenskim bojama, mantili s finim kontrastnim bordurama, meki A-kroj modeli koji djeci dopuštaju pokret i pletiva koja prate zimu bez težine.

Franka naglašava upravo to: “Svaki detalj prolazi kroz moje ruke. Neke komade radim potpuno od početka prema želji roditelja, druge prilagođavamo tako da postanu nešto što postoji samo za njihovo dijete.” 


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_18
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_21
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_17

Odmah se primijeti koliko je MARA razigrana u estetici, a opet dosljedna u svojoj toplini. Mantili u bež nijansama s obrubima djeluju nježno i klasično, dok kaputići od brušenih tkanina u bordo i živoj crvenoj unose toplinu i svečani karakter u dječje outfite. 

Uz njih se pojavljuju i karirani modeli inspirisani klasičnim britanskim kaputima, koji nose dozu nostalgije, ali i savršene praktičnosti.
Sve to zajedno gradi estetiku brenda koja ostaje topla, elegantna i bezvremenska baš onakva kakvu roditelji žele za uspomene koje će trajati.


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_14
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_13
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_12
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_11

Zašto roditelji biraju upravo ovakvu odjeću?  

U vremenu kada dječja moda može biti brza i jednokratna, MARA bira potpuno suprotan ritam. Spori rad, ručna izrada, kvalitetne tkanine i emocija koja se osjeti.

Franka to opisuje vrlo jednostavno: “Radimo sporije, pažljivije i uvijek s osjećajem. Ako roditelj kaže ‘može li nešto posebno?’, to je za mene poziv na novu malu pustolovinu.”


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_15
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_5
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_4

Zato komadi često postaju dio važnih trenutaka porodičnih fotografija, prvih rođendana, jesenskih šetnji, odlazaka u vrtić. Imaju onu vrstu estetike koja ostane na slikama i pamti se.


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_3-1

Jesensko–zimska kolekcija: Toplina koja prati igru  

Aktuelna kolekcija osmišljena je upravo za jesen i zimu, za sve one trenutke u kojima djeca trče, istražuju, sjede na travi i skupljaju lišće. U komadima koje vidimo, meke termo tkanine nježno brane hladnoću, dok dugi kaputi sa sigurnim kopčanjem pružaju toplinu bez ograničavanja pokreta. 


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_6
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_7

Široki krojevi ostavljaju dovoljno prostora za slojevito oblačenje, a nježne, prirodne palete čine da se svaki komad lako kombinuje s ostatkom dječije garderobe. Sve zajedno izgleda elegantno, ali prije svega, istinski dječije, a to je, zapravo i najteže postići.


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_16
mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_3

Kada pogledamo MARA komade, shvatimo da su to mali znakovi pažnje utkane u tkaninu, način da se uspori dan i uhvati toplina trenutka prije nego što dijete odraste i zakorači u neki novi svijet. 

U njima postoji ona rijetka ravnoteža: praktičnost koja prati igru i elegancija koja ostaje na fotografijama godinama kasnije.

MARA nas podsjeća da moda za najmlađe ne mora biti prolazna. Može biti tiha, topla i duboko lična. Može postati dio rituala odrastanja, detalj koji djeca nose dok stvaraju svoje prve uspomene, ali i mali podsjetnik roditeljima da su birali s ljubavlju.


mara_bih_djecija_odjeca_bonjour_ba_2

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: MARA 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!