TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.12.2020.
Na brojne situacije u kojima se društvo našlo ove godine nije se moglo računati ili ih predvidjeti, no, istovremeno, iznova su bile inspirativne priče onih koji su i u ovom vremenu uspješno žonglirali između poslovnih obveza i privatnih zadataka, kuhanja i učenja ili prezentacija i razvijanja malih biznisa.
Inspirirani upravo time, kompanija dm drogerie markt je zajedno s BONJOUR.ba započela realizaciju projekta kojem je cilj podržati i unaprijediti rad bh. poduzetnica. Osnova projekta je bila majica koja slavi sve superžene u našoj svakodnevici.
„FEEL GOOD majica dizajnirana je i osmišljena od strane BONJOUR.ba uredništva u suradnji s kompanijom dm, u potpunosti je Made in BiH proizvod, a njenom kupovinom po cijeni od 12,95 KM kupci su donirali 2 KM za napredak i razvoj poduzetnica kroz projekt #poduzetneZAJEDNO u potpisu domaće neprofitne organizacije 'Fondacija 787'.“ – podsjetila je Ana Ćavar, osnivačica BONJOUR.ba.

Ana Ćavar, osnivačica BONJOUR.ba
Na dan predstavljanja kampanje dobili smo izniman broj vaših poruka, a hype koji je nastao učinio je FEEL GOOD majicu temom brojnih druženja i objava na društvenim mrežama. Majica je u potpunosti uzdrmala domaću scenu, a obzirom da, kako volimo reći, ima tri supermoći, drago nam je da ona postala statement izraz zajedništva, podrške i slavljenja svih sjajnih žena. Fotografije koje su nam slale dame širom BiH u svojoj #BONJOURsuperwoman majici pokazale su nam da je ovo univerzalan artikl za svaku ženu, neovisno o tome koliko godina ima, kojim poslom se bavi ili da li jutro započinje uz kavu, čaj ili omiljenom slasticom.
https://www.youtube.com/watch?v=vZIM2Bbbnm0
Projekt su prepoznale i mnoge poznate osobe iz javnog života BiH, a rado su ju superžene darivale i svojim sestrama, mamama, tetkama i susjedama. Upravo su svi dm kupci ovom kupovinom zajednički pripomogli u realizacije jedne lijepe Made in BiH priče. Naime, nakon tri mjeseca trajanja kampanje dm drogerie markt je uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO u sklopu domaće neprofitne organizacije 'Fondacija 787' osigurao donaciju u iznosu od 10.000 KM!
https://www.youtube.com/watch?v=cI3e_u9OZ4s
„Donacija će biti usmjerena na edukaciju poduzetnica kroz stručne webinare kako bi mogle dalje razvijati svoj brend u skladu s posljednjim trendovima. Dio webinara bit će upravo lekcije o povećanju prodaje, predstavljanju kroz društvene mreže, kao i savjeti kako da naprave kvalitetnu i zanimljivu fotografiju svojih proizvoda kako bi se na najbolji način predstavile kupcima.“ – izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a.

Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a
Drugi dio donacije bit će iskorišten za profesionalno fotografiranje poduzetnica te njihovih proizvoda čime će se osigurati kvalitetni materijali koji će biti osnova za njihovo predstavljanje javnosti i kupcima, kako putem medija, tako i putem vlastitih kanala komunikacije brenda i biznisa.
„Poduzetnice u BiH nude brojne kreativne i inovativne proizvode i rješenja, ali se i suočavaju sa izazovom da ih kao mali lokalni biznisi pozicioniraju na vrlo konkurentnom tržištu. Taj proces zahtjeva određena znanja, vještine i ulaganja, ali i angažman kvalitetnih saradnika/ca, a naš cilj kroz projekat #poduzetneZAJEDNO jeste pružiti dodatnu podršku upravo u tom polju. Zadovoljstvo nam je biti dodatni vjetar u leđa poduzetnicama na njihovom putu ka još većoj prepoznatljivosti i vidljivosti kako na bh. tržištu, tako i na onom van granica naše zemlje.“ – istakla je Dajana Džindo, izvršna direktorica Fondacije 787.

Dajana Džindo, izvršna direktorica Fondacije 787
Sigurni smo da ćemo o svim poduzetnicama koje će se naći u sklopu ovog projekta uskoro čitati, i upoznati njihove Made in BiH proizvode. Naravno, sve detalje moći ćete pratiti na omiljenom bh. lifestyle portalu. Jedva čekamo!

Dio Fondacija 787, dm drogerie markt & BONJOUR.ba tima
***
Foto i video: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba
U rezidenciji britanskog ambasadora u Sarajevu predstavljen je početak implementacije projekata koji kroz partnerstva sa UK stručnjacima unapređuju razvoj domaćih kreativnih industrija.
U rezidenciji britanskog ambasadora Juliana Reillyja obilježen je početak implementacije novih projekata podržanih kroz WB-UK Creative Skills Development Fund, inicijativu British Council usmjerenu na jačanje kreativnih industrija i profesionalnih vještina mladih.
Fond predstavlja dio šireg programa kreativne ekonomije British Council, zamišljenog da kroz saradnju s lokalnim institucijama, kreativnim organizacijama i britanskim partnerima ojača kapacitete sektora, podstakne zapošljavanje i omogući pristup savremenim metodologijama rada.
Kako je najavljeno na nedavnom sastanku ministara vanjskih poslova u Belfastu, u prvoj fazi biće podržano deset projekata iz šest zemalja. Među njima su i dva iz Bosne i Hercegovine, projekti Sarajevo Film Festivala i Udruženja „Tuzla Live“.
Sarajevo Film Festival: unapređenje profesionalnih programa i razvoj talenata
Projekat Sarajevo Film Festivala realizira se u partnerstvu s britanskom konsultantskom kućom Olsberg SPI. Fokus je na izradi sveobuhvatne studije koja će analizirati postojeće programe obuke, poput CineLink Industry Days, te mapirati nedostatke i potrebe domaće filmske industrije.
Cilj studije jeste razvoj preporuka koje će ojačati ulogu Sarajevo Film Festivala kao regionalnog centra za stručno usavršavanje mladih autora i filmskih profesionalaca.
Direktor Sarajevo Film Festivala, Jovan Marjanović, istakao je da je ključni cilj projekta „da talenti iz BiH imaju znanje, vještine i podršku koja ih povezuje s evropskim i globalnim tržištem te da im se pruži razlog da stvaraju i grade karijeru ovdje“.
„Tuzla Live“: prenos znanja iz savremene muzičke industrije
Drugi podržani projekat je inicijativa Udruženja „Tuzla Live“, koja se realizira u saradnji s britanskim WaterBear College of Music. Projekat se fokusira na prijenos znanja, najboljih praksi i edukativnih metoda iz modernog muzičkog tržišta, s posebnim naglaskom na razvoj mladih talenata.
Nakon uspjeha programa „Tuzla Rock School“, koji je u prethodnih 18 mjeseci obučio više od 150 mladih muzičara, novi grant omogućit će dodatno jačanje infrastrukture, nabavku opreme, radne posjete i digitalne edukativne alate.

Podrška različitim kreativnim sektorima
Odabrani projekti obuhvataju oblasti vizuelnih efekata, muzike, dizajna, razvoja video-igara, kustoskih praksi i imerzivnog pripovijedanja. Zajednički cilj im je pružanje savremenih znanja mladim profesionalcima i snažnije povezivanje obrazovnih institucija i tržišta rada.
Direktorica British Councila za regiju, Clare Sears, naglasila je važnost ulaganja u kreativni sektor:
„Ovi grantovi ulaganje su u transformativnu moć kreativnosti. Kroz saradnju obrazovanja, industrije i inovacija, osnažujemo mlade profesionalce da stvaraju održiviju budućnost.“
Širi kontekst programa British Councila
Fond je pokrenut nakon Ministarskog foruma o kreativnoj ekonomiji održanog u Kotoru u maju 2025. godine, u okviru Berlinskog procesa.
Program kreativne ekonomije British Councila globalna je inicijativa koja podržava industrije kulture i kreativnosti kroz istraživanje, politike, zagovaranje i jačanje kapaciteta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!