TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 2.12.2020.

Na brojne situacije u kojima se društvo našlo ove godine nije se moglo računati ili ih predvidjeti, no, istovremeno, iznova su bile inspirativne priče onih koji su i u ovom vremenu uspješno žonglirali između poslovnih obveza i privatnih zadataka, kuhanja i učenja ili prezentacija i razvijanja malih biznisa.

Inspirirani upravo time, kompanija dm drogerie markt je zajedno s BONJOUR.ba započela realizaciju projekta kojem je cilj podržati i unaprijediti rad bh. poduzetnica. Osnova projekta je bila majica koja slavi sve superžene u našoj svakodnevici.
FEEL GOOD majica dizajnirana je i osmišljena od strane BONJOUR.ba uredništva u suradnji s kompanijom dm, u potpunosti je Made in BiH proizvod, a njenom kupovinom po cijeni od 12,95 KM kupci su donirali 2 KM za napredak i razvoj poduzetnica kroz projekt #poduzetneZAJEDNO u potpisu domaće neprofitne organizacije 'Fondacija 787'.“ – podsjetila je Ana Ćavar, osnivačica BONJOUR.ba.

Ana Ćavar, osnivačica BONJOUR.ba

Na dan predstavljanja kampanje dobili smo izniman broj vaših poruka, a hype koji je nastao učinio je FEEL GOOD majicu temom brojnih druženja i objava na društvenim mrežama. Majica je u potpunosti uzdrmala domaću scenu, a obzirom da, kako volimo reći, ima tri supermoći, drago nam je da ona postala statement izraz zajedništva, podrške i slavljenja svih sjajnih žena. Fotografije koje su nam slale dame širom BiH u svojoj #BONJOURsuperwoman majici pokazale su nam da je ovo univerzalan artikl za svaku ženu, neovisno o tome koliko godina ima, kojim poslom se bavi ili da li jutro započinje uz kavu, čaj ili omiljenom slasticom.

https://www.youtube.com/watch?v=vZIM2Bbbnm0

Projekt su prepoznale i mnoge poznate osobe iz javnog života BiH, a rado su ju superžene darivale i svojim sestrama, mamama, tetkama i susjedama. Upravo su svi dm kupci ovom kupovinom zajednički pripomogli u realizacije jedne lijepe Made in BiH priče. Naime, nakon tri mjeseca trajanja kampanje dm drogerie markt je uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO u sklopu domaće neprofitne organizacije 'Fondacija 787' osigurao donaciju u iznosu od 10.000 KM!

https://www.youtube.com/watch?v=cI3e_u9OZ4s

Donacija će biti usmjerena na edukaciju poduzetnica kroz stručne webinare kako bi mogle dalje razvijati svoj brend u skladu s posljednjim trendovima. Dio webinara bit će upravo lekcije o povećanju prodaje, predstavljanju kroz društvene mreže, kao i savjeti kako da naprave kvalitetnu i zanimljivu fotografiju svojih proizvoda kako bi se na najbolji način predstavile kupcima.“ – izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a. 

Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a

Drugi dio donacije bit će iskorišten za profesionalno fotografiranje poduzetnica te njihovih proizvoda čime će se osigurati kvalitetni materijali koji će biti osnova za njihovo predstavljanje javnosti i kupcima, kako putem medija, tako i putem vlastitih kanala komunikacije brenda i biznisa.

Poduzetnice u BiH nude brojne kreativne i inovativne proizvode i rješenja, ali se i suočavaju sa izazovom da ih kao mali lokalni biznisi pozicioniraju na vrlo konkurentnom tržištu. Taj proces zahtjeva određena znanja, vještine i ulaganja, ali i angažman kvalitetnih saradnika/ca, a naš cilj kroz projekat #poduzetneZAJEDNO jeste pružiti dodatnu podršku upravo u tom polju. Zadovoljstvo nam je biti dodatni vjetar u leđa poduzetnicama na njihovom putu ka još većoj prepoznatljivosti i vidljivosti kako na bh. tržištu, tako i na onom van granica naše zemlje.“ – istakla je Dajana Džindo, izvršna direktorica Fondacije 787.

Dajana Džindo, izvršna direktorica Fondacije 787

Sigurni smo da ćemo o svim poduzetnicama koje će se naći u sklopu ovog projekta uskoro čitati, i upoznati njihove Made in BiH proizvode. Naravno, sve detalje moći ćete pratiti na omiljenom bh. lifestyle portalu. Jedva čekamo!

Dio Fondacija 787, dm drogerie markt & BONJOUR.ba tima

***

Foto i video: Marko Jovančić za BONJOUR.ba


Bonjour

Women’s Weekend 2026. dovodi kulinarsku ikonu Lidiju Bastianich i niz globalnih liderica

TEKST: Bonjour.ba - PR

Women’s Weekend 2026. dovodi kulinarsku ikonu Lidiju Bastianich i niz globalnih liderica Women’s Weekend 2026. dovodi kulinarsku ikonu Lidiju Bastianich i niz globalnih liderica

Četvrto izdanje Women’s Weekenda okuplja stručnjake koji hrabro pomiču granice, oblikuju generacije i mijenjaju društva iz temelja.

Festival koji je u samo tri godine postao jedan od najutjecajnijih regionalnih događaja, od 5. do 8. ožujka 2026. ponovno će riječki Art Kvart pretvoriti u mjesto susreta vizija, ideja i iznimnih životnih priča.   


konferencija9bonjour_ba

Ovogodišnje izdanje posebno će obilježiti dolazak legendarne kulinarske ikone Lidije Bastianich, jedne od najutjecajnijih žena svjetske gastronomije i simbola vrhunskog znanja, strasti i kulturnog utjecaja.  

Kulinarska ikona koja je nadahnula milijune

Ako je itko uspio ispreplesti tradiciju, obiteljsko nasljeđe i suvremeno kulinarstvo u utjecaj koji nadilazi gastronomiju, onda je to Lidia Bastianich.   

Lidijina ljubav prema gastronomiji i kuhanju razvijala se tijekom djetinjstva u njezinoj rodnoj Istri, iz koje je s obitelji pronašla novi dom u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je Lidia već kao vrlo mlada zakoračila u prehrambenu industriju i počela ostvarivati prve uspjehe.   


konferencija7bonjour_ba

Emmyjem nagrađivana televizijska autorica, bestseler spisateljica i jedna od ključnih partnerica u širenju Eatalyja, svjetski poznatog talijanskog gastronomskog koncepta koji spaja tržište, restorane i škole kuhanja na jednom mjestu, u Rijeku dolazi inspirirati publiku svojom iznimnom životnom i profesionalnom pričom.

U karijeri Lidie Bastianich posebno mjesto zauzima poveznica s Julijom Child, jednom od najutjecajnijih kulinarskih figura 20. stoljeća, koja je među prvima prepoznala njezin talent.   

Julijin poziv da se pojavi u kultnom PBS-ovom showu postao je prekretnica koja je otvorila vrata Lidijinoj televizijskoj karijeri i označila početak dugogodišnjeg prijateljstva dviju ikona.   

Od unutarnjih borbi do globalne politike: žene koje otvaraju ključna pitanja

Women’s Weekend najavljuje još dvije iznimno utjecajne liderice impresivnih međunarodnih karijera. Među njima je žena koja je, poput Lidije Bastianich, svoj put gradila u Sjedinjenim Američkim Državama, pretvarajući novi početak u izniman uspjeh i globalni utjecaj.

Riječ je o Natahalie Rayes, ženi čiji se glas čuje daleko. Bivša veleposlanica SAD-a u Hrvatskoj i jedna od vodećih zagovornica osnaživanja žena, svoju je karijeru posvetila ženskom liderstvu, ravnopravnosti i stvaranju prilika za nove generacije djevojčica.   


konferencija1bonjour_ba

Na Women’s Weekendu podijelit će svoje putovanje u predavanju “From Immigrant to Ambassador – A Story of Resilience, Identity, and Purpose”, donoseći perspektivu žene koja je svoj put izgradila ustrajnošću i jasnom vizijom.   

Poznata po energiji, jasnoći i neumornoj borbi za demokraciju, ljudska prava i vidljivost žena, Rayes je razvila profesionalni put koji spaja diplomaciju, društveni utjecaj i hrabro vođenje. 

U Rijeku idućeg ožujka dolazi i Carolyn Cowan, britanska terapeutkinja, umjetnica i edukatorica.   


konferencija3bonjour_ba

Smatra se jednom od najprogresivnijih europskih stručnjakinja za žensko mentalno zdravlje, tjelesnost, seksualnost i iscjeljivanje traume, a njezin put, od svjetski priznate fotografkinje i modne ikone 80-ih i 90-ih do terapeutkinje koja danas pomaže tisućama žena, čini je zaista jedinstvenom.  

Spajajući psihoterapiju, duhovne prakse i beskompromisnu iskrenost, Carolyn Cowan će na četvrtom izdanju Women’s Weekenda otvoriti prostor za razgovore o tijelu, seksualnosti, granicama i iscjeljenju, temama koje su iznimno važne, a o kojima se rijetko javno govori.  

Iskustva koja nadahnjuju i festival koji raste iz godine u godinu  

Women’s Weekend ponovno će okupiti stotine sudionika, međunarodne uzvanike i publiku željnu novih znanja, ideja i poslovnih kontakata.   


konferencija10bonjour_ba

Tijekom četiri dana festival će spojiti inspiraciju, kreativnost, glazbu, umjetnost, networking i atmosferu koja ga je već učinila jednim od najznačajnijih regionalnih događaja posvećenih ženama.   


konferencija6bonjour_ba

Četvrto izdanje donijet će još dinamičniji tempo, nova iznenađenja i iskustva zbog kojih se publika iz godine u godinu vraća.

Više informacija, kao i specijalnu Black Week ponudu kotizacija, potražite na službenoj stranici festivala i društvenim mrežama.      

Vidimo se u Rijeci, od 5. do 8. ožujka 2026.!

Foto: PR  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!