TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.8.2019.
Proteklih sedam dana Sarajevo je bilo mjesto susreta, druženja i uživanja u sjajnim filmskim naslovima.
Ovogodišnje jubilarno izdanje festivala ugostilo je rekordan broj filmova, njih čak 270, u 18 različitih programa iz 56 zemalja, od čega je 68 imalo svjetsku, a 12 međunarodnu premijeru.
Sinoć je svečanom dodjelom nagrada u Narodnom pozorištu i zatvoreno 25. izdanje Sarajevo Film Festivala, a film bh.redateljice Ene Sendijarević 'Take Me Somewhere Nice' je osvojio nagradu za najbolji Igrani film. Dodjeli nagrada prethodio je crveni tepih kojim su se uz članove žirija ovogodišnjeg Festivala, brojne glumice i glumce, redateljice i redatelje, prošetala i poznata imena iz regije.
Predsjednik žirija Takmičarski program-igrani film, uspješan i nagrađivan redatelj Ruben Östlund je među prvima pozdravio brojne okupljene novinare ispred pozorišta, a na crvenom tepihu su mu se pridružili i ostali članovi žirija: Bero Beyer, Funa Maduka, Jovana Stojiljković i Teona Strugar Mitevska.

Bero Beyer, Jovana Stojiljković, Ruben Östlund, Teona Strugar Mitevska i Funa Maduka
Poznata filmska autorica Funa Maduka je ponovno birala kreaciju u potpisu bh.dizajnerica Emine Hodžić Adilović i Nermine Hodžić, točnije Kaftan Studija. Njihov dizajn nosila je i četvrtu večer Festivala. Duga ljubičasta haljina izrađena od prekrasne lepršave svile je u donjem dijelu dodatno obogaćena tilom u plavoj boji koji kreira zanimljiv color block efekt duž cijele suknje. Element iznenađenja dolazi na leđima kroz upečatljivu igru plavog materijala u gornjem dijelu i dvobojne suknje.

Funa Maduka
Jovana Stojiljković, glumica iz Srbije i ovogodišnja članica žirija također je birala dizajn bh.brenda Kaftan Studio. Za zatvaranje Festivala odjenula je elegantnu kombinaciju duge suknje u boji pudera te bluze koju krasi zanimljiv metalik uzorak koji daje dodatnu notu glamura cjelokupnom looku. Profinjeno izdanje naglasila je odličnom torbicom s perjem u boji bjelokosti.

Jovana Stojiljković
Ekipa filma 'Sin' koji je i otvorio ovogodišnje izdanje Festivala, također je bila među gostima posljednje večeri Festivala.

Snežana Bogdanović i Uliks Fehmiu

Lidija Kordić i Dino Bajović
Amila Terzimehić je izgledala elegantno u haljini na jedno rame u boji pijeska ležernog kroja, kojoj zanimljivu siluetu kreira upravo tanki pojas oko struka u nijansi haljine. Sofisticirana kreacija ima i suptilan izrez u donjem dijelu, dok su nabori koji prate rukav cijeloj priči dali dodatnu profinjenost. Clutch torbicu u metalik nijansi i viseće naušnice upotpunili su njen look.

Amila Terzimehić

Amila Terzimehić i Srđan Marković
Još kada smo zavirili na probu Marko Feher kreacije koju je sinoć nosila Martina Saira, znali smo da nas na crvenom tepihu čeka jedan upečatljiv look koji će istovremeno spajati avangardu i eleganciju. Martina je izgledala jako stylish u dugom crnom kombinezonu uz koji je stilizirala Gucci cipele u nijansama crne i bijele.
Kombinezon sa svakim pokretom kreira novu zanimljivu siluetu zahvaljujući činjenici da je izrađen od nekoliko metara materijala koji daje trodimenzionalnost, lepršavost i upečatljivost kreaciji. Frizer Ensar Dervišbegović je Martininu kosu začešljao unatrag, kako bi kreacija još više došla do izražaja, zajedno uz makeup koji naglasak stavlja na sjenilo u boji koji potpisuje Renata Ponjević.
Zasigurno, jedno od hrabrijih i odvažnijih izdanja na crvenom tepihu ove godine.


Martina Saira
Modni odabir poznate glumice iz Hrvatske, Judite Franković Brdar i dame koja je prošle godine bila i u žiriju Takmičarskog programa na Festivalu, bila je Kaftan Studio haljina u Pantone it boji godine – coral living, koja je odlično pristajala glumici. I za prošlogodišnje zatvaranje Festivala, Judita je birala dizajn ovog omiljenog bh.brenda te ne iznenađuje što se njihova modna suradnja nastavila i ove godine, a vjerujemo da će se nastaviti i kroz brojne naredne. Haljini profinjenog kroja je dizajnerski pečat dan uz cvjetne aplikacije smještene duž rukava. Clutch torbica i ruž u boji haljine zaokružili su ovaj elegantan look.

Judita Franković Brdar
Bh. glumica Alena Džebo je za posljednji red carpet Festivala birala haljinu domaćeg brenda HAAD uz koju je birala naušnice Werkstatt studija. Haljinu u maslinasto zelenim tonovima jednostavnog kroja odlično su naglasile naušnice u boji zlata te kosa stilizirana u visoku pundžu. Crna clutch torbica i manikura u crnoj boji zaokružili su njeno izdanje.

Alena Džebo
Tirkizna haljina na jedno rame bila je odabir voditeljice Maje Čengić Miralem za posljednju večer Festivala. Voditeljica je uz Jasna Hadžimehmedović Bekrić haljinu koju krasi i plašt u gornjem dijelu haljine kosu stilizirala u visoku pundžu i birala decentne viseće naušnice.

Maja Čengić Miralem
Voditelj Haris Bilalović je izgledao elegantno u tamno plavom odijelu uz koje je stilizirao elegantnu leptir mašne i crne cipele. Modno usklađeni Maja i Haris još jednom su bili zaslužni za odličnu atmosferu na crvenom tepihu gdje su na prepoznatljiv i šarmantan način dočekali goste zadnje večeri.


Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović
Modne odabire ostalih gostiju 7.večeri Sarajevo Film Festivala donosimo kroz fotografije u nastavku.

Alisa Čajić

Aleksandra Dojčinović

Samra Menzilović Ćatić

Andrea Aković, Nadia Cvitanović i Nadine Mičić

Elma Tataragić uz pratnju

Sabina Ćudić i Alban Ukaj

Amina Kučuk









TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!