TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.8.2019.
Proteklih sedam dana Sarajevo je bilo mjesto susreta, druženja i uživanja u sjajnim filmskim naslovima.
Ovogodišnje jubilarno izdanje festivala ugostilo je rekordan broj filmova, njih čak 270, u 18 različitih programa iz 56 zemalja, od čega je 68 imalo svjetsku, a 12 međunarodnu premijeru.
Sinoć je svečanom dodjelom nagrada u Narodnom pozorištu i zatvoreno 25. izdanje Sarajevo Film Festivala, a film bh.redateljice Ene Sendijarević 'Take Me Somewhere Nice' je osvojio nagradu za najbolji Igrani film. Dodjeli nagrada prethodio je crveni tepih kojim su se uz članove žirija ovogodišnjeg Festivala, brojne glumice i glumce, redateljice i redatelje, prošetala i poznata imena iz regije.
Predsjednik žirija Takmičarski program-igrani film, uspješan i nagrađivan redatelj Ruben Östlund je među prvima pozdravio brojne okupljene novinare ispred pozorišta, a na crvenom tepihu su mu se pridružili i ostali članovi žirija: Bero Beyer, Funa Maduka, Jovana Stojiljković i Teona Strugar Mitevska.

Bero Beyer, Jovana Stojiljković, Ruben Östlund, Teona Strugar Mitevska i Funa Maduka
Poznata filmska autorica Funa Maduka je ponovno birala kreaciju u potpisu bh.dizajnerica Emine Hodžić Adilović i Nermine Hodžić, točnije Kaftan Studija. Njihov dizajn nosila je i četvrtu večer Festivala. Duga ljubičasta haljina izrađena od prekrasne lepršave svile je u donjem dijelu dodatno obogaćena tilom u plavoj boji koji kreira zanimljiv color block efekt duž cijele suknje. Element iznenađenja dolazi na leđima kroz upečatljivu igru plavog materijala u gornjem dijelu i dvobojne suknje.

Funa Maduka
Jovana Stojiljković, glumica iz Srbije i ovogodišnja članica žirija također je birala dizajn bh.brenda Kaftan Studio. Za zatvaranje Festivala odjenula je elegantnu kombinaciju duge suknje u boji pudera te bluze koju krasi zanimljiv metalik uzorak koji daje dodatnu notu glamura cjelokupnom looku. Profinjeno izdanje naglasila je odličnom torbicom s perjem u boji bjelokosti.

Jovana Stojiljković
Ekipa filma 'Sin' koji je i otvorio ovogodišnje izdanje Festivala, također je bila među gostima posljednje večeri Festivala.

Snežana Bogdanović i Uliks Fehmiu

Lidija Kordić i Dino Bajović
Amila Terzimehić je izgledala elegantno u haljini na jedno rame u boji pijeska ležernog kroja, kojoj zanimljivu siluetu kreira upravo tanki pojas oko struka u nijansi haljine. Sofisticirana kreacija ima i suptilan izrez u donjem dijelu, dok su nabori koji prate rukav cijeloj priči dali dodatnu profinjenost. Clutch torbicu u metalik nijansi i viseće naušnice upotpunili su njen look.

Amila Terzimehić

Amila Terzimehić i Srđan Marković
Još kada smo zavirili na probu Marko Feher kreacije koju je sinoć nosila Martina Saira, znali smo da nas na crvenom tepihu čeka jedan upečatljiv look koji će istovremeno spajati avangardu i eleganciju. Martina je izgledala jako stylish u dugom crnom kombinezonu uz koji je stilizirala Gucci cipele u nijansama crne i bijele.
Kombinezon sa svakim pokretom kreira novu zanimljivu siluetu zahvaljujući činjenici da je izrađen od nekoliko metara materijala koji daje trodimenzionalnost, lepršavost i upečatljivost kreaciji. Frizer Ensar Dervišbegović je Martininu kosu začešljao unatrag, kako bi kreacija još više došla do izražaja, zajedno uz makeup koji naglasak stavlja na sjenilo u boji koji potpisuje Renata Ponjević.
Zasigurno, jedno od hrabrijih i odvažnijih izdanja na crvenom tepihu ove godine.


Martina Saira
Modni odabir poznate glumice iz Hrvatske, Judite Franković Brdar i dame koja je prošle godine bila i u žiriju Takmičarskog programa na Festivalu, bila je Kaftan Studio haljina u Pantone it boji godine – coral living, koja je odlično pristajala glumici. I za prošlogodišnje zatvaranje Festivala, Judita je birala dizajn ovog omiljenog bh.brenda te ne iznenađuje što se njihova modna suradnja nastavila i ove godine, a vjerujemo da će se nastaviti i kroz brojne naredne. Haljini profinjenog kroja je dizajnerski pečat dan uz cvjetne aplikacije smještene duž rukava. Clutch torbica i ruž u boji haljine zaokružili su ovaj elegantan look.

Judita Franković Brdar
Bh. glumica Alena Džebo je za posljednji red carpet Festivala birala haljinu domaćeg brenda HAAD uz koju je birala naušnice Werkstatt studija. Haljinu u maslinasto zelenim tonovima jednostavnog kroja odlično su naglasile naušnice u boji zlata te kosa stilizirana u visoku pundžu. Crna clutch torbica i manikura u crnoj boji zaokružili su njeno izdanje.

Alena Džebo
Tirkizna haljina na jedno rame bila je odabir voditeljice Maje Čengić Miralem za posljednju večer Festivala. Voditeljica je uz Jasna Hadžimehmedović Bekrić haljinu koju krasi i plašt u gornjem dijelu haljine kosu stilizirala u visoku pundžu i birala decentne viseće naušnice.

Maja Čengić Miralem
Voditelj Haris Bilalović je izgledao elegantno u tamno plavom odijelu uz koje je stilizirao elegantnu leptir mašne i crne cipele. Modno usklađeni Maja i Haris još jednom su bili zaslužni za odličnu atmosferu na crvenom tepihu gdje su na prepoznatljiv i šarmantan način dočekali goste zadnje večeri.


Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović
Modne odabire ostalih gostiju 7.večeri Sarajevo Film Festivala donosimo kroz fotografije u nastavku.

Alisa Čajić

Aleksandra Dojčinović

Samra Menzilović Ćatić

Andrea Aković, Nadia Cvitanović i Nadine Mičić

Elma Tataragić uz pratnju

Sabina Ćudić i Alban Ukaj

Amina Kučuk









TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!