TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.8.2018.
Svečana ceremonija dodjele nagrada sinoć je u Narodnom pozorištu okupila brojne ljubitelje filmske umjetnosti, koji su s nestrpljenjem iščekivali ime filma koji će ove godine doma kao vječnu uspomenu ponijeti jedno srce, nagradu 'Srce Sarajeva'. Nagrada je pripala filmu 'Aga' bugarskog redatelja Milka Lazarova. Tijekom 24. izdanja SFF-a, publika je uistinu uživala u brojnim svjetskim i regionaln
Gosti crvenog tepiha bili su upravo članovi žirija 'Takmičarski program – igrani film', koji su sjajno raspoloženi još jednom pozdravili medije i članove organizacijskog tima Sarajevo Film Festivala.

Jedna od članica žirija, hrvatska glumica Judita Franković Brdar je za posljednju večer na crvenom tepihu Festivala birala romantičnu i efektnu color block haljinu koju potpisuje Kaftan studio.
Dugoj ljubičastoj haljini dana je dinamičnost materijalom u boji fuksije koji je na samom dnu ukrašen popularnim detaljem – volanima. Zabavna igra materijalima dala je dodatnu volumeniziranost cijeloj kreaciji, dok je decentan remen u području struka naglasio siluetu glumice. Kako bi haljina bila u fokusu, Judita je kosu podignula u opuštenu pundžu, te od modnih detalja birala clutch torbicu.


I selektorica Takmičarskog programa Sarajevo Film Festivala, Elma Tataragić, također je birala haljinu čiji dizajn potpisuje Kaftan Studio. Silueta haljine naglašena je upravo prozirnim materijalom u donjem djelu suknje, koji joj je dao lepršavost i glamurozan prizvuk. Decentni lančić, jednostavna frizura i omiljeni crveni ruž zaokružili su njeno izdanje.


Među gostima na crvenom tepihu Festivala bili su i redatelj Danis Tanović i njegova supruga Maelys de Rudder Tanović. Maelys je, baš kao i za crveni tepih na otvorenju Sarajevo Film Festivala, birala haljinu u potpisu dizajnerice Belme Tvico. Grafički uzorci koji se protežu niz cijelu haljinu dali su jednostavnom kroju haljine raskošniji izgled, a neodoljiv spoj uzoraka i boja Maelys je dodatno naglasila narančastom cluch torbicom koja je uravnotežila cijelo izdanje.

Naravno, posljednja večer na crvenom tepihu SFF-a nezamisliva je i bez već sada tradicionalnog voditeljskog para, Maje Čengić i Dejana Kukrića. Maja je također birala crvenu kreaciju - haljinu na preklop koja je u gornjem djelu ukrašena detaljima u obliku pletenice, dok je donji dio haljine popraćen izrezom. Dejan je birao elegantno odijelo – crne hlače i plavi sako, koje je naglasio leptir mašnom u boji.



U dizajnu Belme Tvico Stambol smo vidjeli i Amelu Radan. Amela je birala dugu ženstvenu haljinu otvorenih ramena u nude tonovima, kojoj je glamurozan prizvuk dan šljokičastim ukrasima duž cijele kreacije. Podignuta frizura, decentne naušnice s biserima i clutch torbica zaokružili su njeno elegantno red carpet izdanje.

Ostale kreacije koje smo imali priliku vidjeti sinoć na zatvaranju Sarajevo Film Festivala pogledajte u nastavku.


Veselimo se novim festivalskim pričama i na 25.izdanju Sarajevo Film Festivala.
Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!