TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.8.2018.

Svečana ceremonija dodjele nagrada sinoć je u Narodnom pozorištu okupila brojne ljubitelje filmske umjetnosti, koji su s nestrpljenjem iščekivali ime filma koji će ove godine doma kao vječnu uspomenu ponijeti jedno srce, nagradu 'Srce Sarajeva'. Nagrada je pripala filmu 'Aga' bugarskog redatelja Milka Lazarova. Tijekom 24. izdanja SFF-a, publika je uistinu uživala u brojnim svjetskim i regionaln

Gosti crvenog tepiha bili su upravo članovi žirija 'Takmičarski program – igrani film', koji su sjajno raspoloženi još jednom pozdravili medije i članove organizacijskog tima Sarajevo Film Festivala.


39397684 1781495131888028 753114707103055872 n

Jedna od članica žirija, hrvatska glumica Judita Franković Brdar je za posljednju večer na crvenom tepihu Festivala birala romantičnu i efektnu color block haljinu koju potpisuje Kaftan studio.
Dugoj ljubičastoj haljini dana je dinamičnost materijalom u boji fuksije koji je na samom dnu ukrašen popularnim detaljem – volanima. Zabavna igra materijalima dala je dodatnu volumeniziranost cijeloj kreaciji, dok je decentan remen u području struka naglasio siluetu glumice. Kako bi haljina bila u fokusu, Judita je kosu podignula u opuštenu pundžu, te od modnih detalja birala clutch torbicu.

39506256 260722644551619 423588589767491584 n

BX0A5179

I selektorica Takmičarskog programa Sarajevo Film Festivala, Elma Tataragić, također je birala haljinu čiji dizajn potpisuje Kaftan Studio. Silueta haljine naglašena je upravo prozirnim materijalom u donjem djelu suknje, koji joj je dao lepršavost i glamurozan prizvuk. Decentni lančić, jednostavna frizura i omiljeni crveni ruž zaokružili su njeno izdanje.

elma 1

elma 2

Među gostima na crvenom tepihu Festivala bili su i redatelj Danis Tanović i njegova supruga Maelys de Rudder Tanović. Maelys je, baš kao i za crveni tepih na otvorenju Sarajevo Film Festivala, birala haljinu u potpisu dizajnerice Belme Tvico. Grafički uzorci koji se protežu niz cijelu haljinu dali su jednostavnom kroju haljine raskošniji izgled, a neodoljiv spoj uzoraka i boja Maelys je dodatno naglasila narančastom cluch torbicom koja je uravnotežila cijelo izdanje.

IMG 2364

Naravno, posljednja večer na crvenom tepihu SFF-a nezamisliva je i bez već sada tradicionalnog voditeljskog para, Maje Čengić i Dejana Kukrića. Maja je također birala crvenu kreaciju - haljinu na preklop koja je u gornjem djelu ukrašena detaljima u obliku pletenice, dok je donji dio haljine popraćen izrezom. Dejan je birao elegantno odijelo – crne hlače i plavi sako, koje je naglasio leptir mašnom u boji.

IMG 2456

IMG 2465

IMG 2471

IMG 2483 

U dizajnu Belme Tvico Stambol smo vidjeli i Amelu Radan. Amela je birala dugu ženstvenu haljinu otvorenih ramena u nude tonovima, kojoj je glamurozan prizvuk dan šljokičastim ukrasima duž cijele kreacije. Podignuta frizura, decentne naušnice s biserima i clutch torbica zaokružili su njeno elegantno red carpet izdanje.

IMG 2374

 

Ostale kreacije koje smo imali priliku vidjeti sinoć na zatvaranju Sarajevo Film Festivala pogledajte u nastavku.

IMG 2216

IMG 2259

 

 

Veselimo se novim festivalskim pričama i na 25.izdanju Sarajevo Film Festivala.

Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!