TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.5.2017.
Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. 6. u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje službeni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.
Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.
Paul Coleman jeDirector of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenario: potrošaču emitujete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite sa display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizovani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buyinga.
Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.
Pored zvijezda predavača, učesnici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Viber-a, Google-ovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.
Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: @jazzbecker.dj
Ako ste ikada maštali o mjestu gdje možete testirati viralni brow gel, u isto vrijeme pronaći holy grail za kosu, a onda još i uhvatiti najnovije trendove direktno s beauty scene imamo vijest za vas.
Alexandar Cosmetics je otvorio novu poslovnicu na Ilidži, tačno na adresi Dr. Mustafe Pintola 23, mjesto gdje se osjećate kao da ste u backstageu nekog modnog showa, ali s realnim cijenama i policama koje mame na isprobavanje svega.
Beauty report: šta prvo staviti u korpu? Bilo da ste zaljubljeni u makeup rituale, njegujete svaki pramen kose kao trofej ili jednostavno volite zaviriti među beauty novitete ova adresa je nova polazna tačka.
Foto: @rocioespada
Ponuda uključuje sve od profesionalnih brendova koje koriste vizažisti, do proizvoda za svakodnevnu upotrebu kod kuće, koji vam jutarnju rutinu pretvaraju u mini spa doživljaj.
Kako se ne biste izgubili među policama punim bestselera i mirisnih favorita, za vas smo napravili mali vodič kroz must-have proizvode koji se prvi ubacuju u korpu.
NYX: obrve ne smiju biti dosadne
Ovaj brend je bukvalno makeup darling cijele beauty zajednice. U ponudi su i njihovi bestseleri koje obožavaju influenserice i profesionalci:
Bare With Me Serum Concealer : kad hoćete korektor koji ne vrišti "nosim šminku", već nježno šapuće "imam dobar san i dobru kožu".
The Face Glue Primer: zamislite ljepilo za makeup koje ne uništava kožu. Šminka se ne pomjera.
HASK: tajna zdrave kose koja miriše kao da ste u LA-u
Zaboravite na loše dane za kosu. HASK je tu s formulama koje nemaju sulfat, paraben, ni druge thumbs down dodatke, ali zato imaju efekat “kosa za reklamu”.
Curl Care krema: definiše kovrče, dodaje volumen, a vi dobijete komplimente. Osvojila je nagradu i na “Grazia Best of Beauty 2024” i to nije mala stvar.
Argan Oil kolekcija: za one dane kada je kosa rekla "neću više s tobom".
Keratin ulje: kad joj treba spa tretman bez odlaska kod frizera.
Zašto trebate posjetiti?
Zato što više ne morate tražiti online, čekati isporuku i nadati se da ste pogodili nijansu. Ovdje sve možete isprobati, pitati, porediti i uživati u svakom beauty momentu. Bilo da ste u potrazi za ozbiljnom njegom, makeup pojačanjima ili jednostavno volite da istražujete nove proizvode nova poslovnica Alexandar Cosmetics na Ilidži je mjesto koje se stavlja na listu prioriteta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!