TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.5.2017.
Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. 6. u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje službeni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.
Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.
Paul Coleman jeDirector of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenario: potrošaču emitujete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite sa display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizovani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buyinga.
Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.
Pored zvijezda predavača, učesnici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Viber-a, Google-ovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.
Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.
TEKST: Bonjour.ba
U kuhinji često nastaju i najljepše i najnepredvidivije priče. Svi znamo onaj trenutak kada deseti put pokušavamo izravnati šlag, a on i dalje živi svoj život. Jer, koliko god se trudili, ponekad nam kuhinja pošalje jasnu poruku: izgled neće uvijek slušati, ali okus, on je već na našoj strani.

Upravo tu filozofiju Dolcela decenijama gradi u svojim proizvodima i olakšava slatke rituale brzim, provjerenim miksovima i okusima na koje se možemo osloniti.
Zato je Bonjour.ba, zajedno s Dolcelom, okupio malu grupu učesnica na radionici dekoracije torti kako bismo pokazali da slastice nisu samo rezultat, nego i proces u kojem kreativnost pronalazi svoj put.




Nakon kratkog upoznavanja i prvih osmijeha, učesnice su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba, i Haris Arnautović, direktor marketinga Podravke BiH.


Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH
Prije same radionice, učesnice su ispunile kratki upitnik, mali ritual koji ih je povezao s najdražim uspomenama iz djetinjstva, ukusima koje su voljele i slasticama koje ih prate godinama. Bio je to nježan uvod u sve što će tek nastati…





Radionicu je vodila Ivana Divljan, čiji je pristup učinio da sve izgleda jednostavno, čak i onima koje šlag inače drži “taocima”. Umjesto uputa koje se moraju slijediti do slova, dala je slobodu da se isprobava, istražuje, miješa i mijenja baš onako kako kuhinja zna biti kada zaboravimo na stroga pravila.



Vrlo brzo nastao je poznati slatki flow. Kecelje su se zavezale, krema je išla svojim putem, ukrasi svojim, a torte su postajale male verzije onih koji ih prave.

Uz pet prijavljenih čitateljica, radionici su se pridružile i Dolcela ambasadorice Naida Kadić Klico, Maja Topčagić i Ena Avdić čija prisutnost uvijek unese onu laganu, inspirativnu energiju zbog koje se prostor osjeti toplijim.






Atmosfera se spontano pretvorila u prijateljsko druženje: savjeti su prelijetali preko stola, a poneki “ups” trenutak pretvarao se u najšarmantniji dio dekoracije.




U tim malim scenama najjasnije se osjetila poruka kampanje “Jedino za izgled ne možemo garantirati” jer sve ono što se ne vidi na fotografijama, od raspoloženja do topline u prostoru, bilo je već savršeno.




Najljepši trenutak radionice nastao je onog časa kada su svi već zaboravili da prave tortu, a počeli da stvaraju nešto što nosi njihov potpuni, mali potpis. Boje su se miješale, ideje mijenjale iz minute u minutu, Ivana se smješkala dok je obilazila radne stolove, a svaki komentar bio je više ohrabrenje nego instrukcija.



Nije bilo tačnog načina, nije bilo pogrešnog poteza. Bilo je samo: “Hajde da vidimo šta će ispasti.” Upravo u tome je ležala čar ove radionice. A sve su bile preukusne jer okusu se vjeruje. Izgledu… pa, tu Dolcela ionako nikad ne garantira.







A onda… trenutak iznenađenja. U svakoj Dolcela kutiji gdje su se pakovale slastice nalazila se fotografija iz djetinjstva koju su nam učesnice prethodno poslale, kao i kartica s pitanjem: „Koja je tvoja želja za 2026. godinu?“



Uz malu svijeću i tihi dogovor da je zajednički puhnemo, prostor je na trenutak postao podsjetnik na to da slastice prate naše priče puno duže nego što mislimo.



Ovaj događaj nas je još jednom podsjetio na suštinu Dolcela kampanje: ne garantiramo izgled, ali garantiramo trenutke koji se pamte. I baš zato svaka torta koja je tog jutra nastala ima svoju priču, ne savršenu, nego stvarnu.



Nakon što su tortice dobile svoje finalne dekoracije, najviše pitanja vrtjelo se oko jedne stvari: koja je to baza koja sve drži zajedno?

Zato dijelimo jednostavnu verziju recepta inspirisanog radionicom, onog koji daje strukturu, ali ostavlja puno prostora za improvizaciju.
SASTOJCI:
Za kore:
- Jaja
- Šećer
- Brašno
Za kremu:
- Dolcela puding vanilija, skuhan u mlijeku
- Šećer
- Dolcela Gussnel za dodatnu stabilnost i podatnost
Za dekoraciju:
- Dolcela šlag krema vanilija (ili neki drugi okus po želji)
- Ukrasi po želji
PRIPREMA:
Ispecite jednostavnu koru i izrežite je u krugove. Skuhajte Dolcela puding vanilija ili koji volite, dodajte šećer i Dolcela Gussnel kako biste dobili glatku, stabilnu kremu. Složite mini tortice: kora - krema - kora. Završite šlagom.

Recept je jednostavan, brz i zahvalan za sve koji vole kreativni proces više od savršene linije šlaga.
Bonus savjeti: Ako volite varijacije, puding od vanilije lako možete zamijeniti Dolcela pudingom čokolada, a dekoraciju napraviti sa Dolcela šlag pjenom (Dolcela šlag priprema sa vodom) ili Dolcela šlag kremom koju volite: Dolcela šlag krema čokolada, karamela, jagoda ili nugat i pustite da upravo okus odluči kakav će biti izgled.


Za brzu, bogatu podlogu tu su i Dolcela Chocolate Muffins ili Dolcela Lava Muffins, mješavine koje su idealne kad želite efektnu tortu bez dugog pripremanja. Sve su to male prečice koje daju više prostora kreativnosti.

Inspiraciju ste, vjerujemo, već pronašli. Šlag, puding, ukrase i miksove birate sami. A rezultat? Ma šta god ispalo, bit će vaša Dolcela kreativna priča, ukusna i zanimljiva.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!