TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.5.2017.

Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. 6. u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje službeni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.

Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.

Paul Coleman jeDirector of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenario: potrošaču emitujete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite sa display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizovani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buyinga.

Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.

Pored zvijezda predavača, učesnici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Viber-a, Google-ovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.


Bonjour

Zašto je Sarajevo sinoć izgledalo drugačije pod svjetlima? Pogled iz prvog reda.

TEKST: Bonjour.ba

Zašto je Sarajevo sinoć izgledalo drugačije pod svjetlima? Pogled iz prvog reda. Zašto je Sarajevo sinoć izgledalo drugačije pod svjetlima? Pogled iz prvog reda.

U svijetu uređenja enterijera postoji jedna dilema koja se stalno vraća: kako pronaći rasvjetu koja neće biti samo lijep detalj, nego dio rješenja koje mijenja funkciju, atmosferu i doživljaj prostora? Većina ljudi se izgubi između stilova, brendova i tehničkih zahtjeva i upravo tu nastaje stvarni izazov.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-1

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-116-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-117-bonjour-ba


M Rasvjeta taj izazov pretvara u proces koji je mnogo jednostavniji i, što je još važnije, personaliziran. Od prvog dana, od kada su sestre Amina Malagić Šukalo i Edina Malagić pokrenule priču koja spaja dizajn, stručnost i žensku energiju, ideja je bila jasna: kupovina rasvjete ne smije biti brz izbor, nego iskustvo koje vodi do rješenja prilagođenog svakom enterijeru i svakoj osobi.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-2-bonjour-ba

 Amina Malagić Šukalo  
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5-bonjour-ba

 Edina Malagić


Kroz godine su u BiH donijeli neke od najpoznatijih svjetskih brendova rasvjete, uključujući Slamp, Luceplan, Flos, Nemo Lighting, Nordlux, Zambelis, Viokef i mnoge druge čime su domaću scenu približili globalnim standardima.

Zato njihov salon nije zamišljen kao klasična prodavnica, nego kao prostor u kojem se projekti prolaze 1 na 1, uz podršku arhitektice Samre Memić Demirović i tima elektroinžinjera koji stoje iza stručnog projektovanja, fotometrijskih analiza i sistema „ključ u ruke”.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-3-bonjour-ba

Samra Memić Demirović   
 

Event “Let’s glow together” bio je upravo ta filozofija prikazana uživo.

Amina i Edina su se obratile gostima uz kratku zahvalnicu, podsjećajući da svaki projekat, od privatnih domova do velikih hotela i javnih prostora, počinje istim korakom, a to je dobrim razumijevanjem svjetla.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-112-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-113-bonjour-ba


Kawa je ove večeri imala atmosferu koja je rasla iz minute u minutu: toplo osvjetljenje, pažljivo odabrani kutovi, tihi žamor i energija ljudi koji vole prostor jednako koliko i posao kojim se bave. 

Nordlux prezentacija otvorila je priče o savremenim enterijerima, dok je glow corner postao spontano okupljalište. Tu su se smjenjivali osmijesi, fotografije i komentari o tome kako svjetlo u pravom trenutku mijenja cijelu percepciju prostora.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-52-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-53-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-54-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-55-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-56-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-57-bonjour-ba


Signature kokteli, kreirani posebno za ovu noć, nosili su sličan potpis: lagani, estetski dotjerani, savršeni za atmosferu koja ne žuri. DJ je pratio ritam događaja nenametljivo, ostavljajući prostor da razgovori vode glavnu riječ. 


m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-59-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-61-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-50-bonjour-ba
 

Arhitekti, dizajneri i partneri s kojima M Rasvjeta godinama gradi projekte, od privatnih vila do hotela, restorana i javnih prostora, ispunili su prostor pričama iz prakse. U kratkim Q&A trenucima, vodeći arhitektonski studiji za Bonjour.ba odgovorili su na pitanja koja će mnoge inspirirati.
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-228-bonjour-ba
 

Jean Louis iz Nordlux tima istakao je koliko je važno graditi saradnje koje nadilaze klasično partnerstvo. Kao brend koji dolazi iz Danske, naglašava da: “Naša snaga je u pronalasku lokalnih heroja partnera koji su veoma jaki na lokalnom tržištu. Smatramo da je ovo savršen početak za nas da razvijemo naše ime, brend i proizvode. Među nama postoji prijateljstvo i poštovanje.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-108-bonjour-ba


Blanka Dujić iz studija ARTERIOR ispričala nam je kako u njenim projektima postoji jedan jednostavan princip: pravi kutak postane omiljeni tek kada ga obasja svjetlo koje ima karakter. Pitali smo je koje svjetlo to najbrže postigne, a njen odgovor je bio: "LED traka na pravom mjestu.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-105-bonjour-ba

Blanka Dujić  
 

U razgovoru s Belindom Pušić iz Belinda Design saznali smo koji bi komad M Rasvjete ponijela kući odmah te večeri i odgovor je bio jednako iskren koliko i estetski očekivan: “Glossy, to je stolna lampa u pink varijanti.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-106-bonjour-ba

 Belinda Pušić  
 

Govoreći o rasvjeti koja pravi najveću razliku, Nermina Zagora nas je podsjetila na jednu važnu stvar da enterijere, baš kao i ljude, pamtimo po osjećaju koji u nama izazovu. Upravo tu, kaže, rasvjeta ima ključnu ulogu: “Još bolje je ukoliko rasvjetna tijela imaju tu mogućnost da se njihova temperatura, odnosno boja, podešava kroz dizajn rasvjete i mi možemo transformirati jedan tipični prostor i dati mu više karaktera i više atmosfera.”
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-103-bonjour-ba

Nermina Zagora  
 

Kada je riječ o trendovima, upravo je tim M Rasvjete bio onaj čije smo mišljenje posebno željeli čuti. Pitali smo ih šta u 2026. odlazi u veliko “NE”, a šta će obilježiti novo “DA” u rasvjeti. 

Samra Memić Demirović: "U 2026. godini što se tiče trendova napuštamo hladnu boju svjetla i nametljive oblike rasvjetnih tijela. Veliko "da" su prirodni materijali, najviše kamen, travertin i alabaster. Na velika vrata se u 2026. godini vraća i srebrna finitura rasvjetnih tijela."
 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-100-bonjour-ba

Samra Memić Demirović  
 

Razgovor smo zaključili pitanjem koje najbolje otkriva njihovu filozofiju: šta je to najvažnije što žele da svi znaju o dobroj rasvjeti? Odgovor je bio onaj koji dolazi iz iskustva, terena i stotina realizovanih projekata, onaj koji mijenja način na koji posmatramo prostor: “Rasvjeta uopće nije detalj u prostoru, ona je ključni element koji oblikuje funkcionalnost i atmosferu svakog prostora.”

 

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5205-bonjour-ba


Večer “Let’s glow together” završila je upravo onako kako je i počela… razgovorima, idejama i svjetlom koje je u Kawi stvaralo male trenutke koji ostaju zapamćeni. U opuštenoj atmosferi, uz koktele i muziku, postalo je jasno zašto M Rasvjeta godinama gradi povjerenje arhitekata, dizajnera i klijenata širom BiH.


m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-200-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-202-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-203-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-204-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-206-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5203-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-208-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-211-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-217-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-215-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-219-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-223-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-216-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-221-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-222-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-226-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-230-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-227-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-224-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-225-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-233-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5208-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-5209-bonjour-ba

m-rasvjeta-event-kawa-lets-glow-together-goody-10


Ovaj event nije bio klasično predstavljanje brenda, nego pokazna vježba njihove filozofije: da svaka prostorija ima potencijal, da se rješenja ne kopiraju nego stvaraju i da dobra rasvjeta nije dodatak već vrlo često srce ambijenta.


Ovaj sadržaj je nastao u saradnji sa M Rasvjeta

Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Fotografije: PR
Video: Ervin Golubović za Bonjour.ba
Montaža: Marko Jovančić za Bonjour.ba
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!