TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.5.2017.
Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. 6. u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje službeni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.
Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.
Paul Coleman jeDirector of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenario: potrošaču emitujete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite sa display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizovani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buyinga.
Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.
Pored zvijezda predavača, učesnici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Viber-a, Google-ovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.
Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.
TEKST: Ada Ćeremida
Oktobar završava u punom ritmu, Sarajevo je spremno za vikend u kojem se teatar, muzika i maskenbali stapaju u jedan zajednički puls.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje — one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Ovaj vikend grad diše između umjetnosti i zabave: od izložbi koje slave generacije stvaralaca do plesnih podija koji čekaju prve maske i prve ritmove.
8 događaja posljednjeg oktobarskog vikenda:
Na mapi su i oni prostori koje volimo upravo zbog toga što iznenade od Jazzbine do Historijskog muzeja. Ako tražite razlog da ostanete u gradu, ne brinite, ovog puta Sarajevo je samo jedan veliki kostimirani performans.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Historijski muzej BiH: „Naša žena“ – priče o snazi i naslijeđu
U petak, 31. oktobra u 19 sati, Historijski muzej BiH otvara izložbu „Naša žena“, posvećenu ženskom naslijeđu, sjećanju i ulozi u očuvanju mira.
Izložba, realizovana u saradnji s UN Women BiH, kroz fotografije i svjedočanstva povezuje prošlost i sadašnjost, stvarajući prostor za dijalog o identitetu, dostojanstvu i istoriji koja se prepisuje glasom žena.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvorili su vrata samostalnoj izložbi Mirze Čizmića i Adnana Šopovića do 31. oktobra, pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti: „Ples noći“
U istom terminu, Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti otvara izložbu studenata Akademije likovnih umjetnosti pod nazivom „Ples noći“.
Kroz slikarstvo, grafiku i kiparstvo, mladi autori oživljavaju motive tame, plesa i maski, stvarajući atmosferu koja spaja klasični izraz s duhom Noći vještica. Ulaz je slobodan, a izložba traje do 7. novembra.
The Haunted Warehouse 2: Matinée u hangaru Automehanike
Za one koji žele nešto drugačije, Matinée ekipa vraća se s drugim izdanjem „The Haunted Warehouse“, smještenim u hangaru Automehanike.
Uz setove Alaina, Coema, Eele, Not Yet i 2odd-a, noć traje do ranih sati, a dekori brišu granicu između performansa i elektronskog spektakla.
Najbolji kostim osvaja 1.000 KM i mnogo više od toga: status legende večeri.
Jazzbina Halloween Tribute: Chainsaw Eaters sviraju Ramones
Za ljubitelje živog zvuka, Jazzbina (Maršala Tita 38) u petak, 31. oktobra, donosi Ramones tribute bend „Chainsaw Eaters“ iz Banjaluke.
Ulaz je besplatan, atmosfera garantovana, a punk duh vraća Sarajevo u energiju sedamdesetih – tamo gdje je sve počelo.
Noć vještica u Meeting Pointu
Meeting Point i Akademija scenskih umjetnosti organizuju Halloween party s početkom u 18:00, uz projekciju filma „Sinners“ u 20:00.
Očekuje vas spoj filma, muzike i performansa u prepoznatljivoj atmosferi kina koje svaka generacija Sarajlija zove svojim.
Ako tražite nešto između alternativnog i filmskog, ovo je pravi izbor.
Kino Bosna: Kappadolle Halloween Party
Kino Bosna 31. oktobra ponovo postaje epicentar maskirane energije. Kappadolle ekipa, uz DJ-eve Mr. Rager, NjobeX i Mr. Rejdžer, vodi najživlju Halloween zabavu u gradu.
Nagrade za najbolje kostime i posebno uređen prostor čine ovaj party nezaobilaznim mjestom za ljubitelje ritma RnB-a, trapa i urbane scene.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!