TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.5.2017.

Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. 6. u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje službeni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.

Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.

Paul Coleman jeDirector of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenario: potrošaču emitujete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite sa display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizovani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buyinga.

Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.

Pored zvijezda predavača, učesnici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Viber-a, Google-ovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.


Bonjour

Ako još niste pronašli 'onu' haljinu sa storyja - evo 6 novih još boljih

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Ako još niste pronašli 'onu' haljinu sa storyja - evo 6 novih još boljih Ako još niste pronašli 'onu' haljinu sa storyja - evo 6 novih još boljih

Postoji ta jedna haljina. Svake sezone druga boja, druga šara, ali osjećaj? Nepogrešivo isti jer je lepršava, ženstvena, kao da ste u romantičnom filmu snimljenom negdje između toskanskih brežuljaka i španske obale.

Ove sezone, to je žuta maxi haljina u cvjetnom printu, s neodoljivim "sunshine meets vintage" šarmom.

 

 

Tkanina koja pleše oko nogu, kroj koji grli siluetu taman koliko treba, i print koji podsjeća na analogne fotografije iz porodičnih albuma. Znate, one sa smijehom, lavandom i sladoledima u ruci.

Ovaj stil haljine već je godinama simbol ljetnog minimalizma s dozom grandioznosti. Stvar je u tom savršenom spoju: prozračnog šifona, A kroja s godetima i nježnih naramenica koje dozvoljavaju suncu da vas pomiluje po ramenima. Da, idealna je i za vjenčanja.

 

 

Zašto je baš ova silueta toliko popularna?

  • Prilagođava se svakoj figuri – zahvaljujući godetima i laganom padu, daje liniji tijela onu filmsku siluetu bez stezanja.

  • Idealna za sve prilike – od plaže do vjenčanja uz more. Uz ravne sandale ili zlatne platforme, jednako funkcioniše.

  • Fotografije u pokretu? Bez greške. Tkanina stvara efekat 'wow' čak i kada samo šetate po makadamu do plaže.

 

maxi_haljina_2_bonjour_ba
Foto: @samira.sfiii

 

Gdje pronaći slične haljine sada?

Iako je originalni viralni model već neko vrijeme "sold out", mnogi high street brendovi inspirisani su ovom estetikom. Tražite:

  • žute tonove s retro cvjetnim printom

  • lagani šifon ili viskozu

  • detalje poput tankih naramenica i širokog kroja.

Konkretni modeli? 

Sunset swirl haljina: Maxi dužina, tanke naramenice, lagani pad tkanine i akvarelni print čine ovu haljinu idealnom alternativom za sve koji su propustili viralni model. Bonus? Dolazi s elegantnim šal-detaljem za dodatnu dozu retro šarma.

 

maxi_haljina_4_bonjour_ba

Kupi ovdje


Puterasto žuta slip haljina: Satenska tekstura, nježno oblikovan gornji dio i silueta koja klizi niz tijelo. Tanke bretele i lepršava dužina čine je savršenim izborom za večere uz more ili ljetna vjenčanja.
 

maxi_haljina_5_bonjour_ba

Kupi ovdje


Aqua draped haljina: Zelena nijansa morske pjene, drapirani dekolte i providna tkanina koja podsjeća na šifon. Kombinacija ženstvenosti i smjelosti – idealna za večernji izlazak ili odmor na obali.


maxi_haljina_6_bonjour_ba

Kupi ovdje


Pastel floral haljina s razigranim donjim dijelom: Cvjetni print u lavanda i crvenim tonovima, halter izrez i šira, zaigrana suknja koja se u hodu širi poput latica.
 

maxi_haljina_7_bonjour_ba

Kupi ovdje


Volan haljina u boji vanilije: Lepršavi volani, maxi dužina i tanke bretele čine ovu haljinu ozbiljnom konkurencijom viralnom modelu, ali s dodatnim šarmom pokreta.
 

maxi_haljina_9_bonjour_ba

Kupi ovdje


Lepršava haljina s dugim rukavima i velikim cvjetovima: Iako donosi duge rukave i nešto više pokrivenosti, ova haljina osvaja svojim lepršavim slojevima, maxi dužinom i raskošnim cvjetnim printom u fuksija nijansama. Efektna u svakom pogledu.
 

maxi_haljina_10_bonjour_ba

Kupi ovdje

 

Foto: @samira.sfiii


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!