TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.12.2020.

Već kroz prve emailove koje smo razmijenili s Selvedinom odnosno Dinkom, kako ju zovu prijatelji, bilo je jasno da smo pronašli sugovornicu uz koju možemo s jednakom strasti razgovarati o karijeri, uspjehu, majčinstvu, modi, putovanjima ili interijerima.

Vedar duh i topao karakter vidljiv je u svemu što radi, pa i slatkoj dobrodošlici koju nam je pripremila prilikom posjete njenom domu u Sarajevu.

Pri ulazu, zaljubili smo se u svaki detalj u domu čije uređenje potpisuje arhitektonski studio Kota, a koji spaja boje, moderan dizajn i osobne detalje.
Kasnije nam je Dinka i priznala da bi, da se ne bavi ovim poslom, vjerojatno bila dizajnerica interijera.

Oko za lijepe stvari, ali i otvorenost ka novim izazovima i iskustvima, kao i praćenje trendova čini ju i uspješnom u ulozi financijske direktorice u kompaniji „JUNUZOVIĆ-Kopex“ koju je osnovala sa svojim mužem Amirom u Tuzli.

Dijana Ćavar, urednica BONJOUR,ba & Elvedina Babić - Junuzović

Kroz razgovor s Dinkom smo pričali o važnosti ženskih prijateljstva, kako ona definira uspjeh, obitelji, ali i svim malim sitnim ritualima koji ju čini sretnijom.

Kako izgleda tvoj radni dan?

Sada, u vrijeme korone radni dan je više u light varijanti nego što je bio slučaj prije, kada smo svi generalno nekuda više žurili i spoticali se o more obaveza koje smo kao morali da uradimo. Budim se u 7:30h, ispijam omiljenu kafu uz koju uvijek obavljam svoj ritual šminkanja. Na radnom mjestu sam u 9:00h. Radim već 24 godine tako da mi je posao rutinska obaveza koju lako obavljam. U mom timu su žene koje su već dugi niz godina uz mene tako da smo jako dobro uhodan tim, bez previše nepredvidivih situacija.

Ukoliko nema zakazanih sastanaka, moj radni dan je gotov već u 15:00h. Odlazim kući, pravim ručak i uz muziku dok to radim uporedno i odmaram. U 17:00h sam već u teretani, za koju sam jako disciplinovana. Tuširanje, brzinsko slaganje obaveza za sutradan i onda potpuni odmor uz mog supruga sa kojim rado ispijam čašu vina u našem omiljenom restoranu. Čaša vina, čaša dobrog razgovora. Sjajan recept za hladne i sjetne zime.

Jesi li ikada imala uzore u ovom poslu? Ako da, tko su oni?

Radim u muškom svijetu i trudim se davati drugim, mlađim ženama od sebe kako mi žene možemo sve što želimo i poslovno i privatno. Sve dok se podržavamo i radimo fer i istrajno. Puno čitam o ženama koje su ostavile traga bilo u politici, ekonomiji, sportu, modi i svaka od njih je meni uzor. Pada mi sada, dok uporedo čitam roman Agate Kristi, kako mi je ona bila sjajna kao prva žena koja je stojeći surfala ili koja je od prvog novca za prodati roman kupila automobil kako bi, u to vrijeme, bila neovisna o drugima. To sam oduvijek željela kao žena, biti svoja i moći sve što me je tjeralo da izlazim iz svoje zone komfora u kojoj uglavnom ne rastemo.

Što ti je najdraže u poslu? Što te posebno veseli?

To što je „muški“ posao, a ja ga obavljam sjajno! :) Potom, kada zaista ima posla, jer volim da radim. Mogu reći da sam radoholičarka. Sada je svima neizvjesna i ne tako povoljna poslovna situacija i svi smo na drugačijem režimu rada zbog pandemije, ali se iskreno nadam da će ovo brzo proći i da ćemo se vratiti normalnom stanju. Posebno me vesele novi poslovni  projekti, kada je projekat u fazi planiranja, kada praviš projekcije za budući period, pa onda kada taj isti projekat krene u realizaciju. Lijep je osjećaj stvaranja nečega gdje tvoje ideje poprime stvarni oblik.

Kad se prisjetiš samih početaka, jesi li naišla na neke stvari koje su te iznenadile?

Počeci su sada već davne 1996. godine, kada smo suprug i ja osnovali Junuzović kopex. Kada si mlad, puno neupitno vjeruješ ljudima, a samo ljudi te mogu i pozitivno i negativno iznenaditi. Onda godinama filtriraš i ljude i situacije i dovedeš se u poziciju nepovjerenja prema istim. To je momenat gdje bih voljela da smo svi skupa bolji jedni prema drugima.

Što bi, po nekom svom iskustvu rekla, je li ti bilo lakše ili teže s obzirom na to da si žena?

Ja vjerujem, ali i znam, da žene u poslovnom svijetu nailaze na velike poteškoće, međutim, budući da je moja firma porodična, vjerujem da je meni taj put bio u mnogome lakši. Moj suprug je uvijek stajao uz mene, sada uz njega i moji sinovi, tako da sam se najčešće osjećala zaštićenom. Iako sam davala sve od sebe da i njima pariram u tom poslovnom „muškom“ svijetu. :) 

A koliko su druge žene imale važnu ulogu u tvom uspjehu? Mnoge dame često ističu da su upravo ženska prijateljstva i umrežavanje jako važni za rast i razvoj, kako privatno, tako i karijerno.

Kroz sve ove godine u poslovnom svijetu, u većini slučajeva, žene sa kojima sam radila su postajale moje dobre prijateljice. Prvo nas je vezao poslovni interes, a kasnije su nas vezale situacije gdje smo jedna drugoj mogle pomoći i onda su se tako rađala prijateljstva koja traju dugi niz godina. U ovom grubom svijetu mi žene se moramo držati zajedno i svi oni koji me znaju i rade sa mnom znaju koliko ja forsiram u poslu i zapošljavanje žena u svojoj firmi i njegovanje poslovnih ženskih prijateljstava.

Na što si najponosnija u dosadašnjoj karijeri?

Na mnoge stvari sam ponosna, a kako i ne bih bila kad sam tu gdje jesam već dugi niz godina. 24 godine voditi sa suprugom kompaniju i za to vrijeme roditi i odgojiti troje djece i u svemu tome ostati svoja,  čini mi se da je ono što sam željela i da to mogu nazvati svojim najvećim dostignućem. Najponosnija sam što smo usprkos nekim teškim poslovnim situacijama mi kao porodica uspjeli izaći iz njih još jači i složniji, jer porodica je stub svega i sve ostalo postane nebitno ukoliko su porodični odnosi poljuljani.

Koji je tvoj trik balansa između privatnih i poslovnih obaveza? Dodatan izazov može predstavljati i činjenica da radiš s mužem, a sada i s djecom…

Smijeh. Pitajte koga želite. Uvijek će vam reći da sve dočekujem i ispraćam s osmijehom, i dobro i loše. Jer ne umijem drugačije, niti želim. Jedne prilike sam kroz neke spise pronašla citat sjajne Maje Angelou koja je rekla – ne vjeruje onome koji se ne smije iskreno – i ostalo mi je negdje u podsvjesti da je iskreni smijeh, smijeh sa pravim ljudima, poziv za sreću i blagostanje. Kada imaš kompaniju gdje je čitava porodica uključena, normalno je da taj život živiš 24 sata. Mi smo to svi prihvatili i trudimo se da jedni druge ne opterećujemo više nego što treba. Kada su se djeca uključila u posao bilo je teško uskladiti jaz generacija, ali i to smo uspjeli koliko toliko. Sve je u životu izazov, samo je do čovjeka kako će na taj izazov odgovoriti. Ja kažem -  s osmijehom.

Koji bi savjet dala mladim ljudima koji kreću u poslovni svijet? Koje si lekcije naučila kroz godine rada?

Mladima je u ovim vremenima zaista potrebna podrška, jer se suočavaju s izazovima s kojima se vrlo teško nositi,s izazovima s kojima se mi starji ne umijemo nositi. Treba ulagati u mlade, ulagati u odnose s njima. Nemam konkretnog savjeta, osim da je u poslu kao i u životu najvažnije imati strpljenja i mudrosti. Koji dolaze vremenom. Kroz godine sam naučila da ništa ne dolazi preko noći, da se čovjek za sve treba dobro potruditi, da bi svaki rezultat bio što slađi.

Družili smo se na privatnoj večeri kod dizajnerice Belme Tvico, a često te vidimo i na fotografijama s drugih raznih modnih i lifestyle događaja u BiH. Koliko pažnje posvećuješ svom stilu, imaš li omiljenog dizajnera?

Belma je, osim što je dobra dizajnerka i moja dobra prijateljica. Volim obući njene haljine jer se u njima osjećam ženstveno i posebno. U mom garderoberu osim Belme su i haljine Kaftan Studio dvojca i divna obuća Intuitiva brenda od sjajne Sabine. Volim domaće brendove i podržavam ih, ali kada bih bila brend, bila bih jednostavno MaxMara. To je ono što dominira mojom garderobom i to sam ja. Chic i jednostavna.

Dinka nosi Intuitiva papuče

Šta je za tebe definicija uspjeha?

Da ste me pitali prije 5,10,15 godina svaki put bih vjerovatno dala drugačiji odgovor jer se individualna definicija uspjeha mijenja kako čovjek prolazi određene životne faze. Sada u ovim godinama rekla bih da je uspjeh sloboda, sloboda u svakom smislu. Kada čovjek ima slobodu mišljenja, finansijsku slobodu, slobodu izbora, slobodu da raspolaže svojim vremenom, slobodu da bira ljude kojima će dati svoje vrijeme to je za mene uspjeh. Uspjeh kojim sam ja težila, uspjeh koji bih svakom poželila i uspjeh koji sam ja ostvarila. Život nema reprizu i uspjeh je tako ga živjeti.

Šta je za tebe sreća?

Sada je vrijeme kada nam se sreća čini dalekom uspomenom i to je emocija koju smo nekako u vrijeme pandemije zaboravili. Sada smo svi shvatili vrijednost susreta, zajedničkog druženja, komunikacije i dodira. Za mene je sreća sada prvo kada smo svi zdravi, a drugo kada vidim drage ljude koje dugo nisam vidjela i podijelim s njima svaku emociju koju nisam stigla podijeliti.

Koji su neki mali rituali koje ne preskačeš, neovisno o broju obaveza?

Moje jutarnje šminkanje. Imam jedno okruglo ogledalo koje nosim svuda sa sobom. Bukvalno, čak i na dalekim putovanjima. Pitajte moje sjajne prijateljice, saputnice, oko njega ima toliko neispričanih anegdota. Potom odlazak u teretanu, frizeru i kozmetičaru.

Šta se nalazi na tvom screensaveru?

Porodična fotografija.

Omiljeni beauty ritual?

Večernja njega lica i tijela pred spavanje mi je omiljeni ritual.

Omiljeni odjevni artikl u ormaru?

Haljina, ne mora biti mala crna, bitno da je haljina. ?

Omiljena knjiga?

Prije 11 godina moja dobra prijateljica, koja nažalost više nije s nama mi je poklonila „Lovac na zmajeve“ s jednom divnom posvetom. Iako sam poslije te knjige pročitala mnogo dobrih knjiga, ipak ta knjiga zauzima prvo mjesto u mojoj biblioteci.

Hobi?

Volim boks. Svaki dan idem u teretanu i iako mi je to ispočetka bio hobi, sada mi je to postao stil života.

Omiljeno jelo?

Pošto sam ja vegetarijanka, sva jela bez mesa mogu proći. A ako bih trebala izabrati omiljeno onda je to ipak pita od moje mame koju ona svake nedjelje za mene pripremi.

Omiljeno mjesto za druženje s prijateljicama?

Nije bitno mjesto, bitno je druženje. Gdje god da se sastanemo nama bude lijepo. Čaša dobrog vina, opuštena priča i puno, puno, puno smijeha..

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!