TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.9.2019.
Svjež zrak i mnoštvo zelenila bili su prvi detalji koji su nakon napornog radnog dana svima izmamili osmijeh na lice pri dolasku u Golf Klub restoran gdje je sinoć održana večera u potpisu dizajnerice Belme Tvico Stambol.
Naime, u želji da u intimnoj atmosferi proslavi dosadašnje suradnje s brojnim bh.damama, ali i predstavi novu kolekciju Revive, organizirala je večeru koju je pratilo jedinstveno gastro iskustvo, jedna zabavna igra, posebno uređenje, ugodna glazba i mnoštvo smijeha.
Prije par mjeseci, kada nam je Belma otkrila da s početkom jeseni planira organizirati intimnu večeru s najbližim klijenticama s kojima surađuje u ovoj godini, odmah smo željeli zaviriti u njihove pripreme i ekskluzivno za BONJOUR.čitatelje saznati baš sve detalje o ovom jako lijepom druženju.
„Smatram da u poslu, kao i u životu, ne možete uvijek samo dobivati. Najveća sreća leži u darivanju. Ova večera je moj mali poklon svim damama koje me nesebično, posvećeno, i s velikom ljubavlju podržavaju sve ove godine. Željela sam ih okupiti na jednom mjestu, pružiti im jednu noć čiste ljubavi i sreće, te im se tako zahvaliti za vjernost i pažnju koje one meni kontinuirano pružaju.“ – rekla nam je Belma o cilju i ideji koja stoji iza ove jedinstvene večere.
Aida Tvico i Belma Tvico Stambol
Već je dolazak nasmijanih dama ispred photo walla, većinom odjevenih u njihove favorite iz dosadašnjih Belma Tvico kolekcija, pokazalo da će nas čeka večer ispunjena ugodnim razgovorom i novim poznanstvima.
Belma Tvico Stambol
Kada smo Belmu pitali kako izgleda Belma Tvico žena i što ju karakterizira, otkrila nam je:
„To su dame koje brinu o sebi, koje vole sebe, i koje sebi i drugima žele uljepšati svaki dan. Susrećem se s mnogo poslovnih žena koje su moje najčešće i stalne klijentice. Belma Tvico žena je jaka i sigurna u sebe. Sretna sam što me baš takve osobe svakodnevno posjećuju u studiju i s kojima imam priliku podijeliti vrijeme.“
Belma Tvico Stambol
Dijana Ćavar
Belma Tvico Stambol i Dijana Ćavar
Maja Čengić Miralem
Elma Oković
Aleksandra Borozan
Amra Zvizdić i Hala El Bishlawy
Sanela Dujković
Almasa Lazović
Dinka Junuzović
Erna Saljević
Naida Kundurović
Mersiha Drinjaković
Enisa i Ajla Šunje
Enisa Šunje, Belma Tvico Stambol i Ajla Šunje
Azra Ramović
Elma Ćatić
Aida Tvico
Zlata Kurić
Belma Tvico Stambol i Zlata Kurić
Alma Čengić
Dragana Djurica
Dejana Rosuljaš
Aida Cvijetić
Hanka Mušija
Gregor Čorokalo, Belma Tvico Stambol i Adi Stambol
Marija Spirkovska
Mirha Hasanbegović i Adisa Linja
Belma Tvico Stambol i Selma Ridanović Kenović
Amina Kustura, Belma Tvico i Elma Oković
Prije samog početka večere, uživali smo u pogledu na grad te u pjenušavom osvježenju u čaši.
Uskoro su brojne dame komentirale da se na trenutak osjećaju kao da promatraju Pinterest fotografije, budući da je stol naglašen posebno odabranim cvijećem - gipsofilijom i svijećama koji su pokazali da su Belma i njezin tim pažljivo birali svaki detalj.
„Kada smo razmišljali o organizaciji ove večere, vodili smo se idejom da zvanicama želimo pružiti ugođaj elegantne, intimne i suptilne atmosfere. Crna boja u ljudskoj percepciji je ponekad mračna, ali nama je bila idealna da kroz detalje poput stolnjaka ili svijeća u crnoj boji dočaramo atmosferu kakvu smo željeli postići. Cvjetni aranžmani su bili tu da pruže kontrast i smatram da su u odsjaju svijeća služili kao šarmantan i ženstven detalj, imajući u vidu da smo večeru ipak organizovali za pripadnice nježnijeg spola.“ – otkrila nam je Aida Tvico, dama koja je bila zadužena za organizaciju samog eventa.
Uz ugodne zvukove klavira i saksofona te poznate hitove u izvedbi Ammare Mistrić u pozadini započela je večera. Zanimljive teksture u jelima, nove kombinacije okusa i čokolada, eh čokolada, pobrinuli su se da nasmijani uživamo u baš svakom zalogaju.
„Večeru smo planirali u tri slijeda− predjelo, glavno jelo i dezert. Željeli smo ponuditi izbor, pa smo za svaki od sljedova izabrali po dvije varijante koje prate temu večere. Kako je kompanija Argeta bila jedan od pokrovitelja, bilo je sasvim prirodno da jedno od predjela bude ukusni Argeta hummus od maslina. Crnih, naravno! (smijeh)
Za glavna jela smo odabrali losos i biftek, za desert slatke zalogaje pripremljene od najkvalitetnije crne čokolade − Bashka Marshall's Black & White duo.
Prvi je Bashka dukat, napravljen od najsvilenkastije i najkremastije bijele artisan čokolade, pažljivo kreirane s trunkom slatkoće i gorčinom najkvalitetnije sorte kako zrna.
Potom, Marshall's gelato, tamna čokolada s pažljivo odabranim hrskavim kakao zrnima− dekadentni užitak za istinske poznavaoce ručno rađene gelato poslastice na štapiću od theobromine.
Za piće smo ponudili kontrast između crnog i bijelog vina.
Važno je istaći da nismo vodili računa samo o okusima, već i mirisima te večeri. Naš drugi pokrovitelj, parfumerija Plaza, pobrinuo se da zvanice uživaju u mirisnim notama Acqua di Parma, brenda koji je sinonim za eleganciju i ljepotu. Svaki od njihovih proizvoda izrađen je u pojedinačno odabranim talijanskim radionicama gdje su se tehnike izrade tajno prenosile s generacije na generaciju. Tako da smo i na taj način ovoj večeri pružili dašak ekskluzivnosti.“ – nadodala je Aida.
U tijeku večere smo imali izazov u što kraćem roku složiti traženu riječ od slova bosančice. Ne samo da smo se podsjetili alfabeta, nego smo se i slatko nasmijali pokušavajući shvatiti traženi pojam. Rezultat je bio REVIVE, što zapravo predstavlja naziv Belmine nove kolekcije. A s obzirom na to da Belma kroz dvije kolekcije vješto interpretira slova bosančice u svoj rad, ovo je bio itekako prigodan, prirodan i nadasve zabavan zadatak.
Pauze između jela iskoristili smo za pregledavanje komada kolekcije. Kaputi izrađeni u neutralnim nijansama i od najkvalitetnije vune i krzna brzo su ukrale simpatije dama. I u svoj zimskoj kolekciji Belma u fokus stavlja vlastito kulturno nasljeđe te je znakove bosančice utkala u ovratnike kaputa i u izreze na haljinama i suknjama.
Komadi su jednostavni, volumenizirani i geometrijski precizni, a svi uzorci unutar kolekcije kreirani su u suradnji s umjetnicom Taidom Jašarević s kojom Belma surađuje već nekoliko sezona.
Na naš upit Belmi koliko prati trendove i čime se vodi pri kreiranju svake nove kolekcije, otkrila nam je:
„Trendove pratim, naravno. Ali, to radim u smislu da obilazim svjetske sajmove, pratim novitete u industriji, Panteon prijedloge boja i nijansi i sl. Za izradu nove kolekcije uvijek tragam za inspiracijom. Istražujem, i to je dio procesa koji me najviše raduje. Potom biram materijale za kolekciju i radim na dizajnu novih dezena koji već godinama nastaju u saradnji sa umjetnicom Taidom Jašarević. Stil i potpis svake kolekcije je bitan, ali on se sam po sebi nameće. Mislim da je teško pobjeći od samog sebe, jer je moj rad zapravo odraz vlastitih emocija, želja, senzibiliteta. Sigurna sam da će nadolazeću sezonu jesen/zima, kada je riječ o mom dizajnu, obilježiti haljine, odijela, kaputi i odjevni komadi sa dezenom bosančice koji će i ove sezone biti prisutni na ulicama Sarajeva, ali i drugih svjetskih metropola.“
Razgovor se nastavio do dugo u noć, a među temama bile su naravno moda, kao i razvoj njenog brenda i planovi za budućnost. Uz sada već 11 godina na domaćoj sceni, showroom u Parizu i Milanu te uspjehe na crvenom tepihu nekoliko poznatih filmskih festivala, Belmu smo i pitali što je po njoj ključno za razvoj modnog brenda.
„Na prvo mjesto bih stavila kreativnost; iz nje se rađaju nove ideje koje vas oblikuju kao modnog dizajnera. Potom, usavršavanje. Pod tim podrazumijevam odlazak na različite edukacije, sajmove, putovanja na kojima ćete naučiti nešto više i drugačije. Slijede inovativnost i nepredvidivost. Kada je modni dizajn u pitanju, od vas se uvijek očekuje da pružite faktor iznenađenja. I, dodala bih i četvrtu stavku, a to je networking. U današnjem svijetu, komunikacija je sve.“
A mi se u potpunosti slažemo s Belmom i nismo odoljeli da je za kraj ne pitamo, koji bi modni savjet dala BONJOUR. čitateljicama:
„Da uvijek budu svoje, da njeguju vlastiti modni identitet i da karakteristike svojstvene samo njima uvijek ističu u prvi plan. Slijepo robovanje trendovima je prva prepreka na putu ka izgradnji vlastitog, prepoznatljivog stila.“
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uvijek nas posebno inspirišu ljudi koji stvari mijenjaju iz temelja tiho, ali temeljito. Anela Hujdurović je jedna od njih.
Umjesto univerzalnih pravila, Anela je ponudila znanje o vlastitom tijelu tj. ono koje dolazi direktno iz gena. Kroz FitGene, prvi domaći brend koji personalizira zdravlje u najdubljem smislu riječi, zdravlje više nije “probaj pa vidi” igra. To je plan. Smjer. Kompas koji vodi ka onome što stvarno prija baš vama.
Anela Hujdurović, genetičarka i osnivačica brenda FitGene
U razgovoru za Bonjour.ba, Anela nas vodi kroz trenutke koji su oblikovali njenu misiju, kroz saradnju s Amrom Džeko i kroz jednostavno pitanje koje pokreće sve: kako bi izgledalo zdravlje koje zaista razumijemo?
Jedno od prvih pitanja koje smo postavili Aneli bilo je ono koje su mnogi od nas već barem jednom izgovorili naglas: Zašto meni ovo ne djeluje, a svi govore da bi trebalo?
Anela nam je otkrila: "Mislim da svi dođemo do trenutka kada shvatimo da “ono što važi za sve” – ne važi nužno za nas. Moj trenutak je došao s 21 godinom, kada mi je dijagnosticiran Hashimoto. Bila sam zbunjena, uplašena i pomalo obeshrabrena jer su mi rekli da je terapija nešto što ću najvjerovatnije koristiti cijeli život. Umjesto da to prihvatim kao konačno, odlučila sam da pokušam nešto drugo – da slušam svoje tijelo. Krenula sam mijenjati ishranu, uskladila je sa sobom, učila, istraživala… i rezultat je bio iznenađujući – danas nemam potrebu za terapijom.
Par godina kasnije saznala sam i da sam nosilac BRCA1 mutacije. To je informacija koja nikog ne ostavi ravnodušnim, ali umjesto da je vidim kao “lošu vijest”, shvatila sam da je to prilika. Jer kada znaš šta ti tvoji geni govore, znaš i kako da im odgovoriš. Tada sam zapravo povezala sve – Nauka, genetiku i svakodnevni život – i shvatila da zdravlje ne može i ne smije biti univerzalna priča. Ono mora biti ispisano po nama, doslovno – po našim genima.
Iz tog ličnog iskustva nastao je FitGene – test koji daje odgovore i pomaže ljudima da svoje zdravlje, ishranu, pa čak i trening, prilagode sebi. Bez nagađanja. Samo sa znanjem jer svi zaslužujemo da znamo kako najbolje brinuti o sebi."
Tri testa. Tri različite priče o tijelu.
U nastavku razgovora, Anela nam je pojasnila i kako je FitGene koncipiran kroz tri odvojena, ali poveziva testa: Health, Sport i Fertility. Svaki od njih, kako kaže, nudi mogućnost dubljeg razumijevanja sebe.
Anela: "Znamo da ne postoji “one size fits all” ni kada je genetika u pitanju.
Health paket je idealan za sve one koji žele bolje razumjeti kako njihovo tijelo procesuira hranu, kako reaguje na gluten, kofein, koje su im potrebe za određenim vitaminima i mineralima – ukratko, za sve koji žele osjećati više energije i ravnoteže u svakodnevici.
Sport paket otkriva genetske predispozicije za izdržljivost, snagu, oporavak i rizik od povreda – savršen je za one koji su fizički aktivni i žele trenirati pametnije, a ne nužno više.
Fertility paket je pažljivo kreiran za sve koji planiraju trudnoću ili žele bolje razumjeti hormonalne i genetske faktore koji utiču na plodnost – kako kod žena, tako i kod muškaraca.
Ali ako zdravlje gledamo holistički – a mi to definitivno radimo – mix pristup je ne samo moguć, nego i preporučen. Naš kombinovani test Health+Sport sve češće biraju ljudi koji žele potpuni uvid u svoj organizam – kako iznutra, tako i kroz performanse. Jer tijelo funkcioniše kao cjelina, i što više znamo o sebi, to preciznije možemo donositi odluke o ishrani, treningu i načinu života.. Jer na kraju dana, nije poenta pratiti najnovije trendove – već slušati vlastito tijelo. I to je ono što FitGene omogućava: da prestanemo nagađati i počnemo znati."
Kako izgleda cijeli proces – od klik do rezultata?
Zanimalo nas je i kako izgleda korisničko iskustvo, posebno jer se radi o testiranju koje se obavlja kod kuće.
Anela: "Proces je napravljen tako da bude maksimalno jednostavan i praktičan – jer znamo koliko nam je svima važno da zdravlje možemo staviti u kontekst svakodnevice. Kada naručite svoj FitGene test putem webshopa www.fitgene.ba , na vašu adresu stiže elegantani jednostavan kućni set sa jasnim uputama. Uzimate uzorak pljuvačke – bez igala, bez laboratorija, sve iz udobnosti vlastitog doma. Uzorak zatim vraćate u već pripremljenoj kutiji, a naš tim ga preuzima i šalje u certificirani laboratorij na analizu.
Za otprilike 2-3 sedmice, vaši genetski rezultati stižu u digitalnom formatu – zajedno s personaliziranim izvještajem i jasnim aplikativnim preporukama. U izvještaju se nalazi sve što trebate znati o svojoj genetici vezanoj za ishranu, trening, oporavak, mikronutrijente ili plodnost – zavisno od paketa koji ste odabrali.
Važno je napomenuti da svi koji urade test imaju priliku dodatnog zakazivanja konsultacija sa stručnim timom kako bi u slučaju nejasnoća dobili još detaljniju interpretaciju rezultata. Trudimo se omogućiti svakom pojedincu da kompleksni jezik genetike shvati na sto jednostavniji način."
Šta se dogodi kada prvi put "upoznate"sebe?
Kako izgleda taj trenutak kad se otvori izvještaj i shvatite da vaš DNK priča priču koju do tada niko nije znao čitati? Pitali smo Anelu o reakcijama korisnika.
Anela: “Kada korisnik prvi put vidi rezultate svog FitGene testa, vrlo često to nije samo trenutak saznanja – već i trenutak olakšanja i potvrde. Mnogi nam kažu da su se godinama pitali zašto im određena ishrana ne prija, zašto im treba duže da se oporave nakon treninga ili zašto suplementi koje koriste “ne rade posao”. I onda, odjednom, sve to dobije smisao jer geni pričaju priču koju do tada niko nije znao čitati.
Za neke je to potvrda intuicije, za druge potpuno novo otkriće, ali za gotovo sve to je trenutak u kojem se osjete osnaženo i kao da sve počinje imati smisao, sva njihova nagađanja i subjektivni osjećaji. Shvate da više ne moraju pratiti univerzalne savjete, nego mogu početi donositi odluke koje su doslovno po mjeri njihovog tijela.”
FitGene: reset ili životna promjena?
Anela nam je dalje otkrila da FitGene ne teži tome da bude još jedan trend, još jedan PDF fajl koji se pročita i zaboravi. Ideja je potpuno drugačija, dugoročna, održiva i osnažujuća.
Anela: "FitGene nije tu da vam ponudi još jedan izvještaj koji ćete pročitati i zaboraviti. Naprotiv, on je dizajniran kao alat za stvarnu, održivu promjenu, onu koja dolazi iz znanja o sebi. Naše studije, sprovedene na velikom broju korisnika, pokazale su da već nakon osam sedmica pridržavanja personalizovanih preporuka dolazi do značajnih poboljšanja – od 30% u segmentima fizičkih performansi, metabolizma i energije ( sve naše studije se radimo javno podijeliti u nadolazećem periodu).
To nije mali pomak, to je nova energija, bolji san, lakše buđenje, efikasniji treninzi Iisve to samo zato što ste konačno prestali da pogađate šta bi moglo da funkcioniše i počeli da slušate svoje tijelo.
Zato ja često kažem da je FitGene i reset i životna promjena. Reset u smislu da vas vraća vašem tijelu, da vas podsjeti na ono što ste možda zanemarili, ali i trajna promjena jer preporuke koje dobijete temelje se na vašoj genetici – ne mijenjaju se i ostaju primjenjive cijeli život. FitGene predstavlja investiciju u koju uložite jednom u životu jer vaša genetika odnosno geni su konstanta, ali ekspresija istih je ono na šta mi konkretno možemo uticati – tu nam je fokus da nas motivišem na svjesno upravljanje našim potencijalima.
Naravno, sve to vrijedi samo ako ste spremni da ih živite, a ne samo pročitate. Ako niste još u toj fazi, možda nije pravo vrijeme da radite test i to je sasvim u redu, ali ako jeste… mi smo tu. Ne samo sa izvještajem, već i s edukacijama, stalnom podrškom, zajednicom ljudi koji dijele iste vrijednosti i istu želju – da žive svoj puni potencijal. U tom smislu, FitGene nije kraj puta – to je tek početak."
Vrijeme za personalizaciju? Upravo sada.
Kada smo razgovarali o trenutnom stanju zdravlja i wellnessa, Anela je jasno istaknula: sada je pravo vrijeme za promjene.
Anela: "Mislim da smo svi, kolektivno i lično, došli do tačke u kojoj više ne tražimo univerzalna rješenja. Više ne vjerujemo u “one size fits all” pristup, jer smo svjesniji nego ikada da smo svi različiti – po načinu na koji naš metabolizam funkcioniše, kako reagujemo na stres, kako se oporavljamo, treniramo, spavamo, hranimo.
Godinama je personalizovana njega bila rezervisana samo za skincare, ali istina je da je ono što jedemo, kako se krećemo i kako živimo mnogo dublje povezano s našim zdravljem, raspoloženjem i dugovječnošću. Sada imamo znanje, tehnologiju i svijest da razumijemo zašto nam neke stvari odgovaraju, a druge ne. Genetika tu postaje most između onoga što mislimo da je zdravo i onoga što je zapravo zdravo za nas lično.
Tržište jeste spremno, ali još važnije ljudi su spremni. Osjećam to svakodnevno kroz razgovore s korisnicima, kolegama, prijateljima. Više niko ne želi da troši vrijeme i energiju na pokušaje i pogreške – sada tražimo odgovore koji su naši, koji imaju smisla, i koji nas vode ka održivim rezultatima. U tom smislu, personalizovana ishrana i fitness nisu samo trend, oni su novi standard zbog kojeg smo odlučili i shvatili da je FitGene novi alat da postignemo naše personalizirane standarde."
Saradnja s Amrom Džeko: priča o povjerenju.
Tokom razgovora, Anela se prisjetila i trenutka kada se saradnja s Amrom Džeko počela razvijati i to mnogo prije nego što je postala vidljiva javnosti.
Anela: "Amru poznajem još od svojih studentskih dana. Naš prvi kontakt desio se zahvaljujući poruci koju sam joj uputila tražeći savjet, a koja me je tada dovela do Bosana Fondacije. Kroz tu fondaciju smo se godinama susretale, ali iskreno, nikada nisam mogla ni naslutiti da će ta priča jednog dana prerasti u prijateljstvo i partnerstvo.
Naša saradnja na FitGenu počela je prirodno, bez velikih planova – kroz razgovore koje smo vodile prije dvije godine o genetici, zdravlju i personalizaciji. Amra je pokazala ne samo interes, već i istinsku strast prema toj oblasti. To me je motivisalo jer se savršeno nadovezalo na ono što ona već godinama živi i promoviše – balansiran, zdrav način života koji se oslanja na znanje i razumijevanje vlastitog tijela.
U početku sam joj proizvod predstavila isključivo kao prijateljici i nekome čije mišljenje cijenim. Htjela sam čuti njen pogled, bez ikakvih očekivanja, ali Amra je bila među prvima koja je prepoznala dublji smisao FitGena i poželjela da bude dio te priče – ne samo kao ambasador, nego kao neko ko istinski vjeruje u ono što radimo. Za mene je to bio veliki znak podrške jer je ona bila uz mene i kada sam tek kretala putem nauke, obrazovanja i istraživanja, a danas, nakon dvanaest godina i dalje je tu – samo sada kao partner, rame uz rame. To mnogo znači."
Poruka na kutiji: kratko, jasno i moćno.
Za kraj, pitali smo Anelu: ako biste mogli jednu rečenicu ugravirati na kutiju FitGene testa, onu koju će svako pročitati prije nego upozna sebe iznutra koja bi to bila?
Anela: "Dugo smo razmišljali šta je to što savršeno opisuje prvi korak u FitGene putovanju – taj trenutak kada otvarate kutiju, ali i kada se simbolično otvarate prema sebi. I sve se zaista svelo na jednostavnu, a moćnu poruku:
"Unlock your full potential."
Jer FitGene nije prolazan trend, to je alat koji vam pomaže da razumijete, optimizirate i živite svoj jedinstveni potencijal. To je poziv da postanete verzija sebe koja ne traži univerzalna rješenja, već ona koja sluša svoje tijelo sa znanjem, podrškom i jasnoćom. Otvaranjem te kutije, ne započinjete samo jedan test već započinjete priču u kojoj je glavni junak upravo vaša autentičnost i jedinstvenost."
U razgovoru s Anelom jasno nam je da zdravlje ne bi trebalo biti niz pokušaja, već proces razumijevanja, a da bismo zaista razumjeli sebe ponekad je potrebno zaviriti dublje, tamo gdje se odgovori ne pišu u trendovima, nego u našim genima.
FitGene donosi upravo to: konkretne smjernice koje ne dolaze iz općih preporuka, već iz vas samih. Test koji ne obećava savršenstvo, ali nudi jasnoću i prostor da konačno donesemo odluke koje imaju smisla jer su skrojene prema onome što smo mi.
Za sve one koji žele zdravlje koje je pametnije, jednostavnije i bliže ovo može biti početak. Ne nagla promjena. Nego promjena koja ostaje.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!