TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 20.2.2024.

Hladna zima se korak po korak transformira u toplo proljeće i sa sobom nosi i novu paletu boja.


Nakon perioda smirenih i zagasitih tonova, proljeće 2024. donosi nam svježinu i živopisnu paletu boja koja će dominirati modnim svijetom. Proljeće će obilježiti nijanse koje daju energiju svakoj kombinaciji, od nježnih pastelnih tonova do jarkih, upečatljivih nijansi.

 



Istražili smo koje to boje već vladaju modnim pistama, koje će se uskoro preseliti i na street style scenu. Kroz naš trend report za boje koje nosimo ovo proljeće, donosimo detaljan pregled trendy nijansi koje će u potpunosti transformirati svaki stil.

Ako se volite okupati intenzivnim i vibrantnim tonovima, sezona koja stiže idealna je za vas. S druge strane, čak i ako ste pobornice minimalizma i klasičnih, neutralnih tonova, sigurni smo da ćete nakon čitanja ovog trend reporta i sami posegnuti barem za nekim sitnim detaljima u bojama sezone. Jer, nijanse koje donosimo u nastavku, osvajaju svojom karizmom i energijom.


Foto: @limaswardrobe



Koje boje nosimo na proljeće 2024.?

Na revijama svjetskih dizajnera istaknule su se raskošne nijanse koje variraju od nježnih i romantičnih tonova, do onih odvažnih i upečatljivih koje će uvijek ukrasti svjetla reflektora. Zaronite s nama u taj šareni svijet koji će okupati tople proljetne dane.


Decentno buđenje energije

Nijansa u kojoj se žuti ton gotovo jedva nazire, zadržava minimalizam i neutralnost, ali u kombinacije unosi dašak topline i pokreće energiju baš kao i svaka druga žuta nijansa. Ovo je nijansa koja se savršeno uklapa u priču o proljeću, o sezoni u kojoj se sve budi i pokreće.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leonie Hanne (@leoniehanne)



Nježno i sanjivo

Sljedeća boja koja će biti nezaobilazna je svijetloplava, koja simbolizira vedrinu neba i mirnoću oceana. Ova nježna nijansa donosi osjećaj lakoće i svježine, a idealna je za proljetne dane provedene na otvorenom.


Foto: @asmatchkotua

Foto: @mimiarr



Svečano i sofisticirano

Metalik efekt u srebrnoj nijansi neprolazan je trend već posljednjih nekoliko sezona. Sudeći po proljetnim kolekcijama, ovaj trend postaje samo sve snažniji. On svojim sjajem daje dozu moderne elegancije i futurističkog stila. Zagasiti metalik sjaj, u svakom materijalu i teksturi, daje i posebnu sofisticiranost kombinacijama što ga čini idealnim izborom za svečane prigode i posebne evente.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lima Ché (@limaswardrobe)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Inés Richard (@ines_rcdd)



Povratak u prošlost

Millennial pink, boja koja nas vraća u 2010. godinu kada je postala omiljeni izbor svih modnih insajdera. Ova nježna ružičasta nijansa simbolizira mladenačku energiju i suptilnu eleganciju, a sigurni smo da će u svaki outfit unijeti živost i karakter.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vitaliia (@vitaliia)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lima Ché (@limaswardrobe)



Odraz prirode

Pistachio zelena boja još je jedna karizmatična nijansa. Pitate se kako boja može biti karizmatična? Odgovor na to ćete dobiti kada ju inkorporirate u svoj stil i vidite kako donosi poseban dojam i energiju. Ona predstavlja svježinu prirode i vitalnost proljeća.


Foto: @ines_rcdd



Vibrantno i upečatljivo

Crvena boja, koja uvijek privlači pažnju svojom snagom i strastvenošću, bez obzira radi li se o jarko crvenom tonu ili boji vina. Intenzivni crveni tonovi daju dozu energije i samopouzdanja, što ih čini savršenim izborom za one koji žele odvažan statement outfit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MELISSA A. R (@mimiarr)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MELISSA A. R (@mimiarr)



Pantone boja godine

Sve nijanse narančaste boje, od svijetlih tonova do dubokih i zagasitih nijansi, bit će nezaobilazne u proljetnim kolekcijama. Posebno se ističe Peach Fuzz nijansa koju je Pantone proglasio bojom godine, ali u novim kolekcijama su se našle i one vibrantnije nijanse.


Foto: @dashakos



Ukratko, paleta boja za proljeće 2024. godine obiluje raznolikim i živahnim tonovima, nudeći inspiraciju za svaki stil i prigodu. Bez obzira na osobni ukus, ove boje omogućuju eksperimentiranje i izražavanje individualnosti kroz modu.

* * *
Naslovna fotografija: @oliviaandalice


Bonjour

Ekskluzivno: Bojana Mutić priznaje da zbog ovoga godinama nije otvarala webshop

TEKST: Dragana Rauš

Ekskluzivno: Bojana Mutić priznaje da zbog ovoga godinama nije otvarala webshop Ekskluzivno: Bojana Mutić priznaje da zbog ovoga godinama nije otvarala webshop

Ako ste ikad poželjeli poručiti nešto od Bojane Mutić sada to možete klikom. Otokat i Adom ima svoju odanu ekipu žena već godinama, ali tek sad sve što je Bojana skicirala i rasprodavala u par sati živi online i diše baš kao ona.

U svom stilu, bez filtera, otkrila nam je za Bonjour.ba zašto je webshop morao čekati, kako zamišlja da svaka žena nosi njene stvari i zašto joj je najveći kompliment kad joj neko pokvari plan.

 

 

Otokat i Adom ima svoje ljubitelje već dugo, ali webshop stiže tek sada. Šta je bilo to što je godinama čekalo i sazrijevalo prije nego što si odlučila da ga kreiraš?

 

Bojana: "Pa iskreno… čekala sam ja samu sebe i svoje slobodno vrijeme, koje ne postoji! Oduvijek sam imala tu ideju webshopa u glavi, otkad sam napravila prvu kolekciju, ali uvijek se desilo da se svaka kolekcija koju sam objavila, rasprodala u roku od par sati, što je „obesmišljavalo“ kreiranje web shop-a, jer bukvalno nisam imala ŠTA da „okačim“ na svoju online trgovinu, to bio bio samo izlog sa stavkama – RASPRODANO.

 

 

Tako da taj zadatak nikada nije mogao biti prioritet spram bezbroj požara koje sam morala gasiti na dnevnom nivou. 

Zato sam ove godine odlučila da ZAPNEM iz petnih žila, da napravim obimniju kolekciju, sa više različitih modela i većim brojem artikala, kako bi cijela frka oko web shop-a zaista imala opravdanje i razlog. Prvobitni plan je bio da to bude 5, 6 stavki, ali pretvorilo se u ogromnu kolekciju od skoro 30 različitih modela, naravno, potpuno spontano, stihijski, grlom u jagode...“

 


 

Šta ti je u ovoj novoj fazi brenda najličnije?

Bojana: „Sve! Zato što sam ja lično „nacrtala“ svako to slovo, zarez, boju, font, kvadratić, poziciju svakog i najmanjeg elementa, napisala svaku rečenicu i poruku, od one koja se pojavi kupcu kad doda artikl u wishlist, prijavi se na newsletter, kupi ili vrati artikl jer je fulao broj. MA BUKVALNO SVE!“

 

 

Jer mi je stalo do toga, da se svaki posjetilac i kupac na tom shop-u osjeća kao da kupuje zajedno sa mnom, a ne samo od mene, da na tom shop-u nisu samo moje kreacije, nego da sam svuda prisutna ja, u svakoj poruci, obraćanju, u svakom: 'Hvala Vam na kupovini, nešto lijepo putuje prema Vama!’

Da je to moj mali svijet u kojem se JA brinem da im bude lijepo. Naravno, još je tu bezbroj nabora koji zahtijevaju peglanje i vjerujem da ću svakog dana imati nešto novo da dodam, da ću zauvijek prepravljati i popravljati i to jest ono najličnije – moja muka da zadovoljim sama svoje nenormalne kriterije."

 

Šta te najviše oduševi kad vidiš kako žene nose tvoje stvari?


Bojana: „Ništa me ne oduševi više od toga da vidim kako je neko ‘prisvojio’ moj komad na svoj način. Oduvijek sam se trudila da sve što dizajniram bude prilagodljivo, da ostavlja prostor za personalizaciju i igru. 

 

 

Nekad pomislim da sam ženama možda i zakomplikovala život jer sam uz svoje multifunkcionalne kreacije uvijek davala bezbroj savjeta i tutoriala kako se nešto može vezati, ukrstiti, složiti, kombinovati… pa kad vidim da to neka dama uopšte ne nosi tako, pomislim ljutito učiteljski: 'Pa one mene ništa nisu slušale na času'. 

 

 

Mislim da je krajnje vrijeme da pustim žene na miru, da rade šta god i kako god hoće sa svojom odjećom jer to više nije moje, nego njihovo, ali svjesna sam da će mojoj posesivnoj prirodi trebati još „ihahaj“ da se na to navikne..."

 

  

Šta želiš da svaka osoba koja naruči nešto s webshopa osjeti kad otvori svoj paket?

 Bojana: „Isto ono što sam osjetila ja kad sam ga zatvarala – NEIZMJERNU SREĆU! Pa ja sam malo dijete koje radi ono o čemu je cijeli život sanjalo, kao neku nedostižnu bajku koja se dešava samo nekom drugom, samo onim tetama što ih gledaš ‘na televizoru’. Te moje sreće mora malo upasti u svaki taj paket, sigurna sam. 

Znate da je u posljednje vrijeme trend da se unutrašnjost paketa blago naparfemiše. E pa ja ga blago nasrećim, a nije isključeno da ću u narednoj kolekciji smućkati i neki Modin parfemčić za te potrebe.

 

 

I kad me neko pita - zašto sama pakuješ svoje pakete, zar nisi došla u fazu u kojoj bi to trebala prepustiti nekom drugom?! - pomislim, pa ja od svega najviše volim to da radim. Osjećam se kao Deda Mraz koji sprema poklone za Novu godinu. 

I odgovor je - DA, u toj sam fazi odavno, i DA - imam pomoć, ali činjenica je da nerado prepuštam taj zadatak bilo kome, ja u tome zaista iskreno uživam. Briga o paketićima je moja jedina relaksacija u izuzetno napornom danu."

 

 

I jedno ekskluzivno za Bonjour.ba - otkrij nam mali hint šta spremaš sljedeće?

Bojana: „Uskoro na red dolazi GELATO - dva slatka kompleta u vanilija i krema tonovima, sa praktičnim topićem i raskošnom suknjom koja se može u potpunosti prilagoditi figuri, zahvaljujući posebnom načinu vezanja pojasa. 

Poslije toga putujemo u POSITANO - komplet s multifunkcionalnom asimetričnom košuljom i palazzo hlačama, u camel i mint bojama. 

I šećer na kraju ljeta, u avgustu stiže MITZAH haljina. Potom u septembru, MILENA! Kolekcije posvećene back-to-school i back-to office danima, u funkcionalnom smislu. U emotivnom, mojoj ćerkici i mojoj mami. Jedva čekam da to vidite!"

 

Foto: @modaitakoto  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!