TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 12.12.2023.
Pantone boja godine za 2024. je Peach Fuzz i ne skrivamo oduševljenje zbog te najave.
To je nježna boja breskve koja pleše na tankoj granici između puder ružičaste i boje svježeg lososa. Kako sam brend Pantone pojašnjava, Peach Fuzz nijansa je zamišljena kao ton koji će pričati o želji da pazimo sami sebe, ali i druge. Njen nježni, „baršunasti“ ton breskve obogaćuje duh, um i tijelo. Objašnjavaju kako su, tražeći nijansu koja će odražavati primarnu ljudsku želju za povezanošću i bliskosti, izabrali ovaj ton koji odiše toplinom i modernom elegancijom.
Pantone je inače tvrtka koja je kreirala standardizirani i zaštićeni sustav za identificiranje i usklađivanje boja. Tako se svakoj novoj nijansi dodaje jedinstveni broj i ime. To omogućuje dosljednost u komunikaciji o bojama između različitih medija.
Jedan od značajnijih doprinosa brenda Pantone je njihov odabir „Pantone boja godine“. Ovaj izbor značajno utječe na trendove u svijetu dizajna, u različitim područjima. Moda, interijeri, grafički dizajn, tisak… Svaka od ovih industrija se oslanja na njihov odabir boje godine kao na glavnu nit vodilju za kreiranje trendova nadolazeće sezone.
Boja godine – Peach Fuzz u interijerima
Zaista, kada pogledate ovu nježnu nijansu breskve, obuzimaju vas emocije koje pričaju o nježnosti, a istovremeno budi energiju i stvara pozitivnu auru oko sebe. Kako boje izrazito mogu utjecati na raspoloženje, uvijek je važno koje nijanse unosimo u naš dom.
Vjerujemo da je idealna nijansa za stvoriti vlastitu oazu mira upravo nijansa Peach Fuzz koja kreira ambijent za opuštanje i atmosferu dobrodošlice. Bilo da se radi o dnevnom boravku, spavaćoj sobi ili kupaonici, nijansa breskve će se s lakoćom integrirati u prostor, dajući mu eleganciju, ali i dozu zaigranog šarma.
Nemojte se dati zavarati da je ova nijansa, zbog svoje nježnosti, rezervirana isključivo za tradicionalnu i vintage estetiku. Ona se u potpunosti prilagođava suvremenom dizajnu i daje novi i osvježavajući pristup modernoj eleganciji. Suptilna i sofisticirana, savršeno će se uklopiti u minimalistički prostor, a jednako se dobro može spojiti i s avangardnim okruženjem.
Evo na koje načine ju možete unijeti u svoj interijer.
Zidovi
Razmislite o tome da obojite jedan ili više zidova u ovu suptilnu, ali odvažnu nijansu. Boja breskve će postati centralni element te prostorije i u potpunosti transformirati interijer. Bojeći samo jedan zid, vizualno ćete prostoru dati dubinu i unijeti dozu energije. Ako ne želite bojiti zid, neki brendovi su već izbacili kolekciju zidnih tapeta koje su prožete nijansom Peach Fuzz.
Namještaj
Ako vam je zid previše, birajte komade namještaja u ovoj nijansi. Sofa, fotelje ili ormarić u boji breskve, svakako će unijeti dinamiku u prostor. Komad u ovoj boji u trenu će postati statement detalj koji stvara kohezivan i stilski skladan prostor.
Tako ćete s jednim upečatljivim detaljem u interijer unijeti svoj potpis i pokazati kako na individualan način pratite trendove.
Dekorativni detalji
Dodatci u boji godine – Peach Fuzz, poput posteljine, jastuka, vaze ili svijeća, na suptilan će način podignuti estetiku prostora. Kako se radi o malim detaljima, kroz interijer možete provući više njih, bez opterećivanja prostora.
Kada krenete na putovanje preuređenja doma koji će zablistati u 2024. godini, dopustite da glavna nit vodilja bude ova nježna boja godine. Peach Fuzz će unijeti sofisticiran, ali odvažan i moderan dodir u vaš životni prostor.
* * *
Naslovna fotografija: @thevillas_bilinga_beach_abodes
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!