TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.8.2022.
U četvrtak, 18.8.2022. godine u prostoru Muzeja književnosti i pozorišne umjetnosti Bosne i Hercegovine održana je samostalna izložba bh. modne dizajnerice Belme Tvico pod nazivom „Metamorphosis“.
Pozivajući se na temu ponovnog rođenja, a kroz prikaz sedam kreacija izloženih tête-à-tête sa svilenim maramama nastalim u saradnji sa umjetnicom Taidom Jašarević, Belma Tvico traga za suštinom života istražujući četiri životna elementa ─ vodu, vazduh, zemlju, i vatru ─ i koncept njihovog cikličnog obnavljanja, ali i redefinirani koncept ženstvenosti koji propituje kroz upotrebu različitih, nerijetko nekonvencionalnih, dizajnerskih formi koje rezultiraju novim pojmom redefinirane elegancije.

Ova izložba bh. modne dizajnerice svjedoči njezinoj težnji da stvori sinergiju između dva srodna svijeta: svijeta mode i svijeta umjetnosti. Izložene kreacije su naizgled različite, ali ipak srodne, dok svjedoče o metamorfozi u radu Belme Tvico. Kroz njih teče ista kreativna misao: buđenje snage i moći ženske energije.
Na svilenim platnima isprepliću se različiti obrasci koji utjelovljuju pojam vječitog životnog kretanja, bilo da je riječ o pokretu mora, rođenju Feniksa, ili tišini Oriona. Izložene marame su uokvirene poput slikarskog platna, dok tvore savršen kontrast kreacijama koje nam evociraju osjećaj déjà vu.


Svaku od kreacija smo već vidjeli na crvenom tepihu: od bosanskog ćilima na Sarajevo Film Festivalu, preko filmskog festivala u Cannesu, do filmskog festivala u Veneciji. Svaka od njih u sebi nosi specifičnu poruku. Dizajnerica propituje niz silueta: pješčani sat, ravnu kolonu, voluminoznu slojevitost, ili jednostavnu liniju.
Različiti, ali komplementarni oblici, dočaravaju nam jednu skladnu i kohezivnu sliku o modnoj misli koja evoluira iz kolekcije u kolekciju. Metamorphosis je inventivno djelo i svjedoči dizajnerskom stavu koji već gotovo dvije decenije potvrđuje specifičan tip žene: femme fatale koja stanuje u temelju dizajnerskog ethosa Belme Tvico.

Zvanice i dio atmosfere sa izložbe Betme Tvico




















* * *
Fotografije: Zlatan Spahić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!