TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 10.7.2025.

Brend Plusminus već prepoznajemo po jedinstvenim komadima i snažnoj estetici koja ne traži potvrdu trendova, ali s novom kolekcijom „CHANGE“, otišli su korak dalje i doslovno utkali promjenu u samu tkaninu.

Nova Plusminus kolekcija nosi ime koje je istovremeno i poruka promjena. Ne ona velika i dramatična, već tiha, unutrašnja, koja se osjeti prije nego što se vidi.
 

plusminus-nova-kolekcija_2_bonjour_ba

plusminus-nova-kolekcija_3_bonjour_ba

„Htjeli smo napraviti nešto što neće obući samo tijelo izvana, nego će se osjetiti i iznutra“, kaže dizajnerica Ena Dujmović. U tom duhu, svaki komad izrađen je od pažljivo biranih prirodnih materijala: svile bez nasilja, bambusa koji prati pokret tijela, te vlakana od bananine kore, koja se ponašaju poput vizualne metafore za snagu i otpornost.
 

plusminus-nova-kolekcija_6_bonjour_ba

plusminus-nova-kolekcija_7_bonjour_ba

Kao i u svakoj prethodnoj kolekciji ovog brenda, i ovdje je centralno mjesto pripalo grafikama izrađenim bakropis tehnikom koje umjetnik Denis Haračić ručno prenosi na tkaninu. 
 

plusminus-nova-kolekcija_gif2_bonjour_ba.
 

Nisu novi detalj, ali su potpis koji nosi priču o procesu, o namjeri, o autentičnosti. Plusminus tako nastavlja biti modni brend koji ovu likovnu tehniku koristi kao neraskidiv dio dizajna.

 

plusminus-nova-kolekcija_10_bonjour_ba

Vizuali snimljeni u kamenolomu dodatno podcrtavaju ton kolekcije: promjena je moguća čak i u najčvršćim oblicima. Haljine, kombinezoni i tunike iz kolekcije djeluju gotovo arhitektonski, ali istovremeno lagano i fluidno.
 

plusminus-nova-kolekcija_gif_bonjour_ba

 
Nosit ćete ih na način koji vama odgovara, a upravo to je, možda, najvažnija promjena koju moda treba.
 

plusminus-nova-kolekcija_18_bonjour_ba

plusminus-nova-kolekcija_16_bonjour_ba (1)

plusminus-nova-kolekcija_17_bonjour_ba

plusminus-nova-kolekcija_19_bonjour_ba (1)

Foto: Maja Topčagić  
Modeli: Hanna Dujmović i Lejla Alisha


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!