TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 11.5.2022.
Danas smo u studiju jedne od najpoznatijih bh. dizajnerica, Belme Tvico, imali priliku pogledati komade nove kolekcije pod nazivom Metamorphosis, a Belma nam je kroz razgovor dala i odgovore na sva pitanja koja smo imali o kolekciji.
Kada smo dobili pozivnicu znali smo da nas očekuje interesantan i zabavan događaj. Već na ulasku u Belmin studio osjetite pozitivnu energiju i kreativan duh, koji se primijeti i u uređenju interijera. Kako kaže i sama Belma, u njenom studiju uživaju i djeca te ih nerijetko studio i kolekcija inspirišu da odmah i sami krenu na crtanje svog dizajna. Belma i njen tim su nas dočekali s osmijehom, te smo s uzbuđenjem čekali da pogledamo kakve će nam to komade ovaj put Belma prezentovati.
Već pri prvom pogledu na kolekciju odmah primijetimo vibrantnu paletu boja, koja kao da kaže: ,,Vrijeme je za proljeće i unošenje boja u naše kombinacije.'' Kolekcijom prevladavaju narančaste, ljubičaste i plave nijanse, dok se tu nalaze i komadi u bazičnim crnim i bijelim bojama. Mnogi komadi kolekcije se mogu kombinovati u ležerna, ali i elegantna izdanja.
Tako se jedan Belma Tvico top odlično kombinuje sa hlačama koje zajedno izgledaju kao kombinezon, a iste te hlače i top možete kombinovati s drugim komadima iz kolekcije, kao i s artiklima iz vašeg ormara.
Emina Smaka, novinarka Bonjour.ba u Belma Tvico kimonu
Belma nam zatim kroz razgovor nadodaje: ,,Za nadolazeću sezonu, redefiniram klasične komade iz svog bogatog modnog opusa: odjeću koja utjelovljuje strukturu i sofisticiranost. Želim dati svojoj ženi moć izbora: skraćene blejzere koje kombinuje sa slojevitim palazzo pantalonama, dvodijelna kratka odijela, haljine i suknje srednje dužine, pripijene bodije, korzete i ležerne pelerine. Kontinuirana evolucija je u srži mog pristupa modi. Arhitektonski krojevi i elegantan stil moj su prepoznatljiv potpis dok koračam ka sljedećoj fazi svog dvodecenijskog modnog putovanja."
Kolekciju posebnom čine boje i dezeni, a oni predstavljaju vodu, vatru, vazduh i zemlju, te svaki od dezena za Belmu predstavlja različitu emociju. Kako nam je rekla boje joj daju energiju, živost, otvaraju joj apetit i bude dječju radost u njoj. Belma kaže da za nju crno – bijeli svijet ne postoji, iako shvata da kolekcija zahtjeva i takve komade. Kada govorimo o samom dizajnu, Belma kroz ovaj dio kolekcije istražuje niz silueta: pješčani sat, ravnu kolonu ili jednostavnu liniju. Ona uokviruje ove različite, a opet komplementarne oblike, u jednu skladnu i kohezivnu sliku.
Pitali smo i na koji način će dalje predstavljati kolekciju, a Belma kaže da joj je velika želja snimiti i fashion film, kao jedan od njoj omiljenih načina za prezentovanje kolekcije. Pored editorijala i online dućana, Belma nam je otkrila da se njen tim priprema za izvoz i plasman na strana tržišta, a ova informacija će sigurno obradovati dame iz regiona.
Otkriva nam da već sada može sa sigurnošću reći da ćemo neke od ovih komada vidjeti i na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala. Dodala je da će se i ove godine, kao i prethodnih, potruditi da osmisli kreacije koje preslikavaju ovu kolekciju na jedan potpuno prilagodljiv custom način te kroz osmijeh kaže da već sad ima blagu tremu pred crveni tepih.
Za kraj nam je poručila da damu koja nosi Belma Tvico dizajn, vidi kao jaku, samouvjerenu ali i krhku, nježnu, suptilnu, romantičnu, razigranu i radoznalu. Ukoliko se odlučite posjetiti Belma Tvico studio, na adresi Telali 7 u Sarajevu, sigurni smo da ćete i sami osjetiti pozitivnu energiju te izabrati komad za sebe.
* * *
Fotografije: Enida Kajević za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Šta se dešava dok još nisu zategnute kravate, ali kablovi jesu?
Dan prije nego što će bina zasjati, predavači stići, a publika zauzeti svoja mjesta, mi smo se uvukli u samo srce priprema za 13. Branding konferenciju – backstage.
Tu gdje adrenalin raste, zvučnici se testiraju, a svaka sitnica ima potencijal da postane drama… ili dobra anegdota.
Via Media tim dočekao nas je s osmijehom (i checklistom), dok su članovi produkcije balansirali između rasporeda, ekrana i šoljica kafe koje se griju u prolazu.
Iza svake trake i tehničkog detalja vidi se tim koji tačno zna šta radi. Ove godine donose još veće ideje, još hrabrije govornike i još smješnijih priča iz pozadine koje ćemo vam upravo otkriti.
60 minuta iza kulisa: šta smo zatekli, snimili i zaustavili u vremenu
Svaki kadar koji smo zabilježili nosi u sebi više od same slike, nosi uzbuđenje zbog onoga što dolazi. U prostoru se osjećala napetost iščekivanja, kao da zrak postaje gušći dok se svaki detalj dovodi do perfekcije.
Ovo je ipak događaj koji okuplja velika imena, gdje ideje mijenjaju tokove industrije i gdje sve mora biti na svom mjestu, a opet živo, stvarno, neispeglano.
Dok su se planovi finalizirali i improvizacije događale u hodu, naša kamera je hvatala trenutke koncentracije, spontanosti i onog neobjašnjivog osjećaja da se nešto važno upravo stvara. Ako volite uvid u stvarnost iza perfektnog kadra bit će vam jasno zašto volimo ovakve trenutke.
Stvarnost organizacije: Sve što nećete vidjeti na sceni
Zanimao nas je pravi ritam i energija iza kulisa jednog od najvažnijih događaja, pa smo u ekskluzivnom razgovoru s Kanitom Alić, višom menadžericom za klijente u Via Media timu i projekt menadžericom Branding konferencije, otkrili detalje koje rijetko imate priliku čuti.
U nastavku donosimo iskrene i zabavne odgovore koji osvjetljavaju kompleksnost organizacije jednog velikog događaja kao što je Branding konfernecija.
Dan prije početka 13. izdanja, kako iz današnje perspektive gledate na razvoj Branding konferencije i ono što je postala?
Kada se osvrnemo unazad, ostali smo vjerni svojoj misiji – da okupljamo, inspirišemo i doprinosimo razvoju struke. Svaka konferencija za nas je bila novo iskustvo i prilika da rastemo zajedno, kao tim, kao profesionalci i kao zajednica.
Ponosni smo na sve što smo kroz godine donijeli tržištu – ne samo vrhunske govornike, već i ideje koje ostaju s nama mnogo duže od trajanja samog događaja.
Koja osoba iz tima je vjerovatno ona koja zna baš sve o svakom predavaču – i karijeru i omiljeni doručak?
To sam – bez sumnje – ja. I karijeru i omiljeni doručak. Ako nešto ne znam, saznat ću.
A po kojim kriterijima birate predavače i kako balansirate između internacionalnih i domaćih govornika?
Biramo ljude koji ne samo da imaju šta reći, već to znaju prenijeti na način koji inspiriše. Tražimo one koji razumiju savremeni trenutak, predosjećaju smjer u kojem idemo, izazivaju status quo i njihove riječi ostaju s nama i nakon što Konferencija završi.
Taj balans između domaćih i internacionalnih govornika dolazi prirodno, vođeni smo isključivo kvalitetom i relevantnošću.
Ko iz tima se uvijek javi s rečenicom ‘’samo još ovo da dodamo''?
To nije rečenica jednog člana tima – to je naš kolektivni način razmišljanja. Taj mali dodatak, detalj više, dodatni sloj – to je ono što često pravi razliku između dobrog i izvanrednog. Kod nas “kraj” projekta često znači početak nove inspiracije.
Kako mjerite uspjeh konferencije? Šta su vam glavni pokazatelji?
Konferencija je uspješna kada su učesnici zadovoljni, kad govornici kažu da su imali bolji feedback ovdje nego na mnogim drugim svjetskim događajima i kada dvorana ostane puna do posljednjeg predavanja.
Te reakcije i energija u sali su naš najvažniji pokazatelj uspjeha.
Najsmješnija ili najneočekivanija situacija koja vam se desila na dan konferencije ili noći prije?
Srećom, do sada nije bilo većih nepredviđenih situacija, ali jedna anegdota je ostala upamćena – jedan govornik je zaboravio da mu je potrebna viza za ulazak u BiH.
Saznali smo to doslovno u posljednjem trenutku, taman dovoljno da uspijemo sve spasiti. Tada smo otkrili novu dimenziju panike – ali i timske snage.
Jeste li imali neku neobičnu molbu od strane predavača koju uvijek prepričavate?
Jedan govornik je tražio prostoriju za meditaciju, što se ispostavilo kao šifra za – drijemanje. Od tada imamo svoju "ne uznemiravaj" zonu, koju i članovi tima povremeno koriste.
Šta mislite da je glavna vrijednost koju Branding konferencija donosi ne samo struci, nego i široj poslovnoj i društvenoj zajednici u BiH?
Najveća vrijednost Branding konferencije je u tome što svakim izdanjem donosi novu dozu znanja, inspiracije i motivacije – kako struci, tako i poslovnoj i društvenoj zajednici u cjelini.
Ona pokazuje da BiH ima kapacitete za profesionalne događaje svjetskog nivoa, i da možemo biti mjesto susreta ideja koje pokreću pozitivne promjene.
Kada sve završi… kako najčešće proslavljate?
Proslava? Naš “after” je uvijek poseban – nema vatrometa ni ludih provoda, ali ima iskrenih osmijeha, high-fiveova i one tihe euforije kad znaš da si napravio nešto vrijedno. I dok još motamo kablove – već se rađaju ideje za narednu godinu.
Dok odbrojavamo sate do početka Branding konferencije, jedno je sigurno ono što se priprema iza zavjese jednako je impresivno kao ono što će publika vidjeti na sceni.
A mi smo tu da vam ispričamo i jednu i drugu stranu priče. Vidimo se sutra, ovaj put pred reflektorima.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!