TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 11.11.2024.

Kolaboracije između brendova viđamo sve češće. Spoj dviju različitih estetika uvijek rezultira intrigantnim komadima koji predstavljaju savršenu fuziju dvije modne priče.


Ovog puta, osvojit će vas suradnja dva brenda koja naizgled imaju potpuno različite smjerove, a koji su kreirali kolekciju koja predstavlja spoj odvažne modne estetike i bezvremenske klasike koja priča o udobnosti.




U suradnji s popularnim brendom Alma Ras, mlade dizajnerice iz brenda MATEYANEIRA predstavile su jedinstvenu kolekciju koja savršeno balansira stil, udobnost i funkcionalnost. Alma Ras je domaći brend poznat po proizvodnji finog donjeg rublja i spavaćeg programa visokokvalitetne izrade, od ugodnih materijala koje volimo osjetiti na koži u svakodnevici.

Kolaboraciju su napravili s brendom MATEYANEIRA čije se kolekcije prvenstveno baziraju na odijelima, oversized sakoima s akcentom na ramenima te poslovno – elegantnim kombinacijama.


Kolekcija MATEYANEIRA X ALMA RAS




Rezultat? Komadi i setovi koji kombiniraju odvažnost i praktičnost, namijenjeni ženama svih generacija. Iako je estetski usmjerena na sportsku eleganciju, kolekcija je istovremeno udobna za svakodnevne aktivnosti, putovanja ili opuštanje doma, dok kroz detalje poput predimenzioniranih ramena donosi dozu avangarde u svakodnevicu.




„Glavna misao vodilja pri kreiranju ove kolekcije nam je bila ta da odjeća treba biti udobna, ugodna i nosiva u dnevnim varijantama, u udobnosti doma, vani, na putovanju, a da pri tome zadržimo dozu stila. Bez obzira da li ste sasvim spontano iskombinirali dva komada iz kolekcije - željele smo da outfit izgleda osmišljeno.“ - ističu dizajnerice brenda MATEYANEIRA.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alma Ras (@alma.ras)



Kolekcija se sastoji od deset pažljivo osmišljenih komada dostupnih u 3 ključne boje: off white, crnoj i burgundy, boji koja je hit ove sezone. Ovi komadi savršeno se mogu kombinirati u vašoj capsule kolekciji, a moguć je i hrabri mix and match pristup za stvaranje jedinstvenog stila.




Jedan od ključnih inovacija u kolekciji je naglasak na ramenima, s posebnim naramenicama koje nisu samo estetski privlačne, već i praktične. Za još veću fleksibilnost, neki komadi omogućuju da uklonite naramenice, što daje dvije opcije za nošenje. Materijali poput pamuka i elastana čine ove komade izuzetno udobnim i dugotrajnim, savršenim za svakodnevnu nošenje.




Kolekcija MATEYANEIRA X ALMA RAS bit će službeno lansirana danas u 12h, a moći ćete ju pronaći na njihovoj web stranici. Za sve ljubitelje ovih brendova koji žele uživo vidjeti komade, kolekcija će biti dostupna u većim Alma Ras buticima širom BiH od petka, 15. 11.

* * *
Foto: Edvin Kalić
Makeup: Naida Đekić
Hair: Amila Amidžić


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!