TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.9.2024.
Od jučer, Vilsonovo šetalište krasi jedinstvena emotivna postavka koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim - grudnjaci pažljivo postavljeni duž staze, prikupljeni u okviru akcije koju je organizovala kompanija Alma Ras, zajedno sa svojim vjernim kupcima.
Ova postavka nije samo vizuelno upečatljiv prizor, već nosi duboku i emotivnu poruku podrške ženama oboljelim od raka dojke. Tokom akcije prikupljeno je preko 2000 grudnjaka - 2000 simbola snage, nade i ljubavi. Oni sada pričaju svoje tihe, ali moćne priče, na ovom sarajevskom šetalištu, podsjećajući nas sve na važnost zajedništva i brige jednih za druge.
Kao kompanija koja većinski zapošljava žene i brine o njima, Alma Ras je uvijek stavljala ženu u središte svog poslovanja. U saradnji s udruženjem Think Pink, nastavili su tu misiju kroz donaciju od 27.000 KM kao potporu ženama koje prolaze ovu borbu. No, ono što ovu kampanju čini posebnijom jeste i učešće kupaca Alma Ras, koji su kroz kupovinu artikala iz linije "Podrška koju volim" i donaciju svojih grudnjaka, postali glas podrške i solidarnosti.
“Danas sam posebno ponosna što smo zajedno sa našim vjernim kupcima i udruženjem Think Pink uspjeli stvoriti ovaj emotivan i vizualno upečatljiv prikaz podrške ženama oboljelim od karcinoma dojke. Ova postavka, koja uključuje preko 2000 grudnjaka koji su donirali upravo naši kupci, simbolizira snagu, nadu i ljubav, te služi kao podsjetnik da nijedna žena ne treba biti sama u svojoj borbi. Hvala svima što ste dio ove priče i što zajedno činimo razliku”, riječi su Nermine Kadrić, marketing menadžerice kompanije Alma Ras.
“Kada smo u januaru razgovarali sa menadžmentom kompanije Alma Ras i planirali naše izvanredno partnerstvo ova postavka bila je jedna od aktivnosti za koju smo odmah znali koliko će emocija donijeti kod svake žene i koliko je važna poruka koju šaljemo. S nestrpljenjem smo čekali upravo ovaj dan kada ćemo je pokazati i građanima Sarajeva. Iza svakog od 2000 grudnjaka stoji 2000 žena, priča, emocija, ljubavi, empatije i razumijevanja. Izuzetno smo zahvalni kompaniji Alma Ras na partnerstvu koje traje 365 dana u godini.”, istaknula je Nela Hasić, regionalna direktorica organizacije Think pink – zajedno smo jedno.
Postavka će biti izložena do 15. oktobra, dok će izdvajanje 1 KM iz linije “Podrška koju volim” trajati do kraja godine.
https://www.youtube.com/watch?v=6HVFNZkFxrU
* * *
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!