TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.7.2019.
Formatirani radio često se doživljava kao bauk i neprijatelj svake kreativnosti, iako su takve radijske stanice u pravilu pri vrhovima liste slušanosti. Većina uspješnih radija na tržištu ima između 240 i 800 pjesama u rotaciji, iako su im fonoteke višestruko bogatije. Zašto je tome tako - moći će se doznati na interaktivnoj radionici “Ed Sheeran vs. Petar Grašo” u sklopu Weekend Media Festivala u
Sva relevantna istraživanja govore da između dvije trećine i tri četvrtine ispitanika radio najviše sluša zbog glazbe. Pjesme u eteru i način njihova rasporeda odgovorne su za odabir radija koji se sluša, a već nakon dvije ”loše pjesme” zaredom slušatelji traže neku novu frekvenciju.
„Radio i dalje ima najveći doseg među medijskim platformama, najčešći je kanal putem kojega se doznaje za novu glazbu i medijska platforma kojoj se u Europi najviše vjeruje. Radio ne samo da nije mrtav niti umire, radio je zapravo u velikom usponu. Za to je zaslužan i način kreiranja glazbenog poslovnog modela, zbog čega je ova radionica nezaobilazna za sve koji se bave ili žele baviti radijskim biznisom”, ističe direktor programa Weekend Media Festivala Nikola Vrdoljak.
Sudionici radionice moći će i formatirati vlastiti radio temeljem rezultata brzog testiranja glazbenih afiniteta. Weekend će tako dobiti svoj W-FM, zasnovan na stvarnim podacima o tome koliko slušatelji vremena provode uz radio i kakav radio bi željeli slušati.
„Na primjeru virtualnog W-FM radija, analizirat ćemo mora li novi hit Ed Sheerana biti emitiran svaka četiri sata. Zadatak nije lagan, jer ćemo simulirati i realan tržišni uvjet da tako formatirana radijska stanica bude profitabilna u stvarnom svijetu. Pozabavit ćemo se i ulaskom domaće glazbe u programe radijskih stanica i zašto tu postoji razlika između želja i realizacije”, kaže Goran Komerički, jedan od sudionika radionice.
Radionica “Ed Sheeran vs. Petar Grašo” tek je mali dio iznimno bogatog programa 12. Weekend Media Festivala, u kojemu sudjeluje više od 150 predavača i panelista. U Rovinju se od 19. do 22. rujna očekuje i dolazak više od 5000 sudionika festivala iz svih zemalja regije. Vidimo se!
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!