TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.10.2017.

Priča koja je promijenila lice kozmetičke industrije počela je Esteeinom ogromnom željom da svakoj ženi dokaže da je uistinu lijepa, a njena želja je bila popraćena velikom ustrajnošću, kreativnošću i strašću koju je osjećala prema svom poslu. Tako je sa samo četiri proizvoda za kožu pokrenula svoj posao, a svoje beauty proizvode spremila u neodoljive tirkizne posudice.

Njena stalna želja za istraživanjem i velika zaljubljenost u posao vodili su je od zabave do zabave, putovala je svijetom, chic i uglađeno odjevena, nezasitna i uvijek u potrazi za dobrim poslovnim prilikama. Cilj joj je bio da se ženama svidi ono što ona njima nudi, često to naglašujući svojom mantrom - 'Telephone, Telegraph, Tell a Woman' u prijevodu 'Telefon, Telegraf, Recite ženi' želeći ukazati na važnost toga da se o njenom proizvodu priča posvuda i da on priča sam za sebe. Pozorost javnosti dobila je svojim mirisom Youth-Dew, kvalitetnim proizvodima za uljepšavanje i njegu tijela. Odlučili smo uzeti upravo njenu priču kao našu ovotjednu inspiraciju i izabrali tri  poslovna savjeta koja su Estee učinili ženom kojoj naprosto ne možete reći: 'Ne!'.

 

esteelauder 1

 

#1 'Nikad nitko nije postao uspješan bez iskušavanja prilika... Moraš prepoznati trenutak i ugrabiti ga bez odgađanja.'

Rečenica koja savršeno opisuje njezinu nepokolebljivu poduzetničku stranu u kojoj se nije dala povoditi riječima eksperta. Vjerovala je svom urođenom instinktu koji joj je govorio da kako bi prodala svoj proizvod mora dodirnuti na neki način svoje kupce, te im pokazati prednosti proizvoda za kožu. Zapravo je unijela revoluciju u način na koji se komuniciralo sa kupcima i na tome joj mnoge današnje tvrtke mogu zahvaliti.


https://www.youtube.com/watch?v=z-KvKKM8Z9I

#2 'Nisam tamo stigla želeći ili nadajući se, nego radeći za to.'

Jedinstven pogled na svijet često je omogućio Estee Lauder kreiranje novih ideja kojima je unosila nešto svježe u svijet ljepote – pazila je da njeni proizvodi odišu dozom luksuza, ali opet da budu pristupačni i primamljivi svima, te je uvijek bila dostupna onima koji su kupovali iz njenog dućana. Bila je istinski vješta prodavačica i marketing stručnjakinja, što se ponajviše vidjelo kroz njezin parfem koji je ukrao pozornost kozmetičke industrije toliko da su žene naprosto jedva čekale rođendane i godišnjice kako bi dobile kapljice upravo njenog parfema/ulja za kupanje.

#3 'Budi snažan. Budi pun samopouzdanja. Budi zvijezda svog vlastitog života.'

Čak i nakon što nas je napustila sa svojih 95 godina, Estee i dalje ostaje ogromna inspiracija ženama diljem svijeta da budu lijepe ponajviše kroz vrijednosti o kojima je stalno govorila i koje je i sama utjelovila. Svaka veza koju njena tvrtka uspostavi nadalje širi njen jedinstven način razmišljanja.  Ona je živjela svoj san.

Foto: tharawatmagazine.com, elcompanies.com


Bonjour

Kako boje mijenjaju Sarajevo? Ovo su glasovi generacija koje oslikavaju fasade.

TEKST: Ada Ćeremida

Kako boje mijenjaju Sarajevo? Ovo su glasovi generacija koje oslikavaju fasade. Kako boje mijenjaju Sarajevo? Ovo su glasovi generacija koje oslikavaju fasade.

Na jednom mjestu okupljeni su oni koji Sarajevo pretvaraju u šarenu mapu priča i emocija.

Od 2021. godine FASADA, festival ulične umjetnosti, u Sarajevu pretvara gradske fasade u galerije pod vedrim nebom, spajajući umjetnost, zajednicu i ekologiju. 

Kroz protekle četiri godine nastalo je 29 murala na više od 3.000 m² javnih površina, a Sarajevo danas broji dvije otvorene galerije ulične umjetnosti i petnaest samostojećih velikih murala. 

Iza cijele priče stoji muralist i osnivač Obojene Klape, Benjamin Cengić Zian, čiji prepoznatljivi cvijet krasi zidove Sarajeva i regije. FASADA tako svake godine okuplja umjetnike iz cijelog svijeta, a boje i crteži na zidovima postaju trajni dijalog sa gradom i ljudima.

Ovo je tek početak priče, pratite nas jer ćemo kroz naredne dane otkrivati kako nastaju murali, ko su umjetnici koji ih crtaju i šta ulična umjetnost znači za Sarajevo danas i u budućnosti.

 

 

Otvorenje koje širi energiju  

Četvrto izdanje festivala otvara se u subotu, 6. septembra, u Despićevoj ulici, gdje će biti otvorena izložba High Five i dodijeljena Balkan Street Art Network nagrada

Uz muziku i DJ setove, atmosfera otvaranja najavljuje dane ispunjene muralima, radionicama, razgovorima i druženjima.
 

 

Šta nas očekuje na festivalu? 

Naredni dani donose početak oslikavanja zidova na Prusačkovoj i Ujevićevoj ulici, kao i jedinstvenu radionicu Street Art & VR u Manifesto galeriji i Darivi, gdje se kreativnost spaja sa tehnologijom i istražuju nove dimenzije ulične umjetnosti. 

Posebnu pažnju privlači projekcija filma Girl Power, priča o ženama u uličnoj umjetnosti i njihovom mjestu u globalnom pokretu. U utorak slijedi šetnja kroz već nastale murale grada, a festival se potom seli na muzičke stepenice u Prusačkovoj, gdje će se održati razgovori sa umjetnicima.
 
 

 

Umjetnici od Strazbura do Sarajeva

Ovogodišnji FASADA festival dovodi raznoliku postavu autora čiji radovi oblikuju savremenu scenu ulične umjetnosti. Francuski umjetnik STOM500,  donosi murale prepune boja i antropomorfnih životinja koji istovremeno zabavljaju i provociraju razmišljanje.

Dok kanadsko-srpska muralistica Zmaja, ilustratorica knjiga, sada javni prostor koristi kao polje kolektivne imaginacije kroz humoristične likove i stripovsku estetiku. 

 

 

Tu su i Simeon Switch iz Nizozemske sa snovitim, gotovo psihodeličnim pejzažima i životinjama, čije hiperrealistične forme stapaju fantaziju i realnost, te argentinska umjetnica Flo Silva koja svoj prepoznatljivi rukopis prenosi iz Južne Amerike do Evrope. 

 



Hrvatska muralistica Téa Jurišić koristi jarke boje i raznolike likove da ispriča priče vezane za lokalni kontekst, dok španski umjetnik Bubblegum stvara ornamentalne kompozicije koje podsjećaju na arhitektonske filigrane

Francuska autorica Nush gradi svijet ptica, mitskih bića i plamenih boja, a lokalni Vedran Purićanin, poznat i kao tattoo majstor i DJ, unosi humor, spontanost i duh Sarajeva u svaku liniju.

 

 

Pred sam kraj festivala, na Darivi će se održati tradicionalni Graffiti Jam, uz druženje i afterparty. Završnica je zakazana za 14. septembar u Prusačkovoj ulici, kada će se simbolično zatvoriti ovogodišnje izdanje. 

 

 
No, murali i crteži ostaju kao javni arhiv emocija, znak da Sarajevo neprestano diše, mijenja se i raste kroz boje i poruke svojih zidova.

Murali su i platforme za dijalog o tome kako umjetnost oblikuje urbane pejzaže, povezuje ljude i zajednice i postaje pokretač novih razgovora o budućnosti grada. 

Kada ulice postanu galerije, umjetnost prestaje biti zatvorena i počinje živjeti u svakodnevici, dodirujući prolaznike jednako kao i posmatrače iz daljine. 

Upravo zato ovi projekti pokreću i ekološki diskurs: korištenje održivih boja i sprejeva koji poboljšavaju kvalitet zraka otvara prostor za razmišljanje o tome kako umjetnost može i treba biti u službi zdravije urbane sredine. 

Dok različite kulture i autori utiskuju svoje tragove u gradske zidove, Sarajevo se sve više profilira kao mjesto gdje se lokalna urbana scena prirodno uklapa u razgovor o tome šta umjetnost znači u javnom prostoru i kakvu budućnost zajedno gradimo.
 


Foto: @fasadafestival


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!