#WOMANWHOWORK: Estee Lauder, 3 poslovna savjeta jedne od uspješnijih dama kozmetičke industrije - Bonjour.ba - bh.lifest...

#WOMANWHOWORK: Estee Lauder, 3 poslovna savjeta jedne od uspješnijih dama kozmetičke industrije

Tekst:

Bonjour.ba

BONJOUR.CLUB
4.10.2017.

Priča koja je promijenila lice kozmetičke industrije počela je Esteeinom ogromnom željom da svakoj ženi dokaže da je uistinu lijepa, a njena želja je bila popraćena velikom ustrajnošću, kreativnošću i strašću koju je osjećala prema svom poslu. Tako je sa samo četiri proizvoda za kožu pokrenula svoj posao, a svoje beauty proizvode spremila u neodoljive tirkizne posudice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njena stalna želja za istraživanjem i velika zaljubljenost u posao vodili su je od zabave do zabave, putovala je svijetom, chic i uglađeno odjevena, nezasitna i uvijek u potrazi za dobrim poslovnim prilikama. Cilj joj je bio da se ženama svidi ono što ona njima nudi, često to naglašujući svojom mantrom - 'Telephone, Telegraph, Tell a Woman' u prijevodu 'Telefon, Telegraf, Recite ženi' želeći ukazati na važnost toga da se o njenom proizvodu priča posvuda i da on priča sam za sebe. Pozorost javnosti dobila je svojim mirisom Youth-Dew, kvalitetnim proizvodima za uljepšavanje i njegu tijela. Odlučili smo uzeti upravo njenu priču kao našu ovotjednu inspiraciju i izabrali tri  poslovna savjeta koja su Estee učinili ženom kojoj naprosto ne možete reći: 'Ne!'.

 

esteelauder 1

 

#1 'Nikad nitko nije postao uspješan bez iskušavanja prilika... Moraš prepoznati trenutak i ugrabiti ga bez odgađanja.'

Rečenica koja savršeno opisuje njezinu nepokolebljivu poduzetničku stranu u kojoj se nije dala povoditi riječima eksperta. Vjerovala je svom urođenom instinktu koji joj je govorio da kako bi prodala svoj proizvod mora dodirnuti na neki način svoje kupce, te im pokazati prednosti proizvoda za kožu. Zapravo je unijela revoluciju u način na koji se komuniciralo sa kupcima i na tome joj mnoge današnje tvrtke mogu zahvaliti.


">

#2 'Nisam tamo stigla želeći ili nadajući se, nego radeći za to.'

Jedinstven pogled na svijet često je omogućio Estee Lauder kreiranje novih ideja kojima je unosila nešto svježe u svijet ljepote – pazila je da njeni proizvodi odišu dozom luksuza, ali opet da budu pristupačni i primamljivi svima, te je uvijek bila dostupna onima koji su kupovali iz njenog dućana. Bila je istinski vješta prodavačica i marketing stručnjakinja, što se ponajviše vidjelo kroz njezin parfem koji je ukrao pozornost kozmetičke industrije toliko da su žene naprosto jedva čekale rođendane i godišnjice kako bi dobile kapljice upravo njenog parfema/ulja za kupanje.

#3 'Budi snažan. Budi pun samopouzdanja. Budi zvijezda svog vlastitog života.'

Čak i nakon što nas je napustila sa svojih 95 godina, Estee i dalje ostaje ogromna inspiracija ženama diljem svijeta da budu lijepe ponajviše kroz vrijednosti o kojima je stalno govorila i koje je i sama utjelovila. Svaka veza koju njena tvrtka uspostavi nadalje širi njen jedinstven način razmišljanja.  Ona je živjela svoj san.

Foto: tharawatmagazine.com, elcompanies.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno