TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 9.7.2024.
Ljeto je, a to znači da svi već početkom sedmice šuškaju o planovima za vikend, sedmicama unaprijed znamo gdje želimo otići i već kupujemo karte.
Znate da ne propuštamo najaviti dobre predstave u gradu, ali ni najaviti (ok i organizovati) party o kojem svi govore. Imajući na umu to da se svi pripremamo za ljetovanje, godišnje odmore i da ćemo mnogo manje obraćati pažnju na aktuelnosti u gradu, vrijeme je da unaprijed isplanirate posjetiti određene događaje. Ma čak i ako je potrebno prilagoditi ljetovanje istim!

Galerija Manifesto smještena u samom srcu Sarajeva predstavlja sponu između starog i urbanog dijela grada. Kroz svoje najavljivanje aktuelnih događaja u gradu nekoliko puta smo se osvrnuli na Galeriju Manifesto koja je odličan izbor za posjet s prijateljima, lokacija za dejt, a čak i onaj solo.

Na čelu Galerije su Adna Muslija i Benjamin Čengić. Pored vlastite umjetničke prakse i brojnih lokalnih i međunarodnih izložbi, Adna je bila članica nekoliko kustoskih timova te je do sada kurirala desetine samostalnih i grupnih izložbi.

Adna Muslija
Benjamin je svoj umjetnički put započeo grafitima, unoseći boje u Sarajevo i njegovo okruženje te filmskom produkcijom i organizacijom festivala FASADA.

Benjamin Čengić
Manifesto izrasta u mnogo više od Galerije, u mjesto edukacije i prostor u kojem se rađaju i razvijaju brojni kulturni projekti, budi svijest publike te rađaju i brojne nove, inspirativne ideje – svakom novom posjetom i pomenom ovog imena. Ovog ljeta, Manifesto nam donosi niz izložbi koje će sigurno privući turiste, ljubitelje umjetnosti i vas.
Dvije sedmice u julu
Do 18.7. imate priliku posjetiti izložbu „Unmute Gaza“ organizovanu u saradnji s međunarodnom inicijativom Unmute Gaza i WARM Fondacijom. Ova dvosedmična izložba prikazuje umjetničke radove inspirisane fotografijama palestinskih novinara i novinarki.
Slike u pokretu – ideologije u tranziciji
Projekat "Images in Motion - Ideologies in Transition" je kustoski projekat i tematska cjelina, koja za cilj ima istražiti i predstaviti video art ostvaranja u BiH, ali i kreirati mogućnosti za produkciju novih radova, istovremeno problematizirajući savremene ideološke borbe. Ovaj projekat želi stvoriti mogućnosti za nove video produkcije i revitalizirati savremenu umjetničku scenu.
Samostalna izložba Šejle Kamerić
U augustu, posjetioci Galerije Manifesto će tokom dvije sedmice imati priliku uživati u samostalnoj izložbi Šejle Kamerić, renomirane bosanskohercegovačke umjetnice. Izložba će prikazati selekciju Šejlinih video radova nastalih u proteklih 20 godina.
Grupna izložba "Hvala Diegu Riveri"
Ljeto još uvijek nije gotovo, dok to kalendar oficijalno ne potvrdi. Dakle u svoje planove za ljeto u septembru dopišite i festival FASADA koji donosi i grupnu izložbu "Hvala Diegu Riveri". Ova izložba, u saradnji s Where Next Gallery, transformirat će galeriju u kapelu posvećenu muralima.
Nadamo se da ste bilješke napravili i van uma te prenijeli u svoj planer. Mi već imamo leptiriće u stomaku koji se raduju ovoj dozi umjetnosti, a vi?
* * *
Foto: Ajla Salkić i Ahmed Avdagić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!