TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 9.7.2024.
Ljeto je, a to znači da svi već početkom sedmice šuškaju o planovima za vikend, sedmicama unaprijed znamo gdje želimo otići i već kupujemo karte.
Znate da ne propuštamo najaviti dobre predstave u gradu, ali ni najaviti (ok i organizovati) party o kojem svi govore. Imajući na umu to da se svi pripremamo za ljetovanje, godišnje odmore i da ćemo mnogo manje obraćati pažnju na aktuelnosti u gradu, vrijeme je da unaprijed isplanirate posjetiti određene događaje. Ma čak i ako je potrebno prilagoditi ljetovanje istim!

Galerija Manifesto smještena u samom srcu Sarajeva predstavlja sponu između starog i urbanog dijela grada. Kroz svoje najavljivanje aktuelnih događaja u gradu nekoliko puta smo se osvrnuli na Galeriju Manifesto koja je odličan izbor za posjet s prijateljima, lokacija za dejt, a čak i onaj solo.

Na čelu Galerije su Adna Muslija i Benjamin Čengić. Pored vlastite umjetničke prakse i brojnih lokalnih i međunarodnih izložbi, Adna je bila članica nekoliko kustoskih timova te je do sada kurirala desetine samostalnih i grupnih izložbi.

Adna Muslija
Benjamin je svoj umjetnički put započeo grafitima, unoseći boje u Sarajevo i njegovo okruženje te filmskom produkcijom i organizacijom festivala FASADA.

Benjamin Čengić
Manifesto izrasta u mnogo više od Galerije, u mjesto edukacije i prostor u kojem se rađaju i razvijaju brojni kulturni projekti, budi svijest publike te rađaju i brojne nove, inspirativne ideje – svakom novom posjetom i pomenom ovog imena. Ovog ljeta, Manifesto nam donosi niz izložbi koje će sigurno privući turiste, ljubitelje umjetnosti i vas.
Dvije sedmice u julu
Do 18.7. imate priliku posjetiti izložbu „Unmute Gaza“ organizovanu u saradnji s međunarodnom inicijativom Unmute Gaza i WARM Fondacijom. Ova dvosedmična izložba prikazuje umjetničke radove inspirisane fotografijama palestinskih novinara i novinarki.
Slike u pokretu – ideologije u tranziciji
Projekat "Images in Motion - Ideologies in Transition" je kustoski projekat i tematska cjelina, koja za cilj ima istražiti i predstaviti video art ostvaranja u BiH, ali i kreirati mogućnosti za produkciju novih radova, istovremeno problematizirajući savremene ideološke borbe. Ovaj projekat želi stvoriti mogućnosti za nove video produkcije i revitalizirati savremenu umjetničku scenu.
Samostalna izložba Šejle Kamerić
U augustu, posjetioci Galerije Manifesto će tokom dvije sedmice imati priliku uživati u samostalnoj izložbi Šejle Kamerić, renomirane bosanskohercegovačke umjetnice. Izložba će prikazati selekciju Šejlinih video radova nastalih u proteklih 20 godina.
Grupna izložba "Hvala Diegu Riveri"
Ljeto još uvijek nije gotovo, dok to kalendar oficijalno ne potvrdi. Dakle u svoje planove za ljeto u septembru dopišite i festival FASADA koji donosi i grupnu izložbu "Hvala Diegu Riveri". Ova izložba, u saradnji s Where Next Gallery, transformirat će galeriju u kapelu posvećenu muralima.
Nadamo se da ste bilješke napravili i van uma te prenijeli u svoj planer. Mi već imamo leptiriće u stomaku koji se raduju ovoj dozi umjetnosti, a vi?
* * *
Foto: Ajla Salkić i Ahmed Avdagić
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!