TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 9.7.2024.
Ljeto je, a to znači da svi već početkom sedmice šuškaju o planovima za vikend, sedmicama unaprijed znamo gdje želimo otići i već kupujemo karte.
Znate da ne propuštamo najaviti dobre predstave u gradu, ali ni najaviti (ok i organizovati) party o kojem svi govore. Imajući na umu to da se svi pripremamo za ljetovanje, godišnje odmore i da ćemo mnogo manje obraćati pažnju na aktuelnosti u gradu, vrijeme je da unaprijed isplanirate posjetiti određene događaje. Ma čak i ako je potrebno prilagoditi ljetovanje istim!

Galerija Manifesto smještena u samom srcu Sarajeva predstavlja sponu između starog i urbanog dijela grada. Kroz svoje najavljivanje aktuelnih događaja u gradu nekoliko puta smo se osvrnuli na Galeriju Manifesto koja je odličan izbor za posjet s prijateljima, lokacija za dejt, a čak i onaj solo.

Na čelu Galerije su Adna Muslija i Benjamin Čengić. Pored vlastite umjetničke prakse i brojnih lokalnih i međunarodnih izložbi, Adna je bila članica nekoliko kustoskih timova te je do sada kurirala desetine samostalnih i grupnih izložbi.

Adna Muslija
Benjamin je svoj umjetnički put započeo grafitima, unoseći boje u Sarajevo i njegovo okruženje te filmskom produkcijom i organizacijom festivala FASADA.

Benjamin Čengić
Manifesto izrasta u mnogo više od Galerije, u mjesto edukacije i prostor u kojem se rađaju i razvijaju brojni kulturni projekti, budi svijest publike te rađaju i brojne nove, inspirativne ideje – svakom novom posjetom i pomenom ovog imena. Ovog ljeta, Manifesto nam donosi niz izložbi koje će sigurno privući turiste, ljubitelje umjetnosti i vas.
Dvije sedmice u julu
Do 18.7. imate priliku posjetiti izložbu „Unmute Gaza“ organizovanu u saradnji s međunarodnom inicijativom Unmute Gaza i WARM Fondacijom. Ova dvosedmična izložba prikazuje umjetničke radove inspirisane fotografijama palestinskih novinara i novinarki.
Slike u pokretu – ideologije u tranziciji
Projekat "Images in Motion - Ideologies in Transition" je kustoski projekat i tematska cjelina, koja za cilj ima istražiti i predstaviti video art ostvaranja u BiH, ali i kreirati mogućnosti za produkciju novih radova, istovremeno problematizirajući savremene ideološke borbe. Ovaj projekat želi stvoriti mogućnosti za nove video produkcije i revitalizirati savremenu umjetničku scenu.
Samostalna izložba Šejle Kamerić
U augustu, posjetioci Galerije Manifesto će tokom dvije sedmice imati priliku uživati u samostalnoj izložbi Šejle Kamerić, renomirane bosanskohercegovačke umjetnice. Izložba će prikazati selekciju Šejlinih video radova nastalih u proteklih 20 godina.
Grupna izložba "Hvala Diegu Riveri"
Ljeto još uvijek nije gotovo, dok to kalendar oficijalno ne potvrdi. Dakle u svoje planove za ljeto u septembru dopišite i festival FASADA koji donosi i grupnu izložbu "Hvala Diegu Riveri". Ova izložba, u saradnji s Where Next Gallery, transformirat će galeriju u kapelu posvećenu muralima.
Nadamo se da ste bilješke napravili i van uma te prenijeli u svoj planer. Mi već imamo leptiriće u stomaku koji se raduju ovoj dozi umjetnosti, a vi?
* * *
Foto: Ajla Salkić i Ahmed Avdagić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!