TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 9.7.2024.

Ljeto je, a to znači da svi već početkom sedmice šuškaju o planovima za vikend, sedmicama unaprijed znamo gdje želimo otići i već kupujemo karte.


Znate da ne propuštamo najaviti dobre predstave u gradu, ali ni najaviti (ok i organizovati) party o kojem svi govore. Imajući na umu to da se svi pripremamo za ljetovanje, godišnje odmore i da ćemo mnogo manje obraćati pažnju na aktuelnosti u gradu, vrijeme je da unaprijed isplanirate posjetiti određene događaje. Ma čak i ako je potrebno prilagoditi ljetovanje istim!




Galerija Manifesto smještena u samom srcu Sarajeva predstavlja sponu između starog i urbanog dijela grada. Kroz svoje najavljivanje aktuelnih događaja u gradu nekoliko puta smo se osvrnuli na Galeriju Manifesto koja je odličan izbor za posjet s prijateljima, lokacija za dejt, a čak i onaj solo.




Na čelu Galerije su Adna Muslija i Benjamin Čengić. Pored vlastite umjetničke prakse i brojnih lokalnih i međunarodnih izložbi, Adna je bila članica nekoliko kustoskih timova te je do sada kurirala desetine samostalnih i grupnih izložbi.


Adna Muslija


Benjamin je svoj umjetnički put započeo grafitima, unoseći boje u Sarajevo i njegovo okruženje te filmskom produkcijom i organizacijom festivala FASADA.


Benjamin Čengić


Manifesto izrasta u mnogo više od Galerije, u mjesto edukacije i prostor u kojem se rađaju i razvijaju brojni kulturni projekti, budi svijest publike te rađaju i brojne nove, inspirativne ideje – svakom novom posjetom i pomenom ovog imena. Ovog ljeta, Manifesto nam donosi niz izložbi koje će sigurno privući turiste, ljubitelje umjetnosti i vas.
 

 

Dvije sedmice u julu

Do 18.7. imate priliku posjetiti izložbu „Unmute Gaza“ organizovanu u saradnji s međunarodnom inicijativom Unmute Gaza i WARM Fondacijom. Ova dvosedmična izložba prikazuje umjetničke radove inspirisane fotografijama palestinskih novinara i novinarki.

 



Slike u pokretu – ideologije u tranziciji

Projekat "Images in Motion - Ideologies in Transition" je kustoski projekat i tematska cjelina, koja za cilj ima istražiti i predstaviti video art ostvaranja u BiH, ali i kreirati mogućnosti za produkciju novih radova, istovremeno problematizirajući savremene ideološke borbe. Ovaj projekat želi stvoriti mogućnosti za nove video produkcije i revitalizirati savremenu umjetničku scenu. 

 



Samostalna izložba Šejle Kamerić

U augustu, posjetioci Galerije Manifesto će tokom dvije sedmice imati priliku uživati u samostalnoj izložbi Šejle Kamerić, renomirane bosanskohercegovačke umjetnice. Izložba će prikazati selekciju Šejlinih video radova nastalih u proteklih 20 godina.


Grupna izložba "Hvala Diegu Riveri"

Ljeto još uvijek nije gotovo, dok to kalendar oficijalno ne potvrdi. Dakle u svoje planove za ljeto u septembru dopišite i festival FASADA koji donosi i grupnu izložbu "Hvala Diegu Riveri". Ova izložba, u saradnji s Where Next Gallery, transformirat će galeriju u kapelu posvećenu muralima.

Nadamo se da ste bilješke napravili i van uma te prenijeli u svoj planer. Mi već imamo leptiriće u stomaku koji se raduju ovoj dozi umjetnosti, a vi? 

* * *
Foto: Ajla Salkić i Ahmed Avdagić


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!