TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.9.2023.
Najbolji Weekend u godini ponovo je oduševio, inspirisao, edukovao, zabavio i tako opravdao titulu vodećeg regionalnog festivala medija, komunikacije, marketinga i širokog područja kreativnog biznisa.
Stara rovinjska Tvornica duhana u posljednjih dana okupila je rekordan broj posjetilaca koji su imali priliku da učestvuju u vrhunskim predavanjima i da od vodećih regionalnih i svjetskih stručnjaka čuju sve o aktuelnim temama i trendovima današnjice, uz nezaobilaznu dozu odličnog druženja i zabave. Među njima su bile teme o suživotu PR-ovaca i novinara, kontroverznim preduzetnicima, uticaju vještačke inteligencije, fenomenu trapa, ali i poslovnim promašajima koje su zabilježili uspješni preduzetnici na svom razvojnom putu.
“Weekend.16 je nadmašio sva očekivanja! Bilo je fantastično još jednom uživati u nevjerovatnoj atmosferi, pogledu na pune dvorane i zadovoljna lica rekordnih oko 6.000 posjetilaca koji su uživali u posljednjem septembarskom vikendu. Još jednom smo dokazali da smo festival – lider u razmjeni iskustava, odlične energije, prijateljstva i stvaranja poslovnih saradnji, ali i festival novih ideja”, rekao je Tomo Ricov, programski direktor Weekend Media Festivala koji je i ove godine održan pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Vještačka inteligencija je sveprisutna, mlađe generacije će se prirodno razvijati uz nju, a na nama je da upoznamo sve njene mogućnosti, edukujemo se, informišemo i prihvatimo pozitivne promjene koje će donijeti, naglasak je panela Open about AI.
Dinamična rasprava stručnjaka za vještačku inteligenciju Borisa Debića, direktora ZŠEM, Mislava Malenice, Croatian Association President i CEO, Mindsmiths i Joška Mrndže, direktora Adriatics region, Google koju je moderirao Aco Momčilović, stručnjak i savjetnik, Futurehr, zaključena je porukom da nije toliko bitna tehnologija, koliko je važna činjenica da je doba pred kojim se nalazimo nova revolucija. Boris Jokić, direktor Instituta za društvena istraživanja, na svom predavanju zaključio je da su razvoj digitalnih tehnologija i vještačke inteligencije radikalno promijenili sve aspekte naših života, pa da privatni prostor gotovo više ne postoji.
Nevjerovatna saznanja o budućnosti, geopolitičkim promjenama i uticaju Azije na Zapad ispričao je Kishore Mahbubani, singapurski diplomat, bivši predsjednik Savjeta bezbjednosti UN-a i stručnjak za međunarodne odnose na panelu Je li (se) Zapad izgubio?. “Sljedećih 10 godina bit će 10 najuzbudljivijih godina u geopolitici“, rekao je Mahbubani, naglašavajući kako se nikada u ljudskoj historiji nije dogodilo da gledamo kako se dvije nevjerovante sile, iste veličine i moći, konfrontiraju. “Ovo će uzdrmati svijet, vežite pojaseve!”, poručio je Mahbubani s inspirativnog predavanja.
Žustra rasprava vodila se na panelu – Gdje PR-ovci griješe?. “Nije problem to što se prema nama sliva previše informacija, već je problem najčešće u tome da PR-ovci žele imati kontrolu nad radom novinara, nekad kroz političku moć, nekad kroz komercijalnu moć i misle da imaju moć baratanja informacijama. Ukratko, novinarima smeta jer žele informacije koje PR-ovci ne žele dati, a PR-ovci guraju informacije koje su novinaru nezanimljive jer su promotivnog karaktera. Tu je na gubitku upravo publika jer dolazi do sukoba između dvije struje”, rekao je Tomislav Klauški, novinar 24 sata koji je na panelu učestvovao s Ivanom Galić Baksa, direktoricom marketinga i komunikacija, United Media, Ružom Veljović, direktorkom korporativnih poslova i komunikacija, Wireles Media Grupa i Vladimirom Preseljem, CEO Millenium promocije. O uticaju medija na percepciju preduzetnika govorili su Zoran Turković, chief executive officer 24 sata, Aleksandar Stanković, TV voditelj, Zoran Šprajc, RTL, urednik i voditelj, Hrvoje Bujas, predsjednik Udruge Glas poduzetnika i Tihomir Ladišić, N1, direktor vijesti i programa na panelu Kontroverzni preduzetnik powered by UGP pod moderatorskom palicom Petra Štefanića.
“Početkom 90-ih godina se riječ preduzetnik uglavnom vezala za kriminal i cijela ideja UGP-a je bila da riječ preduzetnik postane pojam za ljude koji stvaraju nove vrijednosti. Riječ privrednik je čovjek koji je preko političke veze došao na poziciju i zato trebamo distancirati ta dva pojma. Politika djeluje u medijima, naravno, ali postoje preduzetnici koji bi isto tako htjeli i uticaj i moć“, rekao je Bujas.
Iako masovni mediji nisu kraljevi medijske kulture kao prije, ostali su živi i snažni pa je tehnologija promijenila njihovu dominaciju i, paradoksalno, učinila ih snažnijima, teza je s predavanja Kako podaci i vještačka inteligencija oblikuju današnji DOOH i Posljednji masovni medij na kojima su vodeća imena s područja DOOH-a - Kai-Marcus Thäsler, član upravnog odbora Svjetske organizacijske za vanjsko oglašavanje (WOO) te Denis Gaumondie, pionir i svjetski lider u mjerenju vanjskog digitalnog oglašavanja i ekrana u maloprodaji, podijelili svoje priče i iskustva. “Najlakše je odustati, najteže je nastaviti“ poruka je ovogodišnjeg panela Pušiona 2.0 na kojemu su uspješni ljudi otkrili svoje manje uspješne priče, dok su nepomirljive razlike između boomera, gen Z-a i milenijalaca, odnosno djece cvijeća i rokera i mlade generacije koja sluša trap, objasnili muzičari Relja Popović i Zembo Latifa, Đorđe Trbović, suosnivač i izvršni direktor IDJ-a i Milan Majerović Stilinović, ZAMP. Zaključili su da je, uprkos tome što boomeri često ne razumiju trap kulturu, to postao fenomen koji je ujedinio Balkan što ukazuje na snagu muzike kao sredstva za spajanje ljudi i unapređenje zajedništva.
Čemu se smije publika na obalama Vardara, a čemu ona ispod Triglava? Kakvoj publici je važnije da je nešto duhovito, a kojoj je dovoljno da je samo smiješno? Na ova je pitanja odgovarala najduhovitija postava Weekenda – stand up komičari Tin Vodopivec, Goran Vinčić i Peđa Bajović, kao i novinar i voditelj Zoran Kesić. Weekend Media Festival zaokružen je zabavom do ranojutarnjih sati uz sjajan nizozemsko-novozelandski bend My Baby i na RNB Confusionu, koji su priredili DJ Medo i DJ Turk te Zembo Latifa, uz odličnu muziku, puno zabave i druženja ispratili ovogodišnji Weekend.16.
Kako je bilo na ovogodišnjem Weekendu možete videti ovdje, a sve novosti možete pratiti putem službenih Facebook, Instagram i Linkedin profila Festivala.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Vikend u prvoj polovini juna mjeseca je zaista bio uzbudljiv, a nakon sumiranja utisaka tim Fina vina nam donosi detalje poslije već dobro poznatog proljetnog festivala - Portfolio tasting.
U četvrtak, 06.06.2024. godine, nakon osam godina od premijere dokumentarnog filma “Terra Magica”, Fina Vina d.o.o. sa partnerima u Pozorištu mladih Sarajevo, su sarajevskoj publici imali priliku ponovo prikazati projekciju filma i vratiti je na ekrane.
Prisutni su uživali slušajući i gledajući trud nekolicine ljudi koji su svojom strašću prema vinovoj lozi i zalaganjem vratili na scenu potpuno prirodnu proizvodnju vrhunskih vina, beskompromisno se držeći tradicije i služeći, a ne gospodarenju vinogradima.
Poslije projekcije filma, publici su se obratili zamjenik Ambasadora Republike Slovenije, Zvone Žigon, naš Wine Father, Stojan Ščurek i direktor kompanije Fina Vina d.o.o. i organizator festivala Sarajevo Wine Weekend, Amir Beširević.
Amir nam je otkrio i jednu tajnu, gdje nam je kazao:
“Najbolji Sauvignon dolazi sa Novog Zelanda, Chardonnay iz Francuske, ali najbolja vina dolaze iz Brda.”
Prisutni gosti su nakon filma imali priliku degustirati ponajbolja vina vinarija Ščurek, Movia, Marjan Simčič, Edi Simčič i Zanut.
07.06.2024. godine festival Portfolio tasting otvara vrata za sve ljubitelje vina, koji je održan u Hotelu Bosnia, Kulovića 9.
“Velika čast nam je bila ugostiti vinsku elitu u naš grad te pružiti posjetiocima i gostima nezaboravnu noć, jer ovo je mjesto gdje se susreću ljubitelji vina i gastronomije” – rekli su nam iz kompanije Fina Vina.
Događaj koji definitivno spaja tradiciju, kulturu i luksuzno uživanje u vinu i hranu, pruža posjetiocima nezaboravno iskustvo.
“Naši vinari, dugogodišnji partneri, a prije svega prijatelji, predstavili su svoje vinske etikete koje će ove sezone biti “must have” na tržištu BiH” – tim Fina Vina.
Benvenuti uvijek oduševi publiku sa svojom svježom Malvazijom, a pratila ju je nova linija vina Livio Benvenuti Malvazija i Teran. Garažisti (Chichateau) su predstavili svoje dobro poznate unikatne nazive, boce i etikete i potvrdili da je Pink Punk pankersko vino, a dok je direktno iz “Dinastije” stigao Sauvignon Blake, praćen neodoljivim vinima ChiChardonnay i Fabula Mala.
Sauvignon o kojem je pisao Hugh Johnson je bio tražen kod Edi Simčiča, ali također Chardonnay Fojana iz linije single vineyard, te Duet i Duet Lex koja su opaka kombinacija terroira i strastvenog vinarstva.
Karakter Shiraza vinarije Erdevik prepoznat je kao bogat, raskošan i masivan.
Geržinić je bio tu da posjetioci zaslade sa Muškatom. Marjan Simčič je dokazao da je svjetski, a naš, a must have ovog ljeta je itekako dobro poznati Chardonnay Classic, dok je linija Opoka bila sami vrhunac večeri koja je prepoznata na vinskim kartama BH gastro scene i u svjetskim poznatim restoranima.
Visoka vinska moda je stigla u Sarajevo i očarala neodoljivim pjenušcem koji je otvoren pod vodom. Uvjerili smo se da su Veliko belo i Veliko rdeče vinarije Movia stvarno VELIKA vina. Shvatili smo da volimo Ščureka više od bureka, jer Wine Father je došao naoružan dobrim raspoloženjem, ali i vrhunskim vinima poput Sivog Pinota, te dobro poznate Stare Brajde.
Zanut je oduševio sa svojim neponovljivim Sauvignonom, posebno sa poslasticama Merlot Brjač koji se pije u najpoznatijim Manhattan restoranima i Jamom koja je prošle godine bila nagrađena sa 2 crvene čaše u najjačem vinskom vodiču Italije, Gambero Rosso.
Na festivalu, publika je imala priliku degustirati i vina naših novih prijatelja, vinarija Stina, Bura - Mrgudić i ST.Michael - Eppan koji su predstavili sarajevskoj publici svoja ponajbolja vina.
Degustirala su se visokonagrađivana ekstra djevičanska maslinova ulja Mate Oil i istarski proizvodi od tartufa, a naravno i ostale delicije naših gastro izlagača: Crvena Jabuka gastro market Marindvor, Coloseum Club, Sarajevski kiseljak, Sprind, Mak Zara, Alpino, Đukarić, Franck, a najnoviji aparati iz asortimana Alpeks su se također mogli vidjeti na festival.
Nakon završene oficijelne satnice druženje i slavlje nastavilo se u Coloseum Clubu uz odličnog Igor Simića koji je ovu noć začinio odličnom zabavom.
https://www.youtube.com/watch?v=yto_02kn3C0
Djelić atmosfere donosimo kroz fotografije u nastavku
* * *
Foto: Fina Vina
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!