TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.5.2016.
Približava se šesta po redu Brandolucija. “Mind Your Brand” slogan je šeste Branding konferencije, koja će se održati 3. 6. u My FACE-u, a sve sudionike očekuje iznimno zanimljiv sadržaj i vrhunski predavači. Glavni 'krivac' za ovu sjajnu jednodnevnu konferenciju koja nastavlja s predstavljanjem svjetskih trendova u oblasti brandinga i komunikacija, je Vesna Beganović, CEO agencije Via Media.
„Sloganom konferencije “Mind Your Brand” šaljemo jasnu poruku da vodite računa o svom brendu. Fokus mora biti na konstantnom razvoju i unapređivanju pozicije u svijesti potrošača. Pri tome brandovi moraju ostati dosljedni vrijednostima iza kojih stoje, a u isto vrijeme biti dovoljno zanimljivi i stalno nuditi više od očekivanog. Samo investiranjem u inoviranje brenda i održavanje interakcije s tržištem možete osvojiti nove i iznova zadiviti lojalne potrošače”, istaknula je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.
Upravo zbog toga smo sa ovom uspješnom menadžericom razgovarali na temu razvoja modnog branda, koja nam je kroz 4 praktična savjeta objasnila na što je važno obratiti pozornost kako bi vaš brand bilježio konstantan rast i dobio simpatije kupaca na tržištu.
***
Modni brandovi prolaze interesantno razdoblje transformacije na tržištu. Nikada nije bilo više modno osviještenih potrošača, koji vode računa o stilu i modi, a u isto vrijeme imaju ograničenje budžeta da bi mogli pratiti trendove modnih brandova. Kupovne navike takvih potrošača su učestale, ali su brandovi, kroz internet revoluciju, svakodnevno izloženi oštrim kritikama i nemilosrdnim zahtjevima potrošača. S druge strane, pored velikih investicija u dizajn branda, investira se i u enterijer design instore, koji za novu generaciju predstavlja samo inspiraciju, dok se kupovina modnih brandova prvenstveno odvija putem interneta. Digitalne platforme i online instore mijenjanju način distribucije i prodaje modnih brandova.
Za mene, modni branding ima četiri najznačajnija polja. Iskazala bih ga kroz skraćeno BIII ili, prošireno i potrošačima razumljivo, kroz skup bitnih elementa: Branding, Inspiracija, Inovativnost, Influenceri.
#Branding
Branding kao ciklus, zatvoreni krug uzajamnog primanja i davanja, u kojem dizajneri provociraju i stimuliraju tržište, a potrošači/korisnici stimuliraju rast brandova, neprestano tražeći potvrdu da su isti vrijedni njihove pažnje i novca.
#Inspiracija
Inspiracija, biti inspirisan ljudima i inspiracija za ljude je dvosmjerna ulica u kojoj modni brandovi neprestano i ciklično šetaju. Prvenstveno mislim na modne dizajnere koji inspiraciju za kreiranje proizvoda pronalaze u ljudima, njihovom načinu i stilu života, traganjem za jedinstvenošću i praktičnosti. S druge strane, ljudi se pokreću inspirisani modnim brandovima i zadovoljavaju svoje različite potrebe.
#Inovativnost
Inovativnost, kako bi modni brandovi ostali u vrhu i prodavali dovoljno, moraju konstantno inovirati. Inovacija je pokretačka snaga branda. Inovativnost se ne ogleda smo u dodacima, već u zadovoljavanju funkcionalnih i emocionalnih vrijednosti, prilagođavanju načinu života svojih potrošača i humanizaciji. Glavni trendovi govore o tome da modni brandovi moraju biti povezani sa svojim potrošačima. Uz to, humanizacija predstavlja nužnu strategiju brandova, a ne trend koji će proći. Kreativnost i inovacija su najvažniji faktor da bi se vrijednost dostavila kupcima kada i gdje je trebaju.
#Influenceri
Influenceri, Instagram, modne blogerice, brandirani sadržaj, važnost vizualnog marketinga, oglašavanje kroz virtualnu stvarnost, korisničko iskustvo u 3D-u, korištenje video doživljaja... sve su to trendovi koji su snažno prisutni u promociji modnih bendova. Influenceri su postali traženi za svaki brand, Instagram je osvojio cijeli svijet, posljednja godina je donijela mnogo promjena, ali ovi trendovi pokazuju da pokretački faktori nisu novi, već su samo porasli.
Fokusiranje na kupca, dostavljanje vrijednosti i donošenje odluka baziranih na podacima, dobrim idejama su stupovi uspješne marketinške strategije.
Foto: Via Media
TEKST: Ada Ćeremida | FOTO:
Stiliziranje vašeg stola pruža idealnu priliku da izrazite svoj stil i unesete dozu sofisticiranosti u dnevni boravak. Pravilnom kombinacijom elemenata, on postaje elegantan spoj funkcionalnosti i umjetničkog izraza.
Foto: @lenamaria.s
Stvaranje ravnoteže i organizacije
Za stiliziranje kvadratnog ili pravougaonog stola, počnite s podjelom površine na zone. U svaku zonu možete postaviti komplementarne predmete, poput knjiga, ukrasnih tacni ili vaza.
Korištenje tacni pomaže u organizaciji manjih predmeta, kao što su svijeće, podmetači ili daljinski upravljači, dok dodaje teksturu kroz materijale poput drveta, metala ili pletenih dizajna. Ostavite neke dijelove stola praznima kako bi ostao funkcionalan i nepretrpan.
Foto: @mr.roofpot
Dodajte slojeve i kombinaciju visina kako biste stol učinili vizualno privlačnim. Spojite visoke elemente, poput vaza ili svijećnjaka, s niskim predmetima kao što su knjige ili tacne. Raznolikost tekstura kao što su mramor, drvo ili staklo daje dubinu i zanimljivost.
Zelenilo, poput sezonskog cvijeća, unosi život i boju u prostor dok meko osvjetljenje svijeća ili male lampe stvara ugodnu atmosferu.
Foto: @nikl0w
Uključite ukrase koji skladni sa godišnjim dobima, mijenjajući predmete poput šišarki zimi s jarkim cvijećem ljeti. Dodajte funkcionalne elemente poput ukrasnih kutija za skrivanje sitnica ili podmetača za praktičnost. Cilj je spojiti stil s svakodnevnom upotrebom, čineći stol zanimljivim i korisnim.
Foto: @ronneshome
***
Naslovna fotografija: @1djun_
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!