TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.7.2017.
Za sve djevojke koje vole eksperimentirati sa šminkom, profesionalne šminkerice i dame koje žele ostaviti utisak, pravi izbor nalazi se u trend IT UP ponudi. Naime, kako je i najavljeno, sa ljetom u dm trgovine širom BiH stigla je i neodoljiva ponuda make up proizvoda nove dm marke dekorativne kozmetike trend IT UP.
Kreiran da odgovori najnovijim trendovima kada je make up u pitanju, širok asortiman kvalitetnih proizvoda u prodaji je po vrlo pristupačnim cijenama. Inspiriran svjetskim trendovima u modi i kozmetici, asortiman obuhvata inovativne proizvode dekorativne kozmetike, među kojima su najzastupljeniji lakovi za nokte, ruževi i sjajila, maskare i olovke za oči. Trend IT UP misija je: ten, nokte, oči i usne učiniti još ljepšim!
„Sretni smo što su trend IT UP proizvodi konačno u dm prodavnicama širom BiH. Naše dame su zaslužile jednu odvažnu kolekciju make up-a koja slijedi sezonske trendove. Premijerno, ovu dm marku predstavili smo krajem aprila u Beču na ekskluzivnom dm Blogger eventu. Bila je to i svojevrsna najava ulaska trend IT UP-a na naše tržište. Vjerujemo da će recenzije ovih proizvoda bh. blogerica, koje su učestvovale na Blogger eventu, poslužiti kao vodilja damama koje će sigurno uživati u kvaliteti i šarenilu boja koje donosi trend IT UP“ - izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm drogerie markt BiH.
Svi trend IT UP proizvodi garantirano 100% nisu testirani na životinjama, a mnogi proizvodi su isključivo veganskog porijekla. „Be a Voice. Not an Echo.“ poruka je trend IT UP dm beauty marke koja prati trendove u svijetu make up-a i trendy boje sezone. Namijenjena ženama koje žele same kreirati svoj stil, ne slijedeći slijepo beauty diktate, već na novi način i drugačije slobodno žive ljepotu svoje individualnosti.
TEKST: Bonjour.ba
Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?
Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove.
Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.
Od Maré otoka do bočice
Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost.
Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.
Čovjek iza mirisa
Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata.
Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.
Mario Sorrenti i Timothée Chalamet
Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija.
U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
Od bočice do vaše kože
Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka.
Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
Foto: CHANEL/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!