TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.8.2019.

Nekoliko puta godišnje, modna platforma Lyst.com kreira listu najpopularnijih modnih brendova i dizajnerskih komada na osnovu ponašanja više od 5 milijuna online korisnika koji pretražuju, pregledavaju i kupuju modne proizvode više od 12 000 različitih dizajnera.  

Svoj izvještaj objavljuju svaka tri mjeseca, a ovo su utjecajne dame i brendovi o kojima se najviše pričalo od 4. mjeseca do danas.

KOJI SU TRENUTNO NAJPOPULARNIJI MODNI BRENDOVI?

Na listi top 10 najpopularnijih modnih brendova našli su se Gucci, Off-White, Balenciaga, Valentino, Prada, Versace, Fendi, Stone Island, Nike i Saint Laurent. Gucci je osigurao prvo mjesto zahvaljujući raznim inovacijama u online shoppingu poput mogućnosti virtualnog isprobavanja obuće kao i uspješnim kolekcijama. 

U backstageu Gucci cruise revije za 2019. godinu

KOJI SU TRENUTNO 'IT' KOMADI U MODNOM SVIJETU?

Kada govorimo o najpopularnijim proizvodima, na prvom mjestu krije se Off-White torba koju krase sarkastični natpisi 'Logo', 'Cash Inside' i 'Turn to open', dok su sandale na čičak, o kojima smo pisali ovdje, na drugom mjestu.

Prati ih Chloe C torba od kože i adidas bodi koji je imao sjajnu ambasadoricu – Beyonce. Slijedi ih Bottega Venta The Pouch torba o kojoj sve možete saznati ovdje, kao i Topshop minimalističke sandale koje smo i mi uvrstili u najpoželjnije ljetne komade i izdvojili par cool prijedloga za stiliziranje ovdje. Ostale 'it' komade koji su osvojili simpatije trendseterica, istražite klikom na video ispod.

https://www.youtube.com/watch?v=IdTSFAvkmCY

TKO SU NAJUTJECAJNIJE DAME MODNE INDUSTRIJE?

Mjesto dijele dvije pjevačice – Rihanna i Beyonce. Naime, Beyonce je početkom 4. mjeseca najavila suradnju s brendom adidas, što je dovelo do toga da se adidas bodi u kojem se fotografirala kako bi najavila suradnju rasproda u manje od 24 h. Beyonce je za jedan dan povećala impresije brendu adidas na društvenim mrežama za 61%, dok je potraga za brendom adidas kroz tri posljednja mjeseca narasla za čak 31%. 

Rihanna je u petom mjesecu najavila lansiranje Fenty modne linije u suradnji s LVMH fondacijom, što je dovelo do toga da je u mjesec dana bila predmet više od 5000 medijskih naslova te je dobila 7 milijuna impresija na društvenim mrežama. Naime, ovom suradnjom Rihanna je postala prva žena koja je osnovala brend unutar LVMH grupacije, što je dodatno povećalo hype u modnim krugovima. 

Zanimljivi preokreti i neka nova imena na listama daju naslutiti da nas čeka itekako zabavna modna jesen. Veselimo se novim statistikama.
 

FOTO: vogue.com, myteresa.com, instagram.com


Bonjour

Još malo vremena je ostalo! Prijavite se na Alma Ras Industry Day i ostvarite svoje ciljeve!

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Još malo vremena je ostalo! Prijavite se na Alma Ras Industry Day i ostvarite svoje ciljeve! Još malo vremena je ostalo! Prijavite se na Alma Ras Industry Day i ostvarite svoje ciljeve!

Nakon uspješne realizacije 1. Alma Ras Industry Day, kompanija Alma Ras i agencija The Content s ponosom nastavljaju zajednički rad na ovom značajnom društveno korisnom projektu.

 

Na press konferenciji održanoj u HUB387 u Sarajevu, prisutnima su se obratile Sedina Memagić, direktorica razvoja i inovacija kompanije Alma Ras, i Amina Avdić, art direktorica agencije The Content.




“Alma Ras Industry Day #02 je način naše podrške dizajnerima iz svih oblasti dizajna BiH i regije koji žele da predstave svoje proizvode tržištu ili tragaju za stručnom pomoći i promocijom. Ovogodišnji slogan “Green Thinking” stavlja fokus na dizajnere koji oblikuju održivu budućnost, promovišući inovacije, ekološku svijest i održivost u svim aspektima dizajna. Ovim projektom zajedno radimo na stvaranju bolje budućnosti”, istakla je Sedina Memagić, direktorica razvoja i inovacija kompanije Alma Ras.

 

Sedina Memagić, Direktorica razvoja i inovacija kompanije Alma Ras



Amina Avdić, art direktorica agencije The Content, dodala je: „Održivost i inovacije su ključni za napredak. Alma Ras Industry Day predstavlja idealnu platformu za kreativce da svojim idejama doprinesu ovom zajedničkom cilju. Inspirativna predavanja i povezivanje s liderima pružaju neograničene mogućnosti za stvaranje promjena.“

 

Amina Avdić, Art direktorica agencije The Content



Alma Ras Industry Day #02 nastavlja tradiciju inspirativnih događaja, pružajući prostor za razmjenu ideja i stvaranje novih prilika koje doprinose razvoju održivih poslovnih modela.

Alma Ras Industry Day #02, održat će se 27. februara 2025. godine u Alma Ras poslovnoj zgradi u Visokom.

 



Na događaju ćete imati priliku pogledati prezentacije 10 odabranih finalista, čuti inspirativna predavanja etabliranih stručnjaka, primjere uspješnih projekata te realizirati B2B sastanke koji će omogućiti stvaranje konkretnih poslovnih prilika. Isti dan, odabrat će se i pobjednički rad koji će dobiti značajnu finansijsku i stručnu podršku.

 




Uslovi i rok prijave


Dizajneri iz regije, studenti 3., 4. ili završne godine Akademija ili Arhitekture, kao i profesionalni dizajneri do 35 godina mogu se prijaviti na email [email protected] a više informacija možete dobiti ovdje.

Rok za prijave produžen je do 9. februara 2025. godine do 18:00 sati.

Ovogodišnji žiri predvodi Omer Halilhodžić, renomirani dizajner automobila, uz članove Jelenu Gavrilović, poznatu glumicu, Emira Ramovića, arhitektu i slikara, Sedinu Memagić, direktoricu razvoja i inovacija kompanije Alma Ras i Aminu Avdić, art direktoricu agencije The Content. Njihova ekspertiza osigurava visok standard selekcije ideja koje doprinose održivosti i inovacijama.

* * *
Foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!