TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 23.1.2025.

Nakon uspješne realizacije 1. Alma Ras Industry Day, kompanija Alma Ras i agencija The Content s ponosom nastavljaju zajednički rad na ovom značajnom društveno korisnom projektu.

 

Na press konferenciji održanoj u HUB387 u Sarajevu, prisutnima su se obratile Sedina Memagić, direktorica razvoja i inovacija kompanije Alma Ras, i Amina Avdić, art direktorica agencije The Content.




“Alma Ras Industry Day #02 je način naše podrške dizajnerima iz svih oblasti dizajna BiH i regije koji žele da predstave svoje proizvode tržištu ili tragaju za stručnom pomoći i promocijom. Ovogodišnji slogan “Green Thinking” stavlja fokus na dizajnere koji oblikuju održivu budućnost, promovišući inovacije, ekološku svijest i održivost u svim aspektima dizajna. Ovim projektom zajedno radimo na stvaranju bolje budućnosti”, istakla je Sedina Memagić, direktorica razvoja i inovacija kompanije Alma Ras.

 

Sedina Memagić, Direktorica razvoja i inovacija kompanije Alma Ras



Amina Avdić, art direktorica agencije The Content, dodala je: „Održivost i inovacije su ključni za napredak. Alma Ras Industry Day predstavlja idealnu platformu za kreativce da svojim idejama doprinesu ovom zajedničkom cilju. Inspirativna predavanja i povezivanje s liderima pružaju neograničene mogućnosti za stvaranje promjena.“

 

Amina Avdić, Art direktorica agencije The Content



Alma Ras Industry Day #02 nastavlja tradiciju inspirativnih događaja, pružajući prostor za razmjenu ideja i stvaranje novih prilika koje doprinose razvoju održivih poslovnih modela.

Alma Ras Industry Day #02, održat će se 27. februara 2025. godine u Alma Ras poslovnoj zgradi u Visokom.

 



Na događaju ćete imati priliku pogledati prezentacije 10 odabranih finalista, čuti inspirativna predavanja etabliranih stručnjaka, primjere uspješnih projekata te realizirati B2B sastanke koji će omogućiti stvaranje konkretnih poslovnih prilika. Isti dan, odabrat će se i pobjednički rad koji će dobiti značajnu finansijsku i stručnu podršku.

 




Uslovi i rok prijave


Dizajneri iz regije, studenti 3., 4. ili završne godine Akademija ili Arhitekture, kao i profesionalni dizajneri do 35 godina mogu se prijaviti na email [email protected] a više informacija možete dobiti ovdje.

Rok za prijave produžen je do 9. februara 2025. godine do 18:00 sati.

Ovogodišnji žiri predvodi Omer Halilhodžić, renomirani dizajner automobila, uz članove Jelenu Gavrilović, poznatu glumicu, Emira Ramovića, arhitektu i slikara, Sedinu Memagić, direktoricu razvoja i inovacija kompanije Alma Ras i Aminu Avdić, art direktoricu agencije The Content. Njihova ekspertiza osigurava visok standard selekcije ideja koje doprinose održivosti i inovacijama.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!