TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 27.11.2024.
Severina, poznata po svom besprijekornom stilu i energičnim nastupima, ponovno je stigla u Sarajevo.
Na svojoj posljednjoj objavi spomenula je nastup u Sarajevu za doček Nove godine, a kao i u prethodnim posjetama, ponovno je prošetala glavnim gradom i za tu priliku birala look koji će vas osvojiti - jednostavan, ali upečatljiv outfit koji definitivno zaslužuje pozornost.

Foto: @severina
Za ovu posjetu, Severina je odabrala savršen look koji kombinira eleganciju i sofisticiranost, s intrigantnim i zaigranim twistom. Na fotografijama koje je snimila u Sarajevskoj Vijećnici, nosila je bezvremensku malu crnu haljinu midi dužine. Ovaj klasični komad jednostavnog kroja oličenje je sofisticirane elegancije i profinjenosti.




Foto: @severina
Iako je haljina neodoljiva, znamo da će vas osvojiti unikatan kaput koji je dominirao kombinacijom kao pravi zimski statement komad. Kaput midi dužine ističe se svojim voluminoznim rukavima, raskošno ukrašenim sa sitnim volanima koji dodaju dozu dinamičnosti i karakternosti. Unatoč jednostavnosti, kaput je vrlo sofisticiran, a modni detalji u crnom tonu uz njega pružaju dašak modernog glamura. Severina je na ovaj način uspješno spojila klasičnu eleganciju s trendovskim detaljima, stvarajući još jedan nezaboravan look koji ćete sigurno poželjeti rekreirati.

Foto: @severina
Severina je ponovno dokazala da je stilska ikona koja zna kako da uz minimalizam postigne maksimalan efekt – provjerena formula bezvremenske klasike i interesantnih detalja.
Pogledajte i druge neodoljive kombinacije koje je ranije prošetala Sarajevom. Zaljubit ćete se u svaki look!
* * *
Foto: Sanela Babić
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!