TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 18.10.2024.
Severina je još jednom je zadivila svojom wow kombinacijom prilikom šetnje Sarajevom.
Ovaj put, njena modna priča sastojala se od elegantnog sivog odijela na pruge koje se sastoji od savršeno krojenih hlača i oversized sakoa. Ova kombinacija donosi savršenu ravnotežu između ležernosti i sofisticiranosti, idealnu za šetnje po gradu tačnije posjeti Sebilja, jednog od najpoznatijih sarajevskih simbola ili, kako mi to vidimo - poslovne sastanke.
Severina
La Pochette Rond Carre torba brenda Jacquemus u nijansi slonovače zaokružila je ovaj look. Ova torba iako funkcionalna, donosi i dašak trendy stila, što je čini savršenim modnim dodatkom.
Severina je svoj look upotpunila jednostavnom, ali upečatljivom frizurom, naglašavajući prirodnu ljepotu i samopouzdanje.
Ovaj outfit vam može inspirisati da se igrate s klasičnim komadima i dodate im svoj pečat. Ako želite kopirati ovaj nevjerojatan look, razmislite o kombinaciji elegantnog odijela s modernim detaljima koji će vas izdvojiti iz mase. Ona nam ponovno pokazuje da je putovanje u stilu moguće bez kompromisa na udobnosti.
Kako biste vi interpretirali ovaj look u vlastitom stilu?
* * *
Foto: Sanela Babić/ @severina
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!