TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 12.9.2022.

Iako rado s vama uživamo u otkrivanju novih mjesta širom BiH, ponekad nam ona dobro poznata iznova pruže toplinu.


Tako su nas fotografije na koje smo naišli na profilu Amine Čengić podsjetile na toplinu, ljubav i dobre ljude u glavnom gradu BiH. Amina ima poseban talent u prepoznavanju svakodnevnih situacija u gradu pa smo zajedno s njom već jednom šetali Sarajevom. Ovaj put donosi momente obasjane ranim jesenjim suncem, koje čine da ovaj grad vidimo u najljepšem svjetlu.




Od Baščaršije, Inat kuće i Sebilja, zavirili smo u najautentičniji dio grada i još jednom uvidjeli zašto mnogi turisti dolaze upravo u Sarajevo. Amina je uz fotografije pružila i lijepu poruku gradu te upitala svoje pratitelje da otkriju svoje osjećaje koji ih vežu za Sarajevo. Mnoštvo pozitivnih komentara i podsjetnika svima nama se krije upravo tu. Zajedno s nama prošetajte kroz još jednu šetnju Sarajevom s Aminom Čengić. 


Fotografijom kroz Sarajevo
 

* * * 
Fotografije: @amina__cengic 


Bonjour

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje. Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.

Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove. 

 



Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.

Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.

 

bonjour_ba_Branding_2


A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.

Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.

Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.


bonjour_ba_Branding_1


Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju  dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah. 


bonjour_ba_Branding_3


Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!

Foto: @brandingconf


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!