TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 29.12.2023.

Bude li vam prerano početi s planovima za doček Nove godine u isto vrijeme kada počnu i pitanja “Gdje ćeš za Novu”?


Već u novembru osobe iz okruženja počinju planirati gdje će provesti kraj ove godine i s kim je dočekati. No, s obzirom na to da u tom periodu često mislimo kako imamo dovoljno vremena, previše ponuđenih opcija često rezultira manjkom inspiracije gdje zaista želimo dočekati Novu godinu i kako se zabaviti u ovom periodu.

 



Upravo iz tog razloga odlučili smo pronaći nekoliko zabava koje će vam se svidjeti, a nekim se možete pridružiti već u ovom trenutku.


Lucky Block Party

Party je počeo danas u Bosanskom kulturnom centru, a trajat će i sutra, s početkom od 11 h do 23 h. Riječ je o događaju koji je okupio izlagače umjetničkih djela, pića poput rakija i craft piva, hrane, ali  i sve kreativce koji se mogu pohvaliti autentičnim proizvodima i vještinama.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @bkc_sa



Uživanje u umjetninama i gourmet poslasticama popraćeno je dobrom muzikom za koju su zaduženi: DJ MEX, DJ SIX BEATS, DJ RYO i DJ ZLIJAY, a ulaz na party je besplatan.


KAWA 

Pomenuti DJ ZLIJAY se 30. i 31.12. nalazi na jednoj od sarajevskih omiljenih lokacija. Za DJ pultom u KAWI, svojom muzikom će vas zabaviti od 14 h. 

 



Silver & Smoke

Nemojte propustiti happy hour! Silver & Smoke najavljuju najbolje zagrijavanje pred party za doček Nove godine. Za DJ pultom - CALKINS i AXON

 



Dom mladih 

31.12. od 22 h do 6 ujutro u Domu mladih će vaši domaćini biti After Affair i Bonjasky.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AFTER AFFAIR (@afteraffair)



Ok, zašto ste još uvijek tu? Karte se rasprodaju brzinom svjetlosti, a BKC čeka s ukusnim craft pivom!

* * *
Naslovna fotografija: @emilisindlev


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!