TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.12.2023.
Dok nam se bliže blagdani, grad Sarajevo se polako budi u svjetlu, čini nam se više nego ikad prije.
Ulice postaju pozornice za blještavi spektakl u obliku lampica, ukrasa i veselog ozračja. Svaki kutak grada preobražava se u bajkoviti prizor, ali ove godine, Sarajevo je dobilo svoju posebnu zvijezdu blagdanskog dekorisanja. U srcu Marindvora sada se uzdiže jedinstvena crvena mašna, donoseći posebnu čar i radost u ovo blagdansko razdoblje.
Oči prolaznika ne mogu ne primijetiti impozantnu crvenu mašnu koja krasi prostor. Ova monumentalna dekoracija odmah postaje prepoznatljiva tačka i pozadina za nezaboravne blagdanske trenutke.
Inspirisana tradicijom adventskih tržnica u drugim europskim gradovima, ova crvena mašna postala je simbol zajedništva, radosti i bliskosti tokom blagdana. Predviđamo kako će turisti, kao i lokalni stanovnici, uskoro ići na Marin Dvor kako bi doživjeli ovo magično mjesto, koje će sigurno postati omiljeni Instagram spot za fotografisanje.
Dok se grad oblači u svoje najljepše blagdanske ruho, jedva čekamo vidjeti kako će naše čitateljice interpretirati ovu robusnu crvenu mašnu. Pozivamo sve da podijele svoje trenutke zabilježene ispred ove ikonične dekoracije, uz #DoYouBonjour.
Neka ovo blagdansko razdoblje bude vrijeme radosti, topline i dijeljenja, a crvena mašna neka bude simbol sreće i ljubavi.
* * *
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!