TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 12.2.2024.
Ribe su znak zodijaka koji se ističe po svojoj mističnosti, intuitivnosti i dobroti.
Ovo je horoskopski znak čiji su simbol dvije ribe koje plivaju u suprotnim smjerovima. Mi ćemo danas „zaplivati“ zajedno s njima kroz tekst u kojem otkrivamo sve o istaknutim karakternim osobinama ovog znaka. Bilo da je ovo vaš horoskopski znak ili u svom okruženju imate nekoga tko je Riba u horoskopu, ovo je putovanje koje će vas zabaviti.
U ovom sveobuhvatnom vodiču otkrivamo enigmatične osobine 12. znaka zodijaka.
Ribe – najveći sanjari u astrologiji
Vladavina riba traje od 19. 2. – 20. 3. Oni pod utjecajem horoskopskog znaka Ribe, često su opisani kao suosjećajni sanjari koji imaju duboku povezanost s duhovnim svijetom. Oni su pod utjecajem Neptuna, a to je planet mašte i mističnosti. Samim time, Ribe su intuitivna bića koja se kroz život vode svojom unutarnjom vizijom i empatijom prema drugima.
Osobine horoskopskog znaka Ribe
Ribe posjeduju neopisivu sposobnost empatije. To ih čini dobrim slušateljima i suosjećajnim, iskrenim prijateljima. Nažalost, to ponekada ide na štetu njihovog vlastitog mira.
Ispod njihove mirne vanjštine leži mnoštvo emocija koje ih čine izrazito osjetljivima na energiju oko njih. Sposobne su da intuitivno osjete što se dešava u njihovom okruženju i što osjećaju oni u njihovoj blizini. Sve to rezultira čestim usponima i padovima njihovih emocija. Stoga, nerijetko zahtijevaju periode samoće kako bi vratili svoju energiju i preispitali svoja osjećanja.
Kada su u pitanju izazovi života, često bježe i povlače se u sebe. Oni sanjare i bježe u svijet fantazije koji su izgradili u svojoj mašti. To je njihov obrambeni mehanizam.
Ono što može otežati njihov rast i osobni razvoj, jest to što Ribe mogu biti jako pasivne. Izbjegavajući sukobe i konflikte, kako bi izbjegli neugodne situacije, ponekada čini da se povuku od drugih i postanu usamljeni.
Ribe i karijera
Horoskop i karakterne osobine znakova dosta govore i o idealnoj vrsti karijere za svaki znak. Tako se prema horoskopu Ribe savršeno pronalaze u svim kreativnim poslovima.
Kreativni i maštoviti, Ribe u horoskopu imaju izuzetno razvijenu maštu. Privlače ih sve aktivnosti poput umjetnosti, glazbe, pisanja, fotografije… Tu, u svijetu kreativnosti, pronalaze utočište i mir izražavajući na taj način duboke emocije koje osjećaju.
One vole svoju maštu, intuiciju i emocije kanalizirati kroz umjetnost. Osim toga, kako su Ribe zaista empatičan horoskopski znak, stvoreni su i za profesije u kojima pomažu drugima. Karijera u savjetovanju, terapiji, medicini ili socijalnom radu, pomaže im da iskoriste svoju suosjećajnost u dobre svrhe.
Ribe i ljubav
Od svih 12 znakova zodijaka, Ribe se ističu kao najveći idealisti. Oni uvijek teže za dubokim emotivnim vezama i duševnim povezivanjem s voljenom osobom. Oni su posvećeni partneri koji kao prioritet uvijek stavljaju dobrobit svojih voljenih. Međutim, nekada im se teško izboriti s time da trebaju postaviti granice i izraziti vlastite potrebe i želje. Stoga, nerijetko žrtvuju vlastitu sreću zbog harmonije u vezi ili braku.
U vezama su strastvene i romantične. Vole duboko i odano te su spremne učiniti sve za svog partnera. Njihova intuitivnost čini ih idealnim partnerima jer su u stanju prepoznati najdublje želje druge polovice.
Njihova romantična priroda često se izražava kroz male znakove pažnje, poput spontanih izlazaka, romantičnih gesti ili pisanja ljubavnih pisama. Za Ribe, ljubav nije samo riječ – to su djelovanje, prisutnost i stalna, nesebična predanost.
Jedna od ključnih osobina horoskopskog znaka – Ribe, jest njihova sposobnost da se otvore i budu iskreni s partnerom. Za njih je iskrenost najzdraviji temelj trajnog odnosa pa uvijek teže otvorenoj komunikaciji s partnerom.
Međutim, Ribe nerijetko idealiziraju svog partnera i sam odnos između njih. To ih često dovodi do toga da budu razočarani jer stvarnost ne odgovara njihovim očekivanjima. Važno je da oni koji su rođeni i ovom horoskopskom znaku nauče prihvatiti svoje partnere onakvima kakvi jesu.
Također, trebaju se naučiti voljeti i njihove mane, jednako koliko i njihove vrline. Tako će uspjeti izgraditi stabilan i zdrav odnos. S njima je ljubav putovanje puno avantura, učenja i neprekidnog rasta zajedno s voljenom osobom.
Drugi horoskopski znakovi s kojima se najbolje slažu u ljubavi
Ribe i škorpion
Škorpion i Ribe su dva vodena znaka, što znači da dijele duboku emocionalnu povezanost i intenzitet osjećaja. Oba znaka su strastvena i jako emotivna što stvara čvrstu i posebnu vezu.
Ribe i Jarac
Iako na prvi pogled možda ne izgledaju kao idealan par, Ribe i Jarac mogu imati izuzetno skladne odnose. Ribe su te koje u vezu donose emocije i maštovitost, dok Jarac donosi stabilnost, ambiciju i praktičnost. Njihova različitost može ih nadopuniti i rezultirati harmoničnim partnerstvom.
Ribe i prijateljstva
Pripadnici znaka Ribe su izuzetno privrženi i empatični prijatelji. Njihova duboka emocionalna osjetljivost omogućuje im da dobro razumiju i podrže svoje prijatelje u teškim vremenima. Oni su skloni stvaranju čvrstih veza s ljudima oko sebe te često sami prepoznaju najdublje želje i osjećaje svojih prijatelja.
Međutim, koliko god bili privrženi nekome, na prvi znak nepoštenja, sebičnosti i nedostatka suosjećanja, Ribe će prekinuti prijateljstvo. Oni cijene iskrenost i autentičnost u prijateljstvu, kao i u ljubavi. Stoga ih nepoštenje i laži mogu duboko povrijediti. Za razliku od drugih znakova, s tim se teže nose od drugih i povlače se ponovno u svoj svijet mašte i ideala.
Ribe i stil odijevanja
Modni stil odijevanja za one koji su rođeni u znaku Ribe, savršeno odražava njihovu kreativnu i maštovitu prirodu. Ribe u horoskopu vole nositi odjeću koja prikazuje njihove duboke emocije i senzibilitet. Kako to izražavaju? Prije svega, biraju komade koji su oličenje udobnosti. Vole odjeću koja pruža slobodu pokreta pa često biraju lagane i lepršave materijale poput šifona ili svile.
Boje koje ih privlače često su nježne i pastelne, poput svijetloplave, ljubičaste, pastelno zelene ili svi tonovi bijele. Ove boje izražavaju suptilnost i osjećajnost koje imaju Ribe.
Ribe svojim outfitima vole dati osobni pečat pa uvijek rado biraju neobične detalje. U njihovom looku naći ćete ručno rađeni nakit, šalove i unikatne modne dodatke, kao i motive koji ih podsjećaju na morske dubine. Školjke, ribe i drugi simboli mora, odražavaju njihovu povezanost s vodom i predstavljaju dubinu njihovih emocija.
* * *
Foto: Pexels
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!