TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 25.2.2019.

Svečana ceremonija dodjele nagrada američke filmske akademije, Oscari, svake godine iznova mnoge od nas drži budnima do kasno u noć, kako bismo napokon dobili odgovore na nagađanja o dobitnicima zlatnih kipića, ali i kako bismo se po tko zna koji put zaljubili u svečane kreacije koje biraju dame za crveni tepih.

Glamur i sjaj koji se veže uz najpoznatiji crveni tepih, razlog je zašto je upravo on jedan od najvažnijih događaja za promociju modnim dizajnerima. S obzirom na to da dodjela Oscara nosi veliku medijsku pozornost, uvijek je pravi izazov za modne dizajnere odjenuti poznate glumice i zadovoljiti modnu kritiku.
Zbog toga nas je jutros itekako razveselila vijest da se dizajn dvije sestre, Nermine Hodžić i Emine Hodžić Adilović našao na crvenom tepihu 91.dodjele Oscara. Ove dvije dame koje se kriju iza branda Kaftan studio, već su poslale sjajnu sliku o bh.dizajnu kroz svoje ambasadorice, među kojima je i princeza Deena.

Poznati američki glumac Terry Crews je na dodjelu došao u pratnji supruge, Rebecce King Crews, koja je za ovu priliku izabrala elegantnu bijelu statement haljinu Kaftan studia. Riječ je o prepoznatljivoj kreaciji bh.branda s ovratnikom koja je već ukrala simpatije modne publike. Cijeli look dodatno je naglasila visećim naušnicama te ružičastom frizurom koja je sjajan kontrast sofisticiranoj kreaciji.

3b072d97877f00478b8a84ac243d248fa3bae0ba558384ad0c9bfce7ef5249e5-2048x2048

Kaftan studio dizajn se tako našao u društvu velikih modnih kuća, potvrdivši još jedanput da vrijedan rad i znanje uvijek rezultiraju uspjehom te da kvalitetan dizajn uistinu ne poznaje granice. Ovaj odabir Rebecce King Crews samo je još jedna potvrda da imamo odlične dizajnere koji su još jedanput na poseban način promovirali bh.dizajn pred modnim znalcima.

 

Foto: oscars.go.com, Kaftan Studio Facebook page


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!