TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 18.9.2024.

Ovan, kao prvi horoskopski znak, predstavlja početak zodijaka i simbolizira energiju, entuzijazam i odlučnost.


Ako ste rođeni između 21. ožujka i 19. travnja, vaš horoskopski znak je Ovan, poznatiji kao onaj znak koji donosi odlučnost i vitalnost u svijet astrologije, a njihova osobnost nigdje ne može proći neopaženo.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hang Rutjes (@lucky_girl_h)



Astrologija proučava utjecaj nebeskih tijela na ljudske sudbine i karaktere i, bez obzira na to vjerujete li njenim tumačenjima ili ju čitate samo za zabavu, zasigurno volite zaviriti u to što zvijezde kažu o vašim karakternim osobinama. Mnogi ljudi uživaju u istraživanju horoskopskih znakova, jer im to pomaže razumjeti i jasnije definirati njihove osobine i ponašanje. Uz to, Astrologija nam nudi uvid u naše unutarnje ja, karakterne osobine i odnose s drugim znakovima.

 



Horoskopski znak - Ovan

Ovan, kao prvi znak zodijaka, donosi sa sobom nevjerojatan potencijal i snagu. Osobe rođene u ovom znaku su karizmatične te nerijetko privlače pažnju svojim entuzijazmom. Ovan je znak koji pripada elementu vatre, baš kao i Lav i Strijelac, a njima vlada planeta Mars. Ovan je poznat po svojoj hrabrosti i ambiciji.

Ljudi rođeni u ovom znaku često su impulzivni, no to je upravo ono što ih čini interesantnim i dinamičnim znakom. Njihova snaga volje i odlučnost pomažu im da se suoče s izazovima, a njihova pozitivna energija čini ih privlačnima za druge. Ovan često teži tome da bude najbolji u svemu što radi, a njihova kompetitivnost često ih vodi do uspjeha. Osim toga, Ovan je poznat i po svojoj neustrašivosti – često će biti prvi koji će se prijaviti za nove izazove ili avanture.

 



Ovan i ljubav

Kada je riječ o ljubavi, Ovan je strastven i iskren partner. Njihova energija lako privlači druge, a oni često preuzimaju inicijativu u romantičnim odnosima. Ovan voli izazove u vezama, što ih čini dinamičnim partnerima. Međutim, impulzivnost Ovna može dovesti do nesuglasica, jer ponekad djeluju bez razmišljanja. Ključ za uspješnu vezu s Ovnom leži u otvorenoj komunikaciji. Partneri moraju razumjeti njihovu potrebu za slobodom i neovisnošću, dok istovremeno njeguju duboku emotivnu povezanost.

Osobe rođene u znaku Ovna često su strastvene i sklone romantičnim gestama, poput Bika. Vole iznenaditi svoje partnere te rado preuzimaju vodstvo u ljubavnim avanturama. Njihova hrabrost može dovesti do velikih ljubavnih priča, ali može ih i učiniti nepredvidivima. Ovan treba partnera koji će razumjeti njihovu potrebu za slobodom, ali i pružiti stabilnost i podršku.

 



Ovan - Karijera i financije

Ovan je prirodni vođa i često zauzima rukovodeće pozicije. Njihova ambicija i želja za uspjehom motiviraju ih da preuzmu rizike. Ovan ne voli monotoniju te nerijetko traži dinamične poslove koji mu omogućuju da pokaže svoju kreativnost i odlučnost. U poslovnom svijetu, Ovan se često ističe kao inovator, donoseći svježe ideje i pristupe. Njihova energija i strast često ih vode prema uspjehu, ali i do izazova s kojima se moraju suočiti.

Kada je u pitanju financijska situacija, Ovan može biti pomalo ishitren u trošenju. Važno je da nauče upravljati svojim financijama i postave ciljeve kako bi izbjegli probleme. Ovan bi trebao raditi na planiranju svog budžeta i štednje, kako bi osigurao stabilnost. Iako su skloni trošenju, njihova ambicija može im pomoći da postignu financijski uspjeh, pogotovo ako se fokusiraju na svoje ciljeve.

 



Ovan i zdravlje

Zdravlje Ovna obično je dobro, no njihova energija može dovesti do stresa. Ovan voli fizičku aktivnost, a redovito vježbanje ključno je za održavanje njihove tjelesne kondicije. Sportovi poput trčanja, planinarenja ili borilačkih vještina često su omiljeni među predstavnicima ovog znaka. Njihova potreba za kretanjem i izazovima čini ih izvanrednim sportašima.

Međutim, važno je da Ovan obrati pažnju na svoje mentalno zdravlje, jer je ovaj znak sklon preopterećenju. Uzimanje vremena za opuštanje i meditaciju može im pomoći da se nose s izazovima svakodnevnog života. Ovan bi trebao raditi na uspostavljanju ravnoteže između fizičke aktivnosti i mentalnog opuštanja. Aktivnosti poput joge ili pilatesa mogu biti korisne, jer pomažu u smanjenju stresa i povećavaju fleksibilnost, baš kao i dani posvećeni obitelji. 


Foto: @lizarudkevich



Ovan i prijateljstva

Kada su u pitanju prijateljstva, Ovan u kategoriji s onima koji se kriju iza horoskopskog znaka Rak i Ribe te je iznimno odan i zaštitnički nastrojen. Njihova strastvenost često privlači mnoge ljude, a Ovan će uvijek biti tu za prijatelje u nevolji. S druge strane, ponekada se znaju činiti  previše direktni ili neosjetljivi, što može povrijediti osjećaje drugih. Ključ za održavanje prijateljstva s Ovnom su iskrenost i otvorenost.

Ovan cijeni prijatelje koji su spremni prihvatiti njihovu energiju i koji se ne boje izazova. U društvu, Ovan često zauzima središnje mjesto, privlačeći pažnju svojom karizmom i šarmom. Oni su prijatelji koje možete zamoliti za pomoć u teškim vremenima, ali i oni koji će vas potaknuti da isprobate nove stvari i krenete u avanture. Njihova hrabrost može inspirirati druge da postanu aktivniji i otvoreniji.


Foto: @lojsanwallin



Ovan i hobiji

Ovan obožava izazove i avanture, a njihovi hobiji često su vezani uz aktivne sportove ili kreativne projekte. Bilo da se radi o planinarenju, trčanju, sportskim aktivnostima ili umjetničkom stvaralaštvu, Ovan je uvijek spreman istraživati nove mogućnosti. Njihova strast i energija čine ih izvanrednim sportašima ili umjetnicima, a često su i inspiracija drugima.

Osobe rođene u znaku Ovna često biraju hobije koji ih potiču na fizičku aktivnost. Oni se ne boje izazova i često su u potrazi za novim iskustvima. Njihova sklonost avanturama može ih odvesti u razne sportske ili kreativne aktivnosti koje će ih ispuniti. Ovan može biti odličan vođa u grupnim aktivnostima, potičući druge da se pridruže i uživaju u zajedničkim trenucima.


Foto: @shaymitchell



Ovan i moda

Kada je riječ o modi, Ovan, baš poput Vaga i Blizanaca, voli eksperimentirati s odjećom i stilovima. Njihova osobnost ne podnosi monotoniju pa često biraju odjeću koja odražava njihov energični duh. Ovan preferira živahne boje i hrabre uzorke što odražava njegovu strastvenost i odlučnost. Bez obzira na trendove, Ovan će uvijek pronaći način da iskaže svoj jedinstveni stil.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hang Rutjes (@lucky_girl_h)



Ovan voli privlačiti pažnju pa će često birati odjeću koja ga izdvaja iz mase. Njihov modni izričaj često je hrabar i inovativan. U svom odabiru odjeće, Ovan se ne boji riskirati, a njihova samouvjerenost često ih čini inspiracijom za druge. Oni vole odjeću koja im omogućuje slobodu kretanja i izražavanje svoje osobnosti.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hang Rutjes (@lucky_girl_h)

* * *
Naslovna fotografija: @lizarudkevich


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!