TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.4.2020.

U cilju širenja pozitivnih vijesti te kreiranja lijepih priča i kroz naredni period ćemo kroz #OstaniKući reportaže zavirivati u domove bh.dama i muškaraca kako bismo vam dali dodatnu inspiraciju kako organizirati vrijeme i kako se nositi sa izazovima koji nosi novi tempo svakodnevnice. 

Jedna od osoba koja nas kroz svoje objave na društvenim mrežama, ali i video zapise koje objavljuje na svom YouTube profilu iznova nasmijava, upravo je bh.influencer i vloger Mirza Mustafagić. 

Mirza nam je još nedavno kroz intervju za BONJOUR.ba otkrio kako to izgleda njegov radni dan te koji su izazovi njegovog posla, a mi nismo mogli odoljeti da ne otkrijemo kako provodi vrijeme i obavlja poslovne zadatke tijekom kućne izolacije.

Kako pokazati empatiju i učiniti nešto lijepo za druge osobe tijekom #OstaniKući?

Empatija je u danima iza nas za mene dobila sasvim novo značenje.
Meni je trenutno vrhunac empatije kada osoba ostane kući. Znam, izazovno jeste, teško jeste, ali moramo zbog sebe, a onda i ostalih. 
Pored ovog, osnova od kojeg svi možemo krenuti, naravno neminovno je da ukoliko nismo u izolaciji, odemo do dućana po namirnice te tom prilikom možemo pitati naše komšije, posebno one starije, da li i njima treba nešto za kupiti.
Ma, načina je puno, samo ako želimo. Srećom puno je dobrih i empatičnih osoba u mom okruženju koje su i meni pomogle za vrijeme stroge samoizolacije u koju sam samoinicijativno otišao nakon povratka iz Istanbula.

Prijedlog za knjigu koju vrijedi pročitati?

Moj prvi prijedlog uvijek i zauvijek kada me neko pita je klasik ‘Derviš i smrt’ najboljeg Meše Selimovića. 
Posebno u ovako teškim vremenima smatram ovu knjigu kao najbolji egzemplar za život i sve ono što nam se dešava. Svaka rečenica u toj knjizi je škola i to je knjiga koju trebamo čitati u različitim razdobljima života jer u svakom od tih je shvatamo drugačije. Upravo zbog situacije u kojoj se nalazimo, mislim da je ovo pravi izbor za čitanje ove knjige koja nam može poslužiti da se osvijestimo šta su naši prioriteti u životu.

 Koji filmovi i serije su se našli na tvojoj 'to watch' listi u ovom periodu?

Moram priznati da sam postao zaljubljenik u Netflix, najblaže rečeno. U posljednjem periodu sam pogledao baš dosta serija, ali izdvojiti ću par favorita. 
Španska produkcija je vrhunska tako da su na prva tri mjesta upravo njihova ostvarenja. Za mene na trećem mjestu je Elite, serija o izazovima sa kojima se susreću bogati i siromašni danas. Potom The cable girls je serija o prijateljstvu, ljubavi i borbi za prava žena u doba kada je to bilo najteže. 
I na prvom mjestu definitivno je najbolja Netflix serija za mene, a to je La casa de papel
Vrhunski scenario, gluma, produkcija su dovoljni da to bude moja prva preporuka za sve koji me pitaju.

Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće te kako sada izgleda tvoj radni dan?

Teško je, moram priznati. Čak i meni koji nisam vezan za office, jer svakodnevni posao u mojoj agenciji za digitalni marketing PR2M Agency meni dozvoljava slobodu da radim gdje god želim, ali nije jednostavno. Nije jednostavno iz jednog prostog razloga, a to je što smo zaokupljeni lošim vijestima, kako iz naše države tako i svijeta. 

Foto: Maja Topčagić

Jako je teško skoncentrisati se na posao, ali moramo. Jedan od načina koji ja ponekad primijenim je da se obučem kao da idem na posao, a zapravo radim od kuće. 
Psiholozi su nakon istraživanja donijeli zaključak da taj dio oko pripremanja za posao izuzetno utiče na ljudsku psihu, pa ga ja ponekad ispoštujem kada je motivacija slabija.

Koji je tvoj odabir za brzi i zdravi ručak ili užinu?

Ja sam već neko vrijeme na ishrani najbolje nutricioniste, usudio bih se reći,  na našim prostorima Ane Petrović. Izuzetno mi prija njena ishrana. 
Istina, izazov je u vremenima kakva su sada biti dosljedan zdravoj ishrani, ali Anini recepti su zaista savršeni i trudim se da ih poštujem koliko mogu. 
Naprimjer, moj omiljeni doručak je pileća pašteta koju napravim tako što skuham piletinu, ubacim jednu svježu mrkvu i dodam maslinovog ulja, sve izblendam i voilà! Namažem na komad hljeba, poslužim uz salatu i uživam u zdravom doručku!

Pjesme koje te opuštaju u ovom periodu?

Jao, ma slušam sve iskren da budem. U posljednje vrijeme dosta uživam u obradama. 
Moj prijedlog svima je da poslušaju mladog pjevača iz Mostara koji će tek biti velika zvijezda, to je Adi Šoše. Vrhunski glas i emocija.

Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?

Prilagoditi svoj prostor onome što nas uveseljava. Raditi ono što nas čini sretnim. Srećom, mama, Cici, Noa i ja smo na okupu tako da nam nikada nije dosadno. Snimamo videe za Youtube i trudimo se na taj način ljudima koji nas prate uljepšati sumornu svakodnevnicu. Kuhamo neka ukusna jela. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mirza Mustafagić (@mirzamustafagic) on

Trudimo se napraviti svoj mikrosvijet i izolovati se od loših vijesti koje nažalost neminovno dođu do nas. 
Sve ovo što nam se dešava je zbog nečega dobro. 
Trenutno to tako ne izgleda, ali se nadam da će nas ova teška vremena naučiti da cijenimo neke stvari koje smo prije uzimali zdravo za gotovo.

Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?

Moram priznati ono što mene kod našeg naroda oduševljava je humor koji je zaista neiscrpan i u najtežim momentima ne zaboravljamo da se šalimo. 
Mene nasmijavaju svi smiješni klipovi koji kruže internetom, a ono kako vi možete iznenaditi dragu osobu je tako što ćete pokazati joj upravo neki smiješni klip ili fotografiju, napraviti ručak, očistiti kuću ili najbolje OSTATI KUĆI!

Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:

Ne razmišljam o tome. Moramo se psihički pripremiti da ovo stanje neće proći tako brzo kako smo mislili na početku, ukoliko tako budemo razmišljali možemo samo da se iznenadimo a nikako razočaramo. 
Ali svakako nedostaju mi male stvari koje nisam prije toliko cijenio, a to je da zagrlim nekoga, da popijem sok s društvom, da sjedim na klupi s nekim, da se družim. 
Čovjeku stvarno malo treba za sreću, ali to nažalost kasno shvatimo. Sada je pravo vrijeme da se preispitamo i donesemo bitne životne odluke.


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!