TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.12.2019.

Ideja o INTUITIVA brendu nastala je tijekom jednog druženja u četvrti Chelsea, kada su Sabina i Tahir, bračni par koji je i osnovao brend, kroz razgovor uvidjeli da je vrijeme da iskoriste svoje iskustvo za kreiranje kreativne priče. Sabina je bila kreativni um cijele operacije, dok je Tahir pomagao oko organizacije i administrativnih detalja.

INTUITIVA mokasinke su rezultat simbioze modernog njujorškog dizajna i bosanskohercegovačke tradicije, napravljeni za urbanog i svjesnog čovjeka koji vodi brigu o sebi i svojoj zajednici, birajući prirodne materijale i lokalnu etiketu.

INTUITIVA danas ima i svoj showroom u Sarajevu na adresi Zelenih Beretki 22 (2. sprat) u kojem je svaki detalj pomno osmišljen. Od dolaska u stan uređen u austrougarskom stilu, do samog uređenja prostora u kojem se na trenutak osjećate kao doma zbog odabira namještaja i ukrasa, znali smo da je ovo mjesto u koje želimo zaviriti.


Nakon par razmijenjenih emailova, jedno poslijepodne smo zajedno s našim fotografom Marko Jovančićem se i uputili na mjesto na kojem nastaju najslađe Made in BiH espadrile.
Sabina nas je detaljnije upoznala sa samim procesom nastanka, detaljima koji krase INTUITIVA obuću, ali i dala par praktičnih savjeta.

Što te potaknulo da se iskušaš u izradi modnih dodataka? Gdje si pronašla inspiraciju za sam dizajn?

New York kao grad, Njujorčani, razna putovanja. kao i tulum papuče koje su nastale u Tulumu u Mexico. ? Volim modu, ali najviše volim klasične komade kao što su obična bijela majica, bijela košulja, dobre Leviske, lanena haljina na preklop, kašmir džemper, dobar blejzer, vuneni mantil i naravno espadrile. Gledam koliko ljudi troše novac u „lošu modu“. Imaju puno odjeće, a opet ništa za obući. Ne morate imati puno odjeće (i cipela) da bi ste bili lijepo obučeni.


Cilj sa espadrilom mi je bio da uradim cipelu koja će biti udobna, ali i istovremeno moderna te da je pored svega toga, od prirodnog materijala, odnosno kao u našem slučaju, od kože i jute. Cipelu koju stavljate prvu u kofer kada putujete. Espadrila je jako zahvalna cipela. Moje mišljenje je da ona može ići uz sve, od kratkih hlača do haljine i odijela. Espadrila nije nešto što sam ja izmislila, ona postoji već stotinama godina i kad pogledate, svaki dizajner ima espadrile u svojoj ponudi, jer je ona komad koji je must have za tople dane.


Zašto baš INTUITIVA kao naziv brenda? Tko čini tvoj tim?

Kad smo razmišljali o nazivu brenda, bili smo sigurni da želimo nešto što opisuje naš osjećaj prema toj cijeloj ideji. INTUITIVA znači nešto „dobro“, nešto što znate da je pozitivno, „nešto intuitivno“. ?



Kako teče sam proces izrade vaših cipela? Što ih čini drugačijim od drugih brendova na tržištu?

Nakon što dizajniram model na papiru - slijede prvi šabloni, izbor materijala, prvi prototip koji ja i muž lično testiramo, nakon testiranja odlučimo što treba popraviti, još koji krug testiranja i onda idu u proces za proizvodnju. Koliko ja znam, mi smo jedini bh.brend koji svoje espadrile proizvodi i razvija u BiH, pazeći pri tome na pravila korektnog i poštenog poslovanja te uvjeta rada.


Čime se vodite pri izradi novih kolekcija? Trendovi, komentari kupaca, stilske preferencije ili nešto treće?

Sve što sam do sad dizajnirala je po nekom mom osjećaju i po mojim ličnim potrebama. Kad sam dizajnirala muške espadrile, vidjela sam šta mom suprugu Tahiru treba, a to je ljetna cipela koja neće biti previše upadna (jer ne voli previše trendove), koju može da nosi uz dosta kombinacija, koju može ponijeti na put i naravno cipela koja će se i meni svidjeti. Ništa mi nema gore nego kad vidim muškarca u lošoj obući. A strašno puno ih nosi obuću koja je bukvalno od kartona.


Najveći poslovni izazov s kojim ste dosada susreli je…?

Proizvodnja i moje lične emocije koje sam uvlačila u svaku suradnju.


Najbolji poslovni savjet koji si dobila…? Što je po tebi ključno za uspjeh u poslu?

Nemoj se bojati grešaka, jer ćeš ih praviti i budi ok s tim. Stanite iza vaših odluka, svojih stavova i budite svoji, bez ispričavanja.


Vaš showroom pokazuje da uistinu želite da se kupci prilikom posjete osjećaju kao doma. A dodatan plus svakako je i namještaj u potpisu bh. brenda. Možeš li nam reći nešto više o samoj inspiraciji za uređenje?

Cilj je da se naš kupac osjeća dobro kod nas, da upozna naš brend, našu priču i naravno nas, a još više volimo da čujemo odakle naši kupci dolaze, gdje žive i koliko imaju ljubav prema domaćim brendovima. Meni najljepši kompliment koji smo dobili je kad nam je kupac rekao da smo inspiracija. ?

Slatka dobrodošlica koja je dočekala naš tim pri dolasku u showroom
 

Tako isto se mi trudimo da podržavamo domaće brendove kao što je Woodlab koji potpisuje namještaj u showroomu.


U showroomu nismo mogli ne primijetiti i vaš novi model papuča. Možeš li nam reći nešto više o ovom modelu?

Lori Slippers smo prošle godine probno lansirali i sve se rasprodalo u roku sedmicu dana. Nažalost nismo uspjeli da napravimo nove količine sve do ove sezone. Tako da smo se odlučili ponovo za Lori Slipper, ali ovaj put i u drugoj boji i u nešto većoj količini.


Lori Slipper su optimalne za hladne dane. Primjerene su za po kući. ali mogu se naravno nositi i vani jer imaju gumeni đon, kakav imaju sve naše cipele. Perfektan su novogodišnji poklon.

A kako izgleda tvoj radni dan? Koliko je izazovno balansirati adresu stanovanja u drugom gradu, malu bebu i cijelu proizvodnju?

Moj radni dan jako ovisi o raspoloženju bebe ? i ako sam multitasking mama. Ima dana gdje uspijem da odradim svoju to do listu a ima i manje uspješnih dana i to je ok. Ako nisam u Sarajevu, onda radim od kuće. I naravno da mi dosta pomaže suprug Tahir. On je najbolji otac i super savjetnik što se tiče biznisa. Također, moje cure Ajna i Lamija mi jako puno pomažu. ? 

Kako ostaješ strastvena oko posla kojim se baviš?

Nije lagano biti pozitivan, pogotovo kada ništa ne ide po planu. Ali volim da radim, volim da stvaram, volim pritisak, volim da rješavam probleme, da slavim uspjehe i najbitnije, vjerujem u sebe.


Kako bi opisala svoj stil?

Bezvremenski & ležeran.

Savjet koji bi preporučila svim damama koje žele pokrenuti vlastiti brend:

„You are leading, you are not following. You are driven by your heart, you are driven by your talent and you are driven by your instinct and if you start question on and look at what people are doing to the left or right of you, you are going to lose that clarity of thought.“


Bonjour

JYSK škola spavanja: Poslušajte savjete stručnjaka kako bolje spavati i smanjiti stres

TEKST: Bonjour.ba

JYSK škola spavanja: Poslušajte savjete stručnjaka kako bolje spavati i smanjiti stres JYSK škola spavanja: Poslušajte savjete stručnjaka kako bolje spavati i smanjiti stres

U okviru dugogodišnjeg projekta „Škola spavanja“, JYSK BiH organizovao je panel diskusiju sa stručnjacima koji su podijelili praktične savjete kako poboljšati kvalitet sna i time smanjiti stres te unaprijediti mentalno zdravlje. 

Ova tema posebno dobiva na značaju uoči Međunarodnog dana svijesti o stresu, koji se obilježava svake prve srijede u novembru.

jysk_skola_spavanja_madrac_spavaca_jastuk_posteljina_bonjour_ba_6
jysk_skola_spavanja_madrac_spavaca_jastuk_posteljina_bonjour_ba_1

Na panelu su sudjelovali psihijatrica Sabina Kučukalić te psihologinja i psihoterapeutkinja Vildana Efendić, koje su govorile o izazovima modernog spavanja i povezanosti stresa, digitalnih uređaja i ubrzanog životnog tempa sa lošim snom. 

Stručnjakinje su objasnile kako stres, neizvjesnost i svakodnevne obaveze mogu dovesti do nesanice i hroničnog umora, ali i kako pravilne navike i mala prilagođavanja mogu značajno poboljšati kvalitet odmora.

jysk_skola_spavanja_madrac_spavaca_jastuk_posteljina_bonjour_ba_2

JYSK stručnjak za spavanje, Muhamed Elkaz, demonstrirao je kako odabrati jastuk prema položaju spavanja i testirati madrac kako bi pružao optimalnu podršku tijelu. 

Posebno je naglasio da kupci u JYSKu imaju mogućnost 100 dana za probni rok GOLD madraca, a ako proizvod ne zadovoljava njihove potrebe imaju ga mogućnost zamijeniti za neki drugi model.

jysk_skola_spavanja_madrac_spavaca_jastuk_posteljina_bonjour_ba_4

Ključni savjeti stručnjaka za bolji san i manje stresa:

Rutina spavanja i relaksacija

  • Idite u krevet i budite se u isto vrijeme svaki dan.

  • Izbjegavajte teške obroke barem 2 sata prije spavanja.

  • Jednostavne tehnike disanja i kratke vježbe opuštanja pomažu kod uspavljivanja i smanjenja stresa.

Digitalni detoks prije spavanja

  • Mobiteli, tableti i računari otežavaju uspavljivanje zbog plavog svjetla.

  • Umjesto ekrana, čitajte knjigu, slušajte opuštajuću muziku ili popijte topli napitak.

Pravilno odabran madrac i jastuk

  • Odaberite jastuk prema položaju spavanja, širini ramena i dužini vrata.

  • Testirajte uz pomoć stručnjaka za spavanje madrac prije kupovine kako biste bili sigurni da pruža adekvatnu podršku tijelu.

  • Nadmadrac je vrlo dobro rješenje ako niste u potpunosti zadovoljni svojim trenutnim madracem ili ako spavate na kauču. 

Prepoznajte znakove kada potražiti stručnu pomoć

  • Ako problemi sa snom potraju unatoč pravilnim navikama i osjećate stalni umor, potrebno je obratiti se stručnjaku.

jysk_skola_spavanja_madrac_spavaca_jastuk_posteljina_bonjour_ba_5

Psihijatrica Sabina Kučukalić ističe: „San je osnovna biološka potreba i ogledalo našeg načina života. Uz male promjene i uvođenje rutina, svako može značajno smanjiti razinu stresa i time poboljšati kvalitet odmora i sna“.

Na kraju dugog dana, ono što našem tijelu i umu najviše treba jeste trenutak mira. Mali rituali mogu biti put ka boljem snu i mirnijem početku novog dana. 

jysk_skola_spavanja_madrac_spavaca_jastuk_posteljina_bonjour_ba_3

„Rituali poput čitanja knjige, slušanja opuštajuće muzike ili ispijanja čaja, uz jednostavne tehnike disanja, dokazano pomažu kod uspavljivanja i poboljšavaju kvalitet sna. 

Osim ovih uobičajnih rituala koji su fizički i pomažu pripremi tijela i psihe, jako je bitno da se naš mozak odmori od razmišljanja i da mozak shvati da je vrijeme za spavanje. Probajte mozgu reći da je 'prodavnica vaših misli' zatvorena i da se tek sutra otvara. 

Mozgu je bitno reći da se i on može i ima pravo odmoriti do sutra“, dodaje Vildana Efendić, psihologinja.

Zvjezdana Sirk Novak, Communications Managerica JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju zaključuje: 

„Naša misija je pomoći ljudima da pronađu savršeno rješenje za dobar san. Kvalitetan san direktno doprinosi smanjenju stresa i boljem mentalnom zdravlju. Bolji san znači bolji dan, a to je cilj naše Škole spavanja“.

Ovaj panel pokazuje da je kvalitetan san ključan za zdravlje, sreću i mentalnu ravnotežu, a JYSK kroz kontinuiranu edukaciju želi pomoći ljudima da unaprijede svoje navike i poboljšaju kvalitet života.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa bredom JYSK

Foto: JYSK


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!