TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 29.4.2024.
Nestlé kampanja "Zdravo! Baka/Nana" donosi toplinu doma i tradiciju na stolove diljem Bosne i Hercegovine, spajajući generacije kroz ljubav prema zdravoj hrani i tradicionalnim receptima.
Ova inicijativa, koja je dio projekta Zdravo! kompanije Nestlé, nije samo kampanja, već prava posveta bakama/nanama i njihovoj ulozi u oblikovanju zdravih prehrambenih navika njihovih unuka.
Zahvaljujući Zdravo! Akademiji kompanija Nestlé pruža pouzdane informacije i savjete za zdraviju ishranu, a kampanja Zdravo! Baka/Nana fokusira se na ulogu baka/nana u prenošenju znanja o zdravoj prehrani na mlađe generacije. Cilj je bio pripremiti uravnotežen obrok prema Nestlé modelu Nutriporcija, potičući tako zdravije prehrambene navike kod djece.
Zdravo! Akademija također krije i Zdravo! listu namirnica - vodič za kupovinu zdravih i nutritivno bogatih namirnica te kuharicu Zdravo! Kuhaj za inspiraciju kako kreirati zdrave i ukusne obroke.
Kroz natječaj, bake/nane su pozvane da podijele recepte koji su omiljeni njihovim unucima, bogati hranjivim nutrijentima, a pri tome su pripremljeni s puno ljubavi i na poseban način. Nakon što je natječaj završen, stručni žiri je izabrao Samiru Hodžić iz Sarajeva kao pobjednicu, čiji je recept za pastrmku s krumpirom i špinatom osvojio njena dva unuka.
Samirin recept nije samo običan recept – on je simbol ljubavi, tradicije i zdravog načina života. Njezin način pripreme nije samo kuhanje, već prava umjetnost kojom prenosi važnu poruku o zdravoj prehrani koju su, još kao mali, usvojili Alan i Mak, Samirini unuci.
Način pripreme ovog zdravog recepta
Samira je objasnila kako prije svega očisti ribu i obogati njen ukus marinadom. Potom ribu i krumpir stavi na papir za pečenje i sve to peče u pećnici. Za to vrijeme blitvu ili špinat blago prepeče na tavi, na prethodno zagrijanom maslinovom ulju, a na kraju, ovo jelo začini s malo bijelog luka.
Kako je Samira uvjerila svoje unuke da jedu zdravije?
“Još od malih nogu svoje sam unuke vodila u prirodu i na tržnicu pričajući im kako je riba izvor brojnih korisnih hranjivih tvari, vitamina i minerala, dobrih proteina koji su ključni za snažne i jake kosti, te da će zbog takve zdrave hrane imati sve petice u vrtiću i školi. Zahvaljujući tim zajedničkim iskustvima, moja dva unuka Alan i Mak sada vole jesti pastrmku s povrćem, koja, bez sumnje, ima poseban okus”. – rekla je Samira Hodžić.
Posebna vrijednost ove kampanje je što je žiri ocjenjivao recepte bez informacija o prijavljenim bakama, fokusirajući se samo na recepte i način na koji su bake motivirale svoje unuke da jedu zdravije.
Nestlé će dodatno obogatiti svoju Zdravo! Kuharicu s korisnim savjetima i trikovima bake ambasadorice kako bi nastavili podržavati zdravije navike u svakoj obitelji. Ova kuharica svima će biti dostupna na Nestlé web stranici, potičući čitatelje da isprobaju, između ostalih, recepte i savjete bake pobjednice.
Kampanja Zdravo! Baka/Nana ne samo da promovira zdrave prehrambene navike kod djece, već i slavi ulogu baka u očuvanju tradicije i prenošenju vrijednosti na mlađe generacije. To je prilika da se cijeni ljubav i znanje koje bake donose u svaki obrok, istovremeno promovirajući zdraviji način života za sve.
* * *
Foto: Pexels i Via Media
TEKST: Ada Ćeremida
Na ovoj adresi, svaki izlazak podrazumijeva stil, stav i autentičan doživljaj.
Raya71 bar već neko vrijeme oblikuje novu izlaznu kulturu u Sarajevu i to s jasnom vizijom. Već smo se dotakli najave njegovog otvaranja i prve impresije, a sada donosimo konkretne detalje.
Istražili smo šta stoji iza dress code pravila, koktela s unikantnim nazivima i sofisticiranog enterijera koji je rezultat pažljivo oblikovane saradnje.
Dress code s razlogom
Na vratima Raya71 bara nećete naići na uobičajeni "no rules" pristup. Umjesto toga, pažljivo definisan smart/elegant dress code već pri dolasku signalizira da je riječ o prostoru u kojem se večernji izlazak ne podrazumijeva nego se osmišljava.
Ideja je bila jasna: vratiti osjećaj posebnosti svakom izlasku. Bez pretencioznosti, ali i bez opuštenosti koja guši atmosferu. Kako kaže suosnivač Raya71 bara: “Mišljenja smo da u trenerci treba biti isključivo u teretani i kod kuće.”
U eri u kojoj je comfort zone postala i outfit zona, Raya71 podsjeća da stil nije stvar trenda, već stava.
Foto: @iraagic
Foto: @zaaraa.se
Foto: @b.ildaaa
Kokteli s karakterom
Na meniju Raya 71 bara nećete pronaći klasične nazive. Umjesto Mai Tai tu je Sunkissed 71, umjesto Pina Colade je Tropical Raytini. A Long Island Iced Tea? Kod njih nosi ime Sve ili ništa.
Ovo nije samo igra riječi, već pažljivo osmišljen koncept. Svaki koktel je priča, često lična, ponekad lokalna, uvijek originalna. Recepture se testiraju timski, a inspiracija dolazi s putovanja, iz razgovora, sjećanja.
“Htjeli smo da budemo, po svemu, naši, a svjetski.” objašnjava tim Raya71, prisjećajući se brainstorminga koji je prethodio svakom detalju – od imena bara do naziva koktela.
Signature koktel U dobroj rayi – gin-based miks koji još nije službeno na meniju – već sada ima status insider preporuke. Ako ga ulovite, znat ćete da ste došli na pravo mjesto u pravo vrijeme.
Interijer kao stav
Prostor Raya 71 nije samo mjesto za ispijanje koktela on je pažljivo skrojen ambijent koji priča priču sofisticiranosti i originalnosti. Za ovu transformaciju zaslužan je Kota Architecture Studio, čiji su dizajneri u vrlo bliskoj saradnji s timom bara kreirali prostor koji diše i živi zajedno s posjetiocima.
Svaka ideja ili želja brzo je pretvarana u stvarnost, a fina dorada i detalji su ono što ovaj bar izdvaja od ostalih. Uloga arhitekata bila je da daju okvir i oblik, dok su sami kreatori sadržaja bar držali kontrolu nad svim sitnim promjenama.
“Nije svako dorastao da radi ovoliku tranziciju prostora, a oni su to savršeno odradili.” ističu iz Raya71. Rezultat je prostor u kojem je svaki detalj promišljen, a atmosfera poziva na uživanje bez kompromisa.
Raya 71 bar predstavlja mjesto gdje se vraća pravi smisao izlaska onaj koji se ne mjeri samo brojem pića, već kvalitetom doživljaja.
Foto: Bonjour.ba produkcija
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!