TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 29.4.2024.
Nestlé kampanja "Zdravo! Baka/Nana" donosi toplinu doma i tradiciju na stolove diljem Bosne i Hercegovine, spajajući generacije kroz ljubav prema zdravoj hrani i tradicionalnim receptima.
Ova inicijativa, koja je dio projekta Zdravo! kompanije Nestlé, nije samo kampanja, već prava posveta bakama/nanama i njihovoj ulozi u oblikovanju zdravih prehrambenih navika njihovih unuka.
Zahvaljujući Zdravo! Akademiji kompanija Nestlé pruža pouzdane informacije i savjete za zdraviju ishranu, a kampanja Zdravo! Baka/Nana fokusira se na ulogu baka/nana u prenošenju znanja o zdravoj prehrani na mlađe generacije. Cilj je bio pripremiti uravnotežen obrok prema Nestlé modelu Nutriporcija, potičući tako zdravije prehrambene navike kod djece.

Zdravo! Akademija također krije i Zdravo! listu namirnica - vodič za kupovinu zdravih i nutritivno bogatih namirnica te kuharicu Zdravo! Kuhaj za inspiraciju kako kreirati zdrave i ukusne obroke.
Kroz natječaj, bake/nane su pozvane da podijele recepte koji su omiljeni njihovim unucima, bogati hranjivim nutrijentima, a pri tome su pripremljeni s puno ljubavi i na poseban način. Nakon što je natječaj završen, stručni žiri je izabrao Samiru Hodžić iz Sarajeva kao pobjednicu, čiji je recept za pastrmku s krumpirom i špinatom osvojio njena dva unuka.

Samirin recept nije samo običan recept – on je simbol ljubavi, tradicije i zdravog načina života. Njezin način pripreme nije samo kuhanje, već prava umjetnost kojom prenosi važnu poruku o zdravoj prehrani koju su, još kao mali, usvojili Alan i Mak, Samirini unuci.
Način pripreme ovog zdravog recepta
Samira je objasnila kako prije svega očisti ribu i obogati njen ukus marinadom. Potom ribu i krumpir stavi na papir za pečenje i sve to peče u pećnici. Za to vrijeme blitvu ili špinat blago prepeče na tavi, na prethodno zagrijanom maslinovom ulju, a na kraju, ovo jelo začini s malo bijelog luka.

Kako je Samira uvjerila svoje unuke da jedu zdravije?
“Još od malih nogu svoje sam unuke vodila u prirodu i na tržnicu pričajući im kako je riba izvor brojnih korisnih hranjivih tvari, vitamina i minerala, dobrih proteina koji su ključni za snažne i jake kosti, te da će zbog takve zdrave hrane imati sve petice u vrtiću i školi. Zahvaljujući tim zajedničkim iskustvima, moja dva unuka Alan i Mak sada vole jesti pastrmku s povrćem, koja, bez sumnje, ima poseban okus”. – rekla je Samira Hodžić.

Posebna vrijednost ove kampanje je što je žiri ocjenjivao recepte bez informacija o prijavljenim bakama, fokusirajući se samo na recepte i način na koji su bake motivirale svoje unuke da jedu zdravije.
Nestlé će dodatno obogatiti svoju Zdravo! Kuharicu s korisnim savjetima i trikovima bake ambasadorice kako bi nastavili podržavati zdravije navike u svakoj obitelji. Ova kuharica svima će biti dostupna na Nestlé web stranici, potičući čitatelje da isprobaju, između ostalih, recepte i savjete bake pobjednice.
Kampanja Zdravo! Baka/Nana ne samo da promovira zdrave prehrambene navike kod djece, već i slavi ulogu baka u očuvanju tradicije i prenošenju vrijednosti na mlađe generacije. To je prilika da se cijeni ljubav i znanje koje bake donose u svaki obrok, istovremeno promovirajući zdraviji način života za sve.
* * *
Foto: Pexels i Via Media
TEKST: Bonjour.ba
Praznični period ima tu naviku da nas iznenadi baš onda kad mislimo da još ima vremena da kupimo poklon.
Stojiš negdje između polica, u glavi listaš ljude koje voliš i pokušavaš se sjetiti onog nečega što bi ih stvarno obradovalo. Ne još jednog poklona ‘reda radi’, nego sitnice koja kaže: mislila sam na tebe. Jer s godinama shvatiš da najljepši pokloni nisu veliki ni glasni.
To su oni koji se uklapaju u nečiji dan. U večer kad se reže sir i sipa vino. U jutro koje počinje pažljivo biranim namirnicama. U rutinu njege koju neko ne preskače ni kad je umoran.
Zato smo se ovaj put vodili osjećajem, a ne listom želja. Razmišljali smo o navikama, malim ritualima i stvarima koje ljudi vole, ali ih rijetko sami sebi kupe.
Među policama Tropic i Crvena jabuka marketa takve ideje nastaju spontano, bez puno razmišljanja, kao da se same slože u poklon s jasnim razlogom. Zato smo ih ovaj put posložili prema onome što ljudi zaista vole: ukusima, navikama i malim ritualima koji čine dan ljepšim.
Za one koji uživaju u sirevima, polako i s guštom
Neki ljudi sir ne jedu usput. Znaju koji se reže prvi, koji se kombinuje s kojim pićem i dodacima i zašto se sirna plata ne slaže na brzinu. To je mali ritual koji traži malo pažnje i pravi razlog da se uspori.
Za takve ljubitelje, poklon koji uključuje selekciju ekskluzivnih sireva ima posebno značenje. Gruyere, Parmigiano Reggiano, Roquefort i Tete de Moine čine bogatu priču koja se rijetko nađe na jednom mjestu, ovdje upotpunjenu praktičnim bambus poslužavnikom s noževima, spremnim za svaku večer u kojoj se ostaje za stolom malo duže.
Ovo je poklon koji se ne ostavlja po strani. On se otvara, servira, fotografiše i postaje dio večeri u kojoj se razgovori produže, a planovi pomjere za sutra.
Za ljubitelje vina i malih večernjih rituala
Za neke ljude, vino nije povod, nego mali lični ritual kojim se dan privodi kraju. Čaša u koju to vino sipamo bez žurbe, tiša muzika u pozadini i osjećaj da se tempo dana konačno usporava.
Poklon za ljubitelje vina oslanja se na selekciju Lunaria etiketa, dostupnih ekskluzivno u Crvenoj jabuci i Tropic marketima, uz elegantne vinske čaše koje cijeli ritual čine potpunim.
Ono što Lunaria vina čini posebnim je proizvodnja certifikovanih organskih i biodinamičkih vina. Zanimljivo je to da se, prema običaju koji se prenosi kroz generacije, narandžasti konac ručno vezuje na sva Lunaria vina, kao simbol poštovanja biodinamike i povezanosti sa tradicijom i podnebljem. 
Crvena, bijela, rosé i orange vina otvaraju prostor za različite ukuse, ali i slobodu da se bira prema raspoloženju, večeri ili društvu. Ovo je poklon koji se ne čuva za posebnu priliku. Otvara se istu večer, bez najave, samo kao mali znak da se uspori i uživa.
Za one koji paze šta jedu i kako se osjećaju
Poklon za osobe koje paze na ishranu često traži dodatnu pažnju. Ne zato što je izbor mali, nego zato što mora imati smisla. Mora biti dobar za tijelo, ali i dovoljno privlačan da se u njemu stvarno uživa.
Zato je ovaj bio paket zamišljen kao pažljivo složena košarica Verival, Vivani i Janis proizvoda, dostupnih u Tropic i Crvena jabuka marketima, koja spaja nutritivnu vrijednost i puni okus.
Organsko bademovo brašno, bio kaše, namazi od paprike i bundeve, čokolada bez mlijeka, sezam pločice i mali slatki zalogaji zajedno čine cjelinu u kojoj se podjednako osjete briga i uživanje.
Ovo je poklon koji pokazuje pažnju prema nečijim navikama, ali i razumijevanje da uživanje i briga o sebi mogu ići ruku pod ruku.
Za skincare obožavaoce i one koji njegu ne preskaču
Zimski mjeseci imaju svoj tempo, ali i svoje male izazove. Koža traži više pažnje, više njege i malo sporiji ritam koji joj prija.
Zato je ovaj skincare paket osmišljen za suhu i osjetljivu kožu, s pažljivo odabranim Beesline proizvodima, dostupnim u Tropic i Crvena jabuka marketima, već dobro poznatim onima koji njegu shvataju ozbiljno, ali jednostavno. Čistač, toner, serum i dnevna krema zajedno čine rutinu koja se lako uklapa u dan i ne traži dodatno razmišljanje.
Ovo je poklon koji ne ostaje na polici. Koristi se redovno, tiho i s razlogom i vrlo brzo postane dio nečije svakodnevice.
Kada poklon govori umjesto vas
U mjesecu darivanja često se traži poklon koji neće ostati samo lijep gest, nego mali znak pažnje koji se uklapa u nečiji život. Takvi pokloni ne nastaju slučajno. Nastaju onda kada znamo šta neko voli, kako provodi vrijeme i u čemu zaista uživa. 
Upravo zato se među policama Tropic i Crvena jabuka marketa lako pronađu ideje koje imaju smisla, jer su birane s istim tim osjećajem pažnje i razumijevanja.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!