TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.12.2020.
Iz radionice kreativnog dvojca, Adne Ahmedić-Kadić i Alise Čaber, stiže nova zimska kolekcija jakni. Nit vodilja je i ovaj put vječna inspiracija arhitektura, ali sa novim stilskim igrama oblika i silueta kojima zaljubljenice u modu neće odoljeti.
Dosad smo imali prilike svjedočiti zanimljivim vizijama Muchness tima i artiklima koji su često postali omiljeni dio garderobe damama stoga nas ne iznenađuje da i ovaj put artikli sa etiketom Muchness donose upečatljivu stilsku priču.
„Za gotovo sve dizajnere i njihove brendove, arhitektura predstavlja izvor vječne inspiracije. Podjednako se u obje discipline (modnom dizajnu i arhitekturi) bavi stvaranjem prostora i volumena, ravnih i dvodimenzionalnih materijala, iako na različitim mjerilima. Danas se njihov odnos istražuje na mnogim poljima, počevši od estetike, umjetnosti, oblika, teksture, forme i strukture. I naša kreativna priča se temelji na zajedničkim vizualnim i intelektualnim principima, kroz privlačnost mode, arhitekture i umjetnosti iz kojih crpimo inspiraciju. Glavna ideja nove Muchness zimske kolekcije predstavljaju oblici i siluete koji zbunjuju konvencionalne ideje o proporciji i obliku, igramo se sa kontrastima u dužinama, bojama i teksturama, te oblikovanju negativnog prostora na odjevnom predmetu (kroz asimetriju) i dobivanjem pored pozitivnog i negativni volumen.“ - komentirale su Adna i Alisa.
Radi se o limitiranoj kolekciji kojima je na prvom mjestu kvaliteta izvedbe i korištenje materijala.
„Pored Muchness suknji, majica, bluza, naglasak u ovoj kolekciji za zimu su voluminozne jakne izražene kroz paletu crne, sive, maslinaste, i različitih nijansi narandžaste od štep materijala. Izazov nam je bio da predstavimo jednu konceptualnu i arhitektonsku formu jakne koja začudno kombinira lakoću materijala sa arhitektonskom, strukturalnom težinom. Prilikom dizajniranja akcent smo stavili i na tehniku kolažiranja kompozicije sa geometrijskim oblicima poput našivenih džepova u suprotnoj boji, trakama za vezanje i kontrastima u renderima na rukavima.“- pojasnile su nam Adna i Alisa.
Kreativni dvojac, stvarajući još jednu kolekciju koja odiše unikatnošću, a koja je ponajviše stvorena za zimsku uživanje sa stilom objašnjavaju da: „Posebna pažnja je usmjerena na multifunkcionalnost jer su jakne dvostrane i mogu se nositi na dva načina ovisno o raspoloženju, sa druge strane griju i omogućavaju nam da podnesemo sve vremenske (ne)prilike, kao i spremnosti za kombiniranje stilova u različite namjene. U svakoj kolekciji primarna misao nam je da osmislimo funkcionalan i udoban odjevni komad u kojem će se osoba osjećati nesputano, slobodno, a opet posebno i drugačije. I ova Muchness priča usmjerena je ka bezvremenskim i vizualno atraktivnim komadima koji ne podliježu trendovima, odnosno promocija „slow fashion“ koncepta pri čemu je modele nemoguće izvesti u velikom broju primjeraka, a samo ulaganje u kvalitet stvara održivost i dugotrajnost u modi.“
Njihov rad možete pratiti i na Facebook stranici brenda, kao i Instagram profilu @muchness_, a dio nove kolekcije istražite kroz fotografije Ane Lukende u nastavku.
***
Dizajnerice Muchness: Adna Ahmedić Kadić i Alisa Čaber
Fotografija: Ana Lukenda
Model: Nadine Mičić
Make up: Renata Ponjević
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!