TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 24.12.2020.

Iz radionice kreativnog dvojca, Adne Ahmedić-Kadić i Alise Čaber, stiže nova zimska kolekcija jakni. Nit vodilja je i ovaj put vječna inspiracija arhitektura, ali sa novim stilskim igrama oblika i silueta kojima zaljubljenice u modu neće odoljeti.

Dosad smo imali prilike svjedočiti zanimljivim vizijama Muchness tima i artiklima koji su često postali omiljeni dio garderobe damama stoga nas ne iznenađuje da i ovaj put artikli sa etiketom Muchness donose upečatljivu stilsku priču.

„Za gotovo sve dizajnere i njihove brendove, arhitektura predstavlja izvor vječne inspiracije. Podjednako se u obje discipline (modnom dizajnu i  arhitekturi) bavi stvaranjem prostora i volumena, ravnih i dvodimenzionalnih materijala, iako na različitim mjerilima. Danas se njihov odnos istražuje na mnogim poljima, počevši od estetike, umjetnosti, oblika, teksture, forme i strukture. I naša kreativna priča se temelji na zajedničkim vizualnim i intelektualnim principima, kroz privlačnost mode, arhitekture i umjetnosti iz kojih crpimo inspiraciju. Glavna ideja nove Muchness zimske kolekcije predstavljaju oblici i siluete koji zbunjuju konvencionalne ideje o proporciji i obliku, igramo se sa kontrastima u dužinama, bojama i teksturama, te oblikovanju negativnog  prostora na odjevnom predmetu (kroz asimetriju) i dobivanjem pored pozitivnog i negativni volumen.“ - komentirale su Adna i Alisa.

Radi se o limitiranoj kolekciji kojima je na prvom mjestu kvaliteta izvedbe i korištenje materijala.

„Pored Muchness suknji, majica, bluza, naglasak u ovoj kolekciji za zimu su voluminozne jakne izražene kroz paletu crne, sive, maslinaste, i različitih nijansi narandžaste od štep materijala. Izazov nam je bio da predstavimo jednu konceptualnu i arhitektonsku formu jakne koja začudno kombinira lakoću materijala sa arhitektonskom, strukturalnom težinom. Prilikom dizajniranja akcent smo stavili i na tehniku kolažiranja kompozicije sa geometrijskim oblicima poput našivenih džepova u suprotnoj boji, trakama za vezanje i kontrastima u renderima na rukavima.“- pojasnile su nam Adna i Alisa.

Kreativni dvojac, stvarajući još jednu kolekciju koja odiše unikatnošću, a koja je ponajviše stvorena za zimsku uživanje sa stilom objašnjavaju da: „Posebna pažnja je usmjerena na multifunkcionalnost jer su jakne dvostrane i mogu se nositi na dva načina ovisno o raspoloženju, sa druge strane griju i omogućavaju nam da podnesemo sve vremenske (ne)prilike, kao i spremnosti za kombiniranje stilova u različite namjene. U svakoj kolekciji primarna misao nam je da osmislimo funkcionalan i udoban odjevni komad u kojem će se osoba osjećati nesputano, slobodno, a opet posebno i drugačije. I ova Muchness priča usmjerena je ka bezvremenskim i vizualno atraktivnim komadima koji ne podliježu trendovima, odnosno promocija „slow fashion“ koncepta pri čemu je modele nemoguće izvesti u velikom broju primjeraka, a samo ulaganje u kvalitet stvara održivost i dugotrajnost u modi.“

Njihov rad možete pratiti i na Facebook stranici brenda, kao i Instagram profilu @muchness_, a dio nove kolekcije istražite kroz fotografije Ane Lukende u nastavku.

***

Dizajnerice Muchness: Adna Ahmedić Kadić i Alisa Čaber

Fotografija: Ana Lukenda

Model: Nadine Mičić

Make up: Renata Ponjević


Bonjour

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

TEKST: Bonjour.ba/PR

Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa Ovo su komadi koji su obilježili 25 godina jednog regionalnog modnog potpisa

Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.

Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.

Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran. 

Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.


hippy_garden_bonjour_ba_a1
hippy_garden_bonjour_ba_a9

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.

Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.


hippy_garden_bonjour_ba_a2
hippy_garden_bonjour_ba_a6

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.

Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


hippy_garden_bonjour_ba_a3
hippy_garden_bonjour_ba_a8
hippy_garden_bonjour_ba_a5

Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.

Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.

Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.


hippy_garden_bonjour_ba_a10
hippy_garden_bonjour_ba_a4

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 


hippy_garden_bonjour_ba_a12

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Deyan Barić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!