TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.11.2019.

Muchness je relativno nov domaći modni brand iza kojeg stoji kreativni dvojac - Adna Ahmedić-Kadić, arhitektica i Alisa Čaber, akademska grafičarka.

U želji da spoje arhitekturu, grafiku i novu konstrukciju odjevnih predmeta, prvo su dizajnirale konstruktivan predmet, kojeg zatim jednostavno dekonstruiraju.

"Termin dekonstrukcija opisuje odjeću koja je nedovršena, razdvojena, transparentna, odnosno može se objasniti kao izokrenuta konstrukcija. Karakterizira ju manipulacija strukture površine, nepravilnih oblika koji iskrivljuju, dislociraju elemente odjeće. Prema tome, ukazujući na zajedničke pojmove arhitekture i mode, kao što su struktura, oblik, tkanina, konstrukcija i izrada, dijelimo vezu s arhitekturom oko izgradnje/konstrukcije eksperimentiranjem s dizajnom odjeće od ne podudarajućih tkanina, oduzimanjem ili premještanjem specifičnog dijela odjeće te stvaranjem nove konstrukcije i mogućnosti." - komentirale su Adna i Alisa. 

"Nova kolekcija Muchness prepuna je snažnih elemenata kombiniranih različitim teksturama materijala i jakog izražaja kroz forme i krojeve. Svaki odjevni komad koji predstavljamo u zimskoj kolekciji, poput majica, hlača, suknji... očituje se u multifunkcionalnom dizajnu i prepoznavanju potrebe klijentica koje će npr.istu majicu nositi u uredu i navečer zablistati u večernjem izdanju.
Također, u kolaboraciji s Design studijom Make Me, čiji je Alisa vlasnik, su stvorene narukvice izrađene od kože i inoxa, a koža je ručno oslikana.


Mi smo u kompletnu ovu priču ušle neopterećeno i tako ćemo nastaviti raditi. Mislimo da je to jedini način da uspijemo napraviti nešto što je kvalitetno i što će se svidjeti i nama i svima ostalima. Postati predvidljiv, a samim tim i dosadan, jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja branda u današnje vrijeme. Upravo na tom tragu cilj dizajnerskog tima “Muchness” jeste razviti reakciju u vremenu kada su nam osjetila postala gotovo neosjetljiva na podražaje, odnosno izazvati drugačiju reakciju u neočekivanoj modnoj priči. Ovo što mi radimo nije brza moda, jer je skoro 90 posto cjelokupnog posla na odjevnom predmetu ručni rad, za što vam onda treba znanja, vremena, preciznosti i strpljenja."  
Vođen drugačijom vizijom ovaj kreativni dvojac želi stvoriti modni svijet iz snova za sve one koji se ne boje upasti u “zečju rupu” kako bi doživjeli novu modnu avanturu. Upravo im je i za naziv brenda inspiracija bio magični nadrealistični svijet kojeg je pisac Lewis Caroll stvorio u bajci 'Alisa u Zemlji čuda'.
"To je priča koja se može tumačiti na mnoštvo drugačijih načina. Riječ “Muchness,” koja se pominje u priči, jedna je od jezičkih igara koja je neprevodiva u pravom smislu riječi. Ponegdje u prijevodima bajke na našem jeziku susrećemo se s riječima – “emocija”, “mnogobrojno mnoštvo”, “mnogoća”, ali u kontekstu rečenice: “You used to be much more Muchier... You've lost your Muchness...”, objašnjenje riječi “muchness”, prema Urban Dictonary, predstavlja maštu i nevinost koja se pojavljuje u srcima djece, odrastanjem i sazrijevanjem postajemo odgovorniji i gubimo svoj – muchness." - komentirale su dame.
Njihov rad možete pratiti i na Facebook stranici brenda, kao i Instagram profilu @muchness_, a dio nove kolekcije istražite kroz fotografije Ane Lukende u nastavku.


***
Foto: Ana Lukenda
Model: Alisa Čajić Drmać
MUA: Vesna Husić

FOTO: Ana Lukenda


Bonjour

Recite 'DA' vjenčanicama bh. brenda - Plusminus i moda koja slavi individualnost.

TEKST: Ilda Lihić-Isović | FOTO: @photo_ninano

Recite 'DA' vjenčanicama bh. brenda - Plusminus i moda koja slavi individualnost. Recite 'DA' vjenčanicama bh. brenda - Plusminus i moda koja slavi individualnost.

Nakon što smo u prethodnim člancima predstavili vjenčanice bh. brenda Kaftan, nastavljamo serijal posvećen domaćim dizajnerima i njihovom jedinstvenom doprinosu vjenčanjima. Ovog puta fokus stavljamo na odvažni Plusminus.

 

Kada govorimo o modnim izborima za najposebniji dan u životu, većina prvo pomisli na klasične vjenčanice. Međutim, za dame koje se ne boje izaći iz okvira i redefinisati tradiciju, tu je bh. brend Plusminus. Njihov asortiman, koji uključuje elegantna odijela, sofisticirane zimske kapute pa čak i ski odijela, nudi novo rješenje za mlade koje žele da svaki detalj njihovog stila bude poseban.

 



Rad brenda Plusminus, posebno u njihovom pristupu vjenčanom outfitu, ističe se čistim i sofisticiranim estetskim izrazom koji spaja jednostavnost s umjetničkom kreativnošću.

 



Dizajni često sadrže minimalističke krojeve i prepoznatljive grafičke detalje što ih čini odličnim izborom za mlade koje žele nešto elegantno, a istovremeno nesvakidašnje.

 



Plusminus komadi također se prave od prirodnih materijala koji osiguravaju kako formu, tako i udobnost. Njihova kolekcija outfita za vjenčanje uključuje svestrane komade poput odijela koje je nosila Admira Lila Lisak na svom vjenčanju, koje spaja ženske linije s umjetničkim detaljima, pokazujući da mlade ne moraju nužno birati tradicionalnu haljinu da bi izgledale wow.

 




Plusminus također naglašava funkcionalnost, stvarajući dizajne koje mlade mogu nositi i nakon vjenčanja, čime osiguravaju dugovječnost svakog komada.

 

 

Nemojte propustiti pogledati i ostale članke iz serije bh. dizajnera za vjenčanja poput  .

* * *
Naslovna fotografija: @photo_ninano

FOTO: @photo_ninano


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!