TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 2.3.2023.

Bojana Mutić je kreatorica digitalnog sadržaja, blogerica i modan entuzijastica koja stoji iza profila @modaitakoto, a o njenim kombinacijama smo često govorili na Bonjour.ba.


Kada smo vidjeli da planira predstaviti novi komad u njenoj liniji OTOKAT, znali smo da nas čeka komad koji će u nama izazvati uzbuđenje za stiliziranjem pa smo željeli saznati sve o njenom kreativnom procesu

 

Bojana Mutić 



I zaista nam je predstavila poseban artikl, savršen za proljeće pred nama. 
Klasični komad, baloner, s potrebnim twistom. Riječ je o oversized mantilu u boji godine, magenta. O tome koliko su dame diljem BiH bile u potrazi za posebnim komadom, kao što je ovaj, govori i činjenica da je mantil predstavljen sinoć u 21h te se rasprodao u roku od sat vremena. No, Bojana nam je otkrila da s obzirom na uspjeh ove boje, već planira kreirati mantil i u drugim bojama. 

Za nju smo imali 2 pitanja – Kako je tekao njen kreativni proces i koliki tim stoji iza ovog projekta. U nastavku donosimo njene odgovore. 

 

Bojana Mutić za Bonjour.ba o nastanku mantila OTOKAT
 

Sjedim za računarom već 20 sati u komadu (hvala mužu i teti što su mi to omogućili).
Posljednjih desetak dana sam spavala ne više od sat, dva dnevno.
Pretpostavljam, dijelom zahvaljujući tom mučenju, moja nova proljetna OTOKAT kolekcija je rasprodana u roku od sat i po vremena. 

 




Usudim se neskromno pretpostaviti da je zapravo rasprodana za 1 minut, kad bi postojao mehanizam da se u roku od minute odgovori na nekoliko stotina poruka u inboxu, koje su stigle istovremeno. Sve te divne dame su zaista “navile alarme” da pišu istog momenta kad je kolekcija objavljena.
Zahvalna sam i beskrajno začuđena - iako je ovo moja treća po redu kolekcija koja je rasprodana odmah po objavi - ali to meni nikad neće prestati biti čudno. Ne vjerujem sama u sebe. Ni u samu sebe.




Ko stoji iza OTOKAT linije? 


I sad, kad smo kod povjerenja, konačno dolazim do odgovora na pitanje koje su mi Bonjour dame postavile u svom ljubaznom prijedlogu da objave članak povodom moje nove kolekcije (ali prvo sam morala ispričati “Markove konake”. Kolekcija se komotno mogla zvati i Modini konaci).

Jer pitale su me, između ostalog, da predstavim svoj tim, koji je sa mnom učestvovao u kreiranju fotografija. I to me uvijek neko pita, za TIM koji radi sa mnom.
To je veliki kompliment, ako moj posao djeluje kao rezultat rada nekog tima, jer ja sve radim sama.

 




Imam fotografkinju, da, jer ne mogu uvijek samu sebe fotkati u ogledalu :) ali ja sam svoj šef, sekretarica, računovođa, ja sam model na svojim fotografijama, šminker, stilista, scenarista za sve video uratke, režiram i montiram, editujem fotke, pišem sve tekstove, crtam kreacije, naručujem dugmad, gumu i podstavu, kutije, ukrasni papir, etikete i naljepnice, telefoniram, mejliram, “spadam sa baglama”, tako kažu.


Tako da, nije to tim, MODA i OTOKAT su one woman show.
Pa ni iza ovih fotografija ne stoji nikakav tim - stojim ja na jednoj nozi dok pokušavam obući štrample iza drveta, tj. teturam jer sam u petom mjesecu trudnoće, presvlačim se na sred livade, jer nemam gdje drugo, fotografkinja me zaklanja svojom malom jaknom.

Vjerovatno ljudi ne žele to da pročitaju, žele glamur s obje strane fotografije, uostalom to i kupuju, ali ja ne mogu napisati nego istinu. Sve je to velika muka, trud, žrtva. Prvo to, i najviše to, a tek onda sasvim malo užitka, koji te tjera da se mučiš uvijek iznova.
Dosta o mukama, moram požuriti jer će se inače ova ponoćna sastaviti s jutarnjom mučninom.




 

O OTOKAT mantilu 


Ovogodišnji OTOKAT je mantil kakav sam oduvijek željela, ali tako raskošan, širok, dugačak, komotan, ležeran, “haljinast”, nigdje nikada nisam mogla kupiti. Ne znam zašto, mantili su najčešće uski, strukirani modeli do koljena ispod kojih uvijek izviruju suknje i haljine, nimalo laskave dužine i kroja, kao da neko namjerno pravi premaleno i nedovoljno.
Ja sam htjela da ''PRELIJEVA'', da bude svega previše, da zagrli, obujmi, leprša i vijori…
Sudeći po reakcijama kupaca, uspjela sam.


 




Materijal je, iz praktičnih razloga, izabran tako da bude vodootporan, tj. da damama mogu da ponudim funkcionalan kišni mantil.
Nijansa je, rekla bih, očekivana. Roze i pink su boje mog profila i brenda.
A kako su mantili rasprodani u rekordnom roku (ako uspijem da preživim još 10 dana nespavanja) možda “lansiram” i neku drugu boju, jer šteta je ovakav maksimalno ne (zlo)upotrijebiti.

 

Koju bi vi boju voljeli vidjeti na OTOKAT mantilu?!

 


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!