TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 12.1.2024.
Ok, savršena tanka peta YSL cipela nas ostavlja pod intenzivnim dojmovima, maštamo o njoj, no postoji trenutak kada našim izdanjima želimo dodati dozu buntovništva.
Upravo tu dolazi do izražaja Miu Miu, brend čije cipele prepoznajemo po odvažnom dizajnu, trendy estetikom kakve su njihove baletanke, ali i nekonvencionalnom pristupu klasičnim modelima.
U potrazi za nečim više od klasike, ponekad se osjećamo inspirisano da istražimo i chunky modele. Miu Miu je tu da nam pruži upravo tu dozu odvažnosti koju tražimo.


Fotografije: @eripalko
Smjelo prepravljanje klasičnog modela, stalo je u ove smeđe cipele sa pertlama koje prkose konvencijama. Njihova posebnost proizlazi iz masivnog đona, dok je zlatni logo na jeziku samo dodatni nagovještaj bezvremenske elegancije.
Miu Miu cipele na vezivanje
Ističući se u boji čokolade, ove cipele su izrađene od kože visokog kvaliteta, pružajući spoj luksuza i robusnosti. Logo utisnut na jeziku dodatno naglašava autentičnost ovih cipela, dok zaobljen vrh i vezivanje naprijed doprinose cjelokupnom dojmu.

Ove Miu Miu loaferice su odraz neustrašivog duha trendy osobe koja se želi istraživati izvan uobičajenih granica stila.
Sada, ove popularne cipele Miu Miu su dostupne za naručivanje i u Bosni i Hercegovini, pružajući priliku da se istaknete svojim jedinstvenim modnim izrazom.
* * *
Naslovna fotografija: @eripalko
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!